a_pixel

Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

Blog Nowe funkcje

5 nowych funkcji w Sugesterze, o których musisz wiedzieć! - Podsumowanie miesiąca czerwiec 2017

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2017-07-04

1. Twórz z Sugesterem profesjonalne umowy i oferty

Dla tych, którzy znają nasz system tak dobrze jak my sami, informacja o możliwości tworzenia w Sugesterze szablonów dokumentów pewnie nie będzie nr 1 wśród nowości, ponieważ ta funkcja istnieje u nas już jakiś czas. Mimo wszystko chcemy o niej napisać, i to w pierwszej kolejności, gdyż niezwykle ułatwi Wam ona pracę, a dla tych którzy słyszą o niej po raz pierwszy, otworzy nowe możliwości!

Zastanówcie się ile czasu zajmuje Wam tworzenie umowy lub oferty dla klienta od podstaw? Ile czasu poświęcacie na jej ręczne wypełnianie? Z Sugesterem wszystkie te czynności zajmą Wam parę minut!
 
Wystarczy, że:

  • samodzielnie lub z naszą pomocą stworzycie szablon takiej umowy w systemie
  • uzupełnicie szablon o zmienne, które automatycznie będą uzupełniać dokument o niezbędne dane
  • wyślecie umowę lub ofertę do klienta:)

 
Pamiętajcie, że szablon tworzycie tylko za pierwszym razem, później po prostu wybieracie go z listy i wysyłacie gotowy dokument! Oczywiście szablon można w każdej chwili edytować. Zainteresowani? Przeczytajcie jak działają szablony  i jak je tworzyć w naszych artykułach Szablony dokumentów oraz Tworzenie szablonu dokumentu dla interesu lub klienta.

2. Dodawaj do Sugestera załączniki jednym ruchem myszy

Oczywiście mowa o funkcji drag&drop, która znacznie skróci Wam czas dodawania załączników nie tylko w mailach, ale też w takich miejscach systemu jak karta klienta czy karta projektu. Za chwilę przyjdzie również kolej na drag&drop w zadaniach i interesach.

Jak to działa?

“Łapiecie” plik, zrzut czy grafikę, które znajdują się w folderze lub na pulpicie i “upuszczacie" w miejscu dodania załącznika w Sugesterze. Nic prostszego!
Więcej informacji na temat naszych załączników w artykule Dodawanie, przeciąganie i zapisywanie załączników.

3. Rozwiązuj swoje zgłoszenia w Sugesterze jeszcze szybciej

Myślicie, że to już niemożliwe? A jednak! Wszystko dzięki nowej funkcji tworzenia zadań powiązanych z mailami. Od teraz, jeśli musicie stworzyć szybko zadanie na podstawie maila, którego dostaliście od klienta, zrobicie to jednym kliknięciem.

Jak to działa?
Dostajecie maila od klienta, z jego pozycji tworzycie zadanie na podstawie informacji zawartych w zgłoszeniu i tyle! System powiąże automatycznie zadanie z konkretnym mailem.
 
Co zyskujecie?

  • możliwość łatwego przełączania się między zadaniami i powiązanymi z nimi mailami, bez konieczności wchodzenia w zakładki Inbox i Zadania
  • znacznie skrócony czas obsługi zgłoszenia
  • wzrost satysfakcji Waszych klientów z jakości obsługi

 
Jesteście już przekonani, że ta funkcja Wam się przyda? Zajrzyjcie do artykułu Zadanie powiązane z mailem

4. Koniec z przepełnionym inboxem

Ile razy zdarzyło Wam się, że byliście zasypywani wiadomościami, które finalnie i tak trzeba było usunąć z inboxu, a kasowanie ich partiami, nawet po 100, przy kilku tysiącach, zajmowało sporo czasu? Pewnie nie raz! Dlatego dla Waszej wygody w Sugesterze pojawiła się opcja kasowania wszystkich wyników wyszukiwania, i to jednym kliknięciem!

W ten sposób możecie skasować np 1000 maili od razu!

Brzmi idealnie? Zajrzyjcie do artykułu Jak jednym kliknięciem usunąć wszystkie posty wyszukane w inboxie.

5. Dane Twojej firmy w Sugesterze

Po co uzupełniać dane firmy w Sugesterze? Odpowiedź jest bardzo prosta! Żeby móc, na przykład,  ustawić  dynamiczną stopkę w mailu lub żeby system automatycznie uzupełniał firmowe dane przy generowaniu umowy czy też oferty.

Jak to działa?
Wszystko za sprawą zmiennych, które wykorzystujemy zarówno przy tworzeniu stopek, jak i szablonów dokumentów. System wtedy wie jakich informacji użyć i z jakich pól.
 
I znowu z Sugesterem oszczędzacie czas i zmniejszacie ryzyko pomyłki w danych firmy na ważnych dokumentach do minimum.
Chcecie już uzupełnić swoje dane w Sugesterze? Zajrzyjcie do artykułu Dane Twojej firmy w Sugesterze.

 

Na ten moment to tyle! Jesteśmy przekonani, że nowe funkcje przypadną Wam do gustu:)

Dla bardziej dociekliwych - miesiąc czerwiec obfitował jeszcze w kilka mniejszych, choć równie pomocnych funkcji, o których możecie przeczytać w naszych Nowościach systemu na stronie pomoc.sugester.pl

 

 

 

Blog Nowe funkcje

5 nowych funkcji w Sugesterze, o których musisz wiedzieć! - Podsumowanie miesiąca czerwiec 2017

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2017-07-04

1. Twórz z Sugesterem profesjonalne umowy i oferty

Dla tych, którzy znają nasz system tak dobrze jak my sami, informacja o możliwości tworzenia w Sugesterze szablonów dokumentów pewnie nie będzie nr 1 wśród nowości, ponieważ ta funkcja istnieje u nas już jakiś czas. Mimo wszystko chcemy o niej napisać, i to w pierwszej kolejności, gdyż niezwykle ułatwi Wam ona pracę, a dla tych którzy słyszą o niej po raz pierwszy, otworzy nowe możliwości!

Zastanówcie się ile czasu zajmuje Wam tworzenie umowy lub oferty dla klienta od podstaw? Ile czasu poświęcacie na jej ręczne wypełnianie? Z Sugesterem wszystkie te czynności zajmą Wam parę minut!
 
Wystarczy, że:

  • samodzielnie lub z naszą pomocą stworzycie szablon takiej umowy w systemie
  • uzupełnicie szablon o zmienne, które automatycznie będą uzupełniać dokument o niezbędne dane
  • wyślecie umowę lub ofertę do klienta:)

 
Pamiętajcie, że szablon tworzycie tylko za pierwszym razem, później po prostu wybieracie go z listy i wysyłacie gotowy dokument! Oczywiście szablon można w każdej chwili edytować. Zainteresowani? Przeczytajcie jak działają szablony  i jak je tworzyć w naszych artykułach Szablony dokumentów oraz Tworzenie szablonu dokumentu dla interesu lub klienta.

2. Dodawaj do Sugestera załączniki jednym ruchem myszy

Oczywiście mowa o funkcji drag&drop, która znacznie skróci Wam czas dodawania załączników nie tylko w mailach, ale też w takich miejscach systemu jak karta klienta czy karta projektu. Za chwilę przyjdzie również kolej na drag&drop w zadaniach i interesach.

Jak to działa?

“Łapiecie” plik, zrzut czy grafikę, które znajdują się w folderze lub na pulpicie i “upuszczacie" w miejscu dodania załącznika w Sugesterze. Nic prostszego!
Więcej informacji na temat naszych załączników w artykule Dodawanie, przeciąganie i zapisywanie załączników.

3. Rozwiązuj swoje zgłoszenia w Sugesterze jeszcze szybciej

Myślicie, że to już niemożliwe? A jednak! Wszystko dzięki nowej funkcji tworzenia zadań powiązanych z mailami. Od teraz, jeśli musicie stworzyć szybko zadanie na podstawie maila, którego dostaliście od klienta, zrobicie to jednym kliknięciem.

Jak to działa?
Dostajecie maila od klienta, z jego pozycji tworzycie zadanie na podstawie informacji zawartych w zgłoszeniu i tyle! System powiąże automatycznie zadanie z konkretnym mailem.
 
Co zyskujecie?

  • możliwość łatwego przełączania się między zadaniami i powiązanymi z nimi mailami, bez konieczności wchodzenia w zakładki Inbox i Zadania
  • znacznie skrócony czas obsługi zgłoszenia
  • wzrost satysfakcji Waszych klientów z jakości obsługi

 
Jesteście już przekonani, że ta funkcja Wam się przyda? Zajrzyjcie do artykułu Zadanie powiązane z mailem

4. Koniec z przepełnionym inboxem

Ile razy zdarzyło Wam się, że byliście zasypywani wiadomościami, które finalnie i tak trzeba było usunąć z inboxu, a kasowanie ich partiami, nawet po 100, przy kilku tysiącach, zajmowało sporo czasu? Pewnie nie raz! Dlatego dla Waszej wygody w Sugesterze pojawiła się opcja kasowania wszystkich wyników wyszukiwania, i to jednym kliknięciem!

W ten sposób możecie skasować np 1000 maili od razu!

Brzmi idealnie? Zajrzyjcie do artykułu Jak jednym kliknięciem usunąć wszystkie posty wyszukane w inboxie.

5. Dane Twojej firmy w Sugesterze

Po co uzupełniać dane firmy w Sugesterze? Odpowiedź jest bardzo prosta! Żeby móc, na przykład,  ustawić  dynamiczną stopkę w mailu lub żeby system automatycznie uzupełniał firmowe dane przy generowaniu umowy czy też oferty.

Jak to działa?
Wszystko za sprawą zmiennych, które wykorzystujemy zarówno przy tworzeniu stopek, jak i szablonów dokumentów. System wtedy wie jakich informacji użyć i z jakich pól.
 
I znowu z Sugesterem oszczędzacie czas i zmniejszacie ryzyko pomyłki w danych firmy na ważnych dokumentach do minimum.
Chcecie już uzupełnić swoje dane w Sugesterze? Zajrzyjcie do artykułu Dane Twojej firmy w Sugesterze.

 

Na ten moment to tyle! Jesteśmy przekonani, że nowe funkcje przypadną Wam do gustu:)

Dla bardziej dociekliwych - miesiąc czerwiec obfitował jeszcze w kilka mniejszych, choć równie pomocnych funkcji, o których możecie przeczytać w naszych Nowościach systemu na stronie pomoc.sugester.pl

 

 

 

Blog Nowe funkcje

5 nowych funkcji w Sugesterze, o których musisz wiedzieć! - Podsumowanie miesiąca czerwiec 2017

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2017-07-04

1. Twórz z Sugesterem profesjonalne umowy i oferty

Dla tych, którzy znają nasz system tak dobrze jak my sami, informacja o możliwości tworzenia w Sugesterze szablonów dokumentów pewnie nie będzie nr 1 wśród nowości, ponieważ ta funkcja istnieje u nas już jakiś czas. Mimo wszystko chcemy o niej napisać, i to w pierwszej kolejności, gdyż niezwykle ułatwi Wam ona pracę, a dla tych którzy słyszą o niej po raz pierwszy, otworzy nowe możliwości!

Zastanówcie się ile czasu zajmuje Wam tworzenie umowy lub oferty dla klienta od podstaw? Ile czasu poświęcacie na jej ręczne wypełnianie? Z Sugesterem wszystkie te czynności zajmą Wam parę minut!
 
Wystarczy, że:

  • samodzielnie lub z naszą pomocą stworzycie szablon takiej umowy w systemie
  • uzupełnicie szablon o zmienne, które automatycznie będą uzupełniać dokument o niezbędne dane
  • wyślecie umowę lub ofertę do klienta:)

 
Pamiętajcie, że szablon tworzycie tylko za pierwszym razem, później po prostu wybieracie go z listy i wysyłacie gotowy dokument! Oczywiście szablon można w każdej chwili edytować. Zainteresowani? Przeczytajcie jak działają szablony  i jak je tworzyć w naszych artykułach Szablony dokumentów oraz Tworzenie szablonu dokumentu dla interesu lub klienta.

2. Dodawaj do Sugestera załączniki jednym ruchem myszy

Oczywiście mowa o funkcji drag&drop, która znacznie skróci Wam czas dodawania załączników nie tylko w mailach, ale też w takich miejscach systemu jak karta klienta czy karta projektu. Za chwilę przyjdzie również kolej na drag&drop w zadaniach i interesach.

Jak to działa?

“Łapiecie” plik, zrzut czy grafikę, które znajdują się w folderze lub na pulpicie i “upuszczacie" w miejscu dodania załącznika w Sugesterze. Nic prostszego!
Więcej informacji na temat naszych załączników w artykule Dodawanie, przeciąganie i zapisywanie załączników.

3. Rozwiązuj swoje zgłoszenia w Sugesterze jeszcze szybciej

Myślicie, że to już niemożliwe? A jednak! Wszystko dzięki nowej funkcji tworzenia zadań powiązanych z mailami. Od teraz, jeśli musicie stworzyć szybko zadanie na podstawie maila, którego dostaliście od klienta, zrobicie to jednym kliknięciem.

Jak to działa?
Dostajecie maila od klienta, z jego pozycji tworzycie zadanie na podstawie informacji zawartych w zgłoszeniu i tyle! System powiąże automatycznie zadanie z konkretnym mailem.
 
Co zyskujecie?

  • możliwość łatwego przełączania się między zadaniami i powiązanymi z nimi mailami, bez konieczności wchodzenia w zakładki Inbox i Zadania
  • znacznie skrócony czas obsługi zgłoszenia
  • wzrost satysfakcji Waszych klientów z jakości obsługi

 
Jesteście już przekonani, że ta funkcja Wam się przyda? Zajrzyjcie do artykułu Zadanie powiązane z mailem

4. Koniec z przepełnionym inboxem

Ile razy zdarzyło Wam się, że byliście zasypywani wiadomościami, które finalnie i tak trzeba było usunąć z inboxu, a kasowanie ich partiami, nawet po 100, przy kilku tysiącach, zajmowało sporo czasu? Pewnie nie raz! Dlatego dla Waszej wygody w Sugesterze pojawiła się opcja kasowania wszystkich wyników wyszukiwania, i to jednym kliknięciem!

W ten sposób możecie skasować np 1000 maili od razu!

Brzmi idealnie? Zajrzyjcie do artykułu Jak jednym kliknięciem usunąć wszystkie posty wyszukane w inboxie.

5. Dane Twojej firmy w Sugesterze

Po co uzupełniać dane firmy w Sugesterze? Odpowiedź jest bardzo prosta! Żeby móc, na przykład,  ustawić  dynamiczną stopkę w mailu lub żeby system automatycznie uzupełniał firmowe dane przy generowaniu umowy czy też oferty.

Jak to działa?
Wszystko za sprawą zmiennych, które wykorzystujemy zarówno przy tworzeniu stopek, jak i szablonów dokumentów. System wtedy wie jakich informacji użyć i z jakich pól.
 
I znowu z Sugesterem oszczędzacie czas i zmniejszacie ryzyko pomyłki w danych firmy na ważnych dokumentach do minimum.
Chcecie już uzupełnić swoje dane w Sugesterze? Zajrzyjcie do artykułu Dane Twojej firmy w Sugesterze.

 

Na ten moment to tyle! Jesteśmy przekonani, że nowe funkcje przypadną Wam do gustu:)

Dla bardziej dociekliwych - miesiąc czerwiec obfitował jeszcze w kilka mniejszych, choć równie pomocnych funkcji, o których możecie przeczytać w naszych Nowościach systemu na stronie pomoc.sugester.pl

 

 

 

Blog Nowe funkcje

5 nowych funkcji w Sugesterze, o których musisz wiedzieć! - Podsumowanie miesiąca czerwiec 2017

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2017-07-04

1. Twórz z Sugesterem profesjonalne umowy i oferty

Dla tych, którzy znają nasz system tak dobrze jak my sami, informacja o możliwości tworzenia w Sugesterze szablonów dokumentów pewnie nie będzie nr 1 wśród nowości, ponieważ ta funkcja istnieje u nas już jakiś czas. Mimo wszystko chcemy o niej napisać, i to w pierwszej kolejności, gdyż niezwykle ułatwi Wam ona pracę, a dla tych którzy słyszą o niej po raz pierwszy, otworzy nowe możliwości!

Zastanówcie się ile czasu zajmuje Wam tworzenie umowy lub oferty dla klienta od podstaw? Ile czasu poświęcacie na jej ręczne wypełnianie? Z Sugesterem wszystkie te czynności zajmą Wam parę minut!
 
Wystarczy, że:

  • samodzielnie lub z naszą pomocą stworzycie szablon takiej umowy w systemie
  • uzupełnicie szablon o zmienne, które automatycznie będą uzupełniać dokument o niezbędne dane
  • wyślecie umowę lub ofertę do klienta:)

 
Pamiętajcie, że szablon tworzycie tylko za pierwszym razem, później po prostu wybieracie go z listy i wysyłacie gotowy dokument! Oczywiście szablon można w każdej chwili edytować. Zainteresowani? Przeczytajcie jak działają szablony  i jak je tworzyć w naszych artykułach Szablony dokumentów oraz Tworzenie szablonu dokumentu dla interesu lub klienta.

2. Dodawaj do Sugestera załączniki jednym ruchem myszy

Oczywiście mowa o funkcji drag&drop, która znacznie skróci Wam czas dodawania załączników nie tylko w mailach, ale też w takich miejscach systemu jak karta klienta czy karta projektu. Za chwilę przyjdzie również kolej na drag&drop w zadaniach i interesach.

Jak to działa?

“Łapiecie” plik, zrzut czy grafikę, które znajdują się w folderze lub na pulpicie i “upuszczacie" w miejscu dodania załącznika w Sugesterze. Nic prostszego!
Więcej informacji na temat naszych załączników w artykule Dodawanie, przeciąganie i zapisywanie załączników.

3. Rozwiązuj swoje zgłoszenia w Sugesterze jeszcze szybciej

Myślicie, że to już niemożliwe? A jednak! Wszystko dzięki nowej funkcji tworzenia zadań powiązanych z mailami. Od teraz, jeśli musicie stworzyć szybko zadanie na podstawie maila, którego dostaliście od klienta, zrobicie to jednym kliknięciem.

Jak to działa?
Dostajecie maila od klienta, z jego pozycji tworzycie zadanie na podstawie informacji zawartych w zgłoszeniu i tyle! System powiąże automatycznie zadanie z konkretnym mailem.
 
Co zyskujecie?

  • możliwość łatwego przełączania się między zadaniami i powiązanymi z nimi mailami, bez konieczności wchodzenia w zakładki Inbox i Zadania
  • znacznie skrócony czas obsługi zgłoszenia
  • wzrost satysfakcji Waszych klientów z jakości obsługi

 
Jesteście już przekonani, że ta funkcja Wam się przyda? Zajrzyjcie do artykułu Zadanie powiązane z mailem

4. Koniec z przepełnionym inboxem

Ile razy zdarzyło Wam się, że byliście zasypywani wiadomościami, które finalnie i tak trzeba było usunąć z inboxu, a kasowanie ich partiami, nawet po 100, przy kilku tysiącach, zajmowało sporo czasu? Pewnie nie raz! Dlatego dla Waszej wygody w Sugesterze pojawiła się opcja kasowania wszystkich wyników wyszukiwania, i to jednym kliknięciem!

W ten sposób możecie skasować np 1000 maili od razu!

Brzmi idealnie? Zajrzyjcie do artykułu Jak jednym kliknięciem usunąć wszystkie posty wyszukane w inboxie.

5. Dane Twojej firmy w Sugesterze

Po co uzupełniać dane firmy w Sugesterze? Odpowiedź jest bardzo prosta! Żeby móc, na przykład,  ustawić  dynamiczną stopkę w mailu lub żeby system automatycznie uzupełniał firmowe dane przy generowaniu umowy czy też oferty.

Jak to działa?
Wszystko za sprawą zmiennych, które wykorzystujemy zarówno przy tworzeniu stopek, jak i szablonów dokumentów. System wtedy wie jakich informacji użyć i z jakich pól.
 
I znowu z Sugesterem oszczędzacie czas i zmniejszacie ryzyko pomyłki w danych firmy na ważnych dokumentach do minimum.
Chcecie już uzupełnić swoje dane w Sugesterze? Zajrzyjcie do artykułu Dane Twojej firmy w Sugesterze.

 

Na ten moment to tyle! Jesteśmy przekonani, że nowe funkcje przypadną Wam do gustu:)

Dla bardziej dociekliwych - miesiąc czerwiec obfitował jeszcze w kilka mniejszych, choć równie pomocnych funkcji, o których możecie przeczytać w naszych Nowościach systemu na stronie pomoc.sugester.pl

 

 

 

Blog Nowe funkcje

5 nowych funkcji w Sugesterze, o których musisz wiedzieć! - Podsumowanie miesiąca czerwiec 2017

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2017-07-04

1. Twórz z Sugesterem profesjonalne umowy i oferty

Dla tych, którzy znają nasz system tak dobrze jak my sami, informacja o możliwości tworzenia w Sugesterze szablonów dokumentów pewnie nie będzie nr 1 wśród nowości, ponieważ ta funkcja istnieje u nas już jakiś czas. Mimo wszystko chcemy o niej napisać, i to w pierwszej kolejności, gdyż niezwykle ułatwi Wam ona pracę, a dla tych którzy słyszą o niej po raz pierwszy, otworzy nowe możliwości!

Zastanówcie się ile czasu zajmuje Wam tworzenie umowy lub oferty dla klienta od podstaw? Ile czasu poświęcacie na jej ręczne wypełnianie? Z Sugesterem wszystkie te czynności zajmą Wam parę minut!
 
Wystarczy, że:

  • samodzielnie lub z naszą pomocą stworzycie szablon takiej umowy w systemie
  • uzupełnicie szablon o zmienne, które automatycznie będą uzupełniać dokument o niezbędne dane
  • wyślecie umowę lub ofertę do klienta:)

 
Pamiętajcie, że szablon tworzycie tylko za pierwszym razem, później po prostu wybieracie go z listy i wysyłacie gotowy dokument! Oczywiście szablon można w każdej chwili edytować. Zainteresowani? Przeczytajcie jak działają szablony  i jak je tworzyć w naszych artykułach Szablony dokumentów oraz Tworzenie szablonu dokumentu dla interesu lub klienta.

2. Dodawaj do Sugestera załączniki jednym ruchem myszy

Oczywiście mowa o funkcji drag&drop, która znacznie skróci Wam czas dodawania załączników nie tylko w mailach, ale też w takich miejscach systemu jak karta klienta czy karta projektu. Za chwilę przyjdzie również kolej na drag&drop w zadaniach i interesach.

Jak to działa?

“Łapiecie” plik, zrzut czy grafikę, które znajdują się w folderze lub na pulpicie i “upuszczacie" w miejscu dodania załącznika w Sugesterze. Nic prostszego!
Więcej informacji na temat naszych załączników w artykule Dodawanie, przeciąganie i zapisywanie załączników.

3. Rozwiązuj swoje zgłoszenia w Sugesterze jeszcze szybciej

Myślicie, że to już niemożliwe? A jednak! Wszystko dzięki nowej funkcji tworzenia zadań powiązanych z mailami. Od teraz, jeśli musicie stworzyć szybko zadanie na podstawie maila, którego dostaliście od klienta, zrobicie to jednym kliknięciem.

Jak to działa?
Dostajecie maila od klienta, z jego pozycji tworzycie zadanie na podstawie informacji zawartych w zgłoszeniu i tyle! System powiąże automatycznie zadanie z konkretnym mailem.
 
Co zyskujecie?

  • możliwość łatwego przełączania się między zadaniami i powiązanymi z nimi mailami, bez konieczności wchodzenia w zakładki Inbox i Zadania
  • znacznie skrócony czas obsługi zgłoszenia
  • wzrost satysfakcji Waszych klientów z jakości obsługi

 
Jesteście już przekonani, że ta funkcja Wam się przyda? Zajrzyjcie do artykułu Zadanie powiązane z mailem

4. Koniec z przepełnionym inboxem

Ile razy zdarzyło Wam się, że byliście zasypywani wiadomościami, które finalnie i tak trzeba było usunąć z inboxu, a kasowanie ich partiami, nawet po 100, przy kilku tysiącach, zajmowało sporo czasu? Pewnie nie raz! Dlatego dla Waszej wygody w Sugesterze pojawiła się opcja kasowania wszystkich wyników wyszukiwania, i to jednym kliknięciem!

W ten sposób możecie skasować np 1000 maili od razu!

Brzmi idealnie? Zajrzyjcie do artykułu Jak jednym kliknięciem usunąć wszystkie posty wyszukane w inboxie.

5. Dane Twojej firmy w Sugesterze

Po co uzupełniać dane firmy w Sugesterze? Odpowiedź jest bardzo prosta! Żeby móc, na przykład,  ustawić  dynamiczną stopkę w mailu lub żeby system automatycznie uzupełniał firmowe dane przy generowaniu umowy czy też oferty.

Jak to działa?
Wszystko za sprawą zmiennych, które wykorzystujemy zarówno przy tworzeniu stopek, jak i szablonów dokumentów. System wtedy wie jakich informacji użyć i z jakich pól.
 
I znowu z Sugesterem oszczędzacie czas i zmniejszacie ryzyko pomyłki w danych firmy na ważnych dokumentach do minimum.
Chcecie już uzupełnić swoje dane w Sugesterze? Zajrzyjcie do artykułu Dane Twojej firmy w Sugesterze.

 

Na ten moment to tyle! Jesteśmy przekonani, że nowe funkcje przypadną Wam do gustu:)

Dla bardziej dociekliwych - miesiąc czerwiec obfitował jeszcze w kilka mniejszych, choć równie pomocnych funkcji, o których możecie przeczytać w naszych Nowościach systemu na stronie pomoc.sugester.pl

 

 

 

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.