Dwuetapowa weryfikacja przy logowaniu, dostęp do konta tylko z określonego adresu IP, wyszukiwarka w plikach i wiele innych czyli podsumowanie kwietnia 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka , 2018-05-04

Kwiecień był dla nas niezwykle pracowity. Sprawdźcie efekty naszej pracy i zapoznajcie się z nowymi funkcjami, jakie pojawiły się w ostatnim czasie w Sugesterze.

1. Chroń swoje konto dzięki dwustopniowej weryfikacji


 Od teraz możecie jeszcze bardziej zwiększyć bezpieczeństwo swojego konta dzięki aktywowaniu dwuetapowej weryfikacji. Nowa funkcja pozwala na ochronę konta przy użyciu hasła i dodatkowego kodu wysłanego na zweryfikowany adres email.  

Po co?

Lepiej dmuchać na zimne i maksymalnie utrudnić dostęp do konta nieproszonym gościom. Czasem może zdarzyć się, że hasło do konta trafi w niepowołane ręce, ale przy weryfikacji dwuetapowej będzie dla intruza bezużyteczne. Nie będzie mógł zadziałać na Waszą szkodę - skasować danych lub ich zawłaszczyć czy wysłać mailing, z którego później trzeba będzie się tłumaczyć.

Jak to działa?

W momencie kiedy użytkownik włączy na swoim profilu dwuetapową weryfikację, jego logowanie będzie wyglądać trochę inaczej niż do tej pory:

* w oknie do logowania standardowo, jak dotychczas, wpisze login i hasło
* po kliknięciu Zaloguj pojawi się okno do wpisania kodu weryfikacyjnego, który zostanie wysłany na jego adres email
* adres, na który jest wysłany kod musi być wcześniej zweryfikowany (potwierdzony)

W każdej chwili użytkownik będzie też mógł zrezygnować z dwuetapowej weryfikacji.

Więcej w artykule Dwuetapowa weryfikacja podczas logowania

 

 

2. Zezwalaj na logowanie do konta tylko z określonego adresu IP

 

W trosce o jeszcze większe bezpieczeństwo Waszych danych, dodaliśmy w Sugesterze opcję logowania do konta tylko ze znanych adresów IP. Oznacza to, że możecie w Ustawieniach konta wpisać określony adres IP np. biura i tylko z tego adresu użytkownicy będą mogli zalogować się na swoje konto. Dzięki temu będziecie pewni, że dostęp do danych Waszych kontrahentów pracownicy mają jedynie w biurze w godzinach pracy. Jeśli zdarzy się, że jakiś użytkownik będzie musiał pracować zdalnie, bez problemu dodacie kolejny adres IP. No i najważniejsze - właściciel i admin mają dostęp z każdego, nawet zmiennego IP.

Więcej w artykule Dostęp do konta tylko z określonych adresów IP

 

 

3. Bezpieczniej zmieniaj hasło do konta

 

Jak wiecie każde wejście na konto w Sugesterze wymaga logowania, gdzie podajecie swój login i hasło. Ostatnio zmodyfikowaliśmy nieco możliwość zmiany hasła przez dodanie nowego pola, w którym musicie podać najpierw aktualne hasło, by móc następnie wpisać nowe.

Po co te zmiany?

Hasło jest jednym z gwarantów bezpieczeństwa dla danych przechowywanych w systemie. Dlatego powinno być unikalne i silne, może być okresowo zmieniane, ale przede wszystkim nie powinno się znaleźć w niepowołanych rękach.

I właśnie ze względów bezpieczeństwa dodaliśmy pole wymagające podania aktualnego szyfru. Dzięki temu hasło jest zmieniane tylko przez osobę do tego uprawnioną.

A co jeśli nie pamiętam swojego aktualnego hasła i dlatego chcę je zmienić?

Żaden problem! Wystarczy wtedy skorzystać z resetu hasła, na skrzynkę mailową otrzymacie link, który umożliwi Wam nadanie nowego szyfru.

Więcej w artykule Jak odzyskać lub zmienić hasło do konta w Sugesterze

 

4. Nie daj o sobie zapomnieć klientowi dzięki opcji  “Wyślij i przypomnij”

 

Powiecie - żadna nowość! I w sumie macie rację, w tym przypadku nie chodzi o zupełnie nową funkcję,ale o jej nowe zachowanie:) Przed zmianą było tak - wysyłacie mail za pomocą opcji “Wyślij i przypomnij”, wiadomość idzie do klienta, trafia do folderu Oczekujące i w określonym, wybranym przez Was dniu ponownie pojawia się w inboxie. Tyle że mail pojawiał się jako wiadomość już przeczytana, dlatego czasem mógł zaginąć w stosie innych maili. Po zmianie jest tak - wysyłacie maila, wiadomość czeka w Oczekujących, a następnie pojawia się w wybranym terminie w inboxie wyboldowana, jako wiadomość nieprzeczytana. Teraz nie sposób jej przeoczyć! :)

Więcej w artykule Wyślij i przypomnij

 

5. Decyduj o wyświetlanej nazwie operatora na czacie

 

Jeśli chcecie, by użytkownicy obsługujący czat zachowali nieco więcej prywatności, pozwólcie im decydować jaka nazwa operatora ma się wyświetlać klientowi podczas konwersacji na czacie. Nowa opcja w konfiguracji czatu pozwala adminowi konta zaznaczyć, czy w oknie czatu ma się pojawić samo imię, a może imię i nazwisko operatora. Taka dowolność pozwoli operatorowi zachować prywatność, a potencjalnemu klientowi być może pomoże zmniejszyć dystans podczas rozmowy.

Więcej o czatach w kategorii Live chat

 

6. Używaj formularzy do kontaktu z klientem - jest już możliwość parsowania pola typu Data

 

Chodzi o to, że będziecie już mogli - przy formularzach zmapowanych na klienta - "łączyć" pole własne typu Data z odpowiednim polem na formularzu. Mówiąc prościej - jeśli tworzycie np. formularz kontaktowy, dajecie w nim pole: Wybierz termin, w którym mamy do Ciebie oddzwonić, gdzie klient wybiera konkretny dzień, w którym będzie się spodziewał Waszego telefonu, to na jego karcie w Waszym CRMie, ta właśnie data zapisze się w odpowiednim polu własnym. Spróbujcie sami!

Więcej w artykule Zaawansowana konfiguracja formularzy (mapowanie)

 

7. Oznaczaj wiadomość jako "nieprzeczytaną" w otwartym mailu

 

Teraz będzie szybciej i prościej. Nawet jeśli otworzyliście wiadomość i właśnie ją czytacie, możecie chcieć zachować ją w inboxie jako nieprzeczytaną i wrócić do niej w innym terminie.
Dlaczego? Bo np teraz nie macie czasu na odpowiedź lub czekacie na dodatkowe informacje, które pomogą Wam rozwiązać zgłoszenie.
Aby maksymalnie skrócić czas takich działań, dodaliśmy przycisk Oznacz jako nieprzeczytane tuż nad treścią maila, by wygodniej Wam było po przeczytaniu go zaznaczyć jako nieprzeczytany.

“Stara” ścieżka dostępu do tej opcji - przez zaznaczenie na liście w inboxie checkboxa przy poście, a następnie wybranie przycisku Więcej>Oznacz jako nieprzeczytane pozostaje. Z tego poziomu będziecie przecież mogli nadal zaznaczyć kilka maili jednocześnie:)

 

 

8. Planuj swoją pracę ze Scrum Sprints

 

Oddaliśmy w Wasze ręce kolejne narzędzie do organizacji czasu pracy, planowania projektów oraz monitorowania postępu prac.
Jeśli macie w najbliższym czasie zaplanowane np przygotowanie nowej strategii dla klienta, to skorzystajcie ze Scrum Sprints. Dzięki nim będziecie dokładnie wiedzieć jak podzielona jest praca, kto za co odpowiada i jak wywiązuje się ze swoich zadań. Scrum Sprints pozwala na precyzyjniejsze planowanie pracy oraz diagnozę, które etapy działania należy zmodyfikować, bo nie przynoszą zamierzonych efektów.

Dla kogo?

Dla wszystkich - nie tylko tych, którzy systematycznie prowadzą projekty czy wdrożenia, ale także dla tych, którzy potrzebują usystematyzować i równomiernie rozdzielić zadania w zespole.

Zalety?
* podział pracy na mniejsze interwały czasowe, które jest łatwiej kontrolować
* podgląd zadań wszystkich użytkowników uczestniczących w Scrumie w jednym oknie
* dynamiczny pasek postępu, zmieniający się w zależności od procentu wykonania celu
* diagnozowanie niedociągnięć i tych obszarów, którym potrzebują zmiany

Więcej w artykule Scrum Sprints

 

 

9. Zobacz co zmieniło się w kontaktach - czyli własne widoki listy kontaktów i nowy widok podglądu kontaktu

 

Własne widoki listy kontaktów

Opcja ta jest efektem wyłącznie Waszych sugestii :). Teraz możecie sami decydować, które pola z kontaktu wyświetlą się jako kolumny na liście i w jakiej kolejności. Zastosowanie ustawień nie powinno być dla Was trudne, znacie je przecież dobrze z ustawień na liście klientów. Do dzieła!

Nowy widok podglądu kontaktu

Poszliśmy za ciosem i zmieniliśmy też widok samego podglądu kontaktu. Dlaczego? Bo pól w kontakcie robi się coraz więcej. Oprócz podstawowych informacji dotyczących samego kontaktu macie też możliwość dodania pól własnych czy nadania statusu, a żeby to wszystko uporządkować, zdecydowaliśmy przenieść kontakt do zmienionej formatki. W funkcjonalności nic się nie zmienia, macie jedynie więcej możliwości. Do widoku wchodzi się w kontakcie przez pozycję Szczegóły.

Więcej w artykule Jak zmienić kolejność wyświetlania i widoczność kolumn w kontaktach

 

10. Zacznij archiwizować nieaktualne już kampanie mailingowe

 

Żeby nie pogubić się w kampaniach wysłanych i tych do wysłania wprowadziliśmy zarówno numerowanie stron, jak i możliwość zarchiwizowania historycznych kampanii mailingowych. Możecie przecież wysyłać automatyczne kampanie, które są odpalane np raz dziennie lub raz w tygodniu, ale możecie też wysłać jednorazową kampanię z zaproszeniem swoich klientów na targi branżowe, na których się wystawiacie. Taka jednorazowa kampania nie musi widnieć na liście aktualnych spraw, możecie ją teraz z łatwością przenieść do archiwum.

Więcej w artykule Archiwizowanie kampanii mailingowych

 

11. Łatwo wyszukuj dokumenty w Plikach

 

Wyszukiwarka

Nareszcie! - na pewno powiedzą niektórzy z Was. Tak, i my się cieszymy, że udało nam się dodać wyszukiwarkę w plikach. Pozwala ona znacznie zaoszczędzić czas na wyszukiwaniu dokumentów. Wyszukiwarka wyszukuje pliki we wszystkich folderach, także niezależnie gdzie je umieścicie, zawsze będą w zasięgu ręki . Wystarczy zacząć pisać część frazy, jaką chcecie wyszukać, a system podpowie Wam wszystkie pliki spełniające to wyszukiwanie.

Alfabetyczne wyświetlanie

A żeby można było jeszcze szybciej dotrzeć do poszukiwanego dokumentu, dodaliśmy wyświetlanie plików w kolejności alfabetycznej.

Więcej w artykule Wyszukiwarka w plikach

 

12. Sortuj zadania bez przypisanego klienta

 

Nie zawsze jest tak, że każde zadanie, które zapisujecie w systemie odnosi się do konkretnego klienta. Czasem potrzebujecie zapisać zadanie dla siebie, by o czymś nie zapomnieć, albo zlecacie jakieś działanie koleżance czy koledze z teamu. Jeżeli w Waszych zadaniach zdarzają się te przypisane do klienta i te wewnątrzfirmowe, to dobrze byłoby te drugie móc wyszukać za pomocą jednego kliknięcia. I od teraz jest to już możliwe! Wystarczy, że w wyszukiwarce zadań w polu Klient zaznaczycie opcję -bez klienta-. I gotowe!

 

To tyle z nowości, które pojawiły się w kwietniu. Zachęcamy do wcielenia ich w życie w Waszej firmie:)

 

 

 

 




Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.