Gotowe szablony formularzy, nowe możliwości w automatyzacji systemu, prosta funkcja do rezerwacji pokoi/sal i wiele innych czyli podsumowanie października i listopada w Sugesterze

author Sylwia Cerecka , 2017-12-04

1. Pisz do swoich klientów smsy z Sugestera

Nie dość, że możecie w Sugesterze tworzyć kampanie smsowe, ustawiać powiadomienia sms, gdy przyjdzie do Was np ważny mail lub ktoś z pracowników zmieni status w profilu klienta, to jeszcze umożliwiamy Wam wysyłanie pojedynczych smsów z systemu.

Jak to możliwe?
To bardzo proste. Pamiętajcie tylko, by mieć aktywne konto w SMS API oraz by zaznaczyć w Sugesterze jeden checkbox odpowiedzialny za integrację z platformą. I gotowe!

Potem wystarczy już tylko wymyślić, co chcecie napisać klientowi, wejść na jego profil, kliknąć ikonkę i wybrać opcję Wyślij SMS. Wiadomość wysłana! :)

Więcej na temat smsów w Sugesterze znajdziecie w artykułach Integracja z SMSAPI oraz Wysyłanie smsingu.

2. Szybsze wyszukiwanie i nowe opcje sortowania w zadaniach

O ile w zadaniach system daje naprawdę dużo możliwości, to może być ich przecież jeszcze więcej :) My o tym wiemy, dlatego dodaliśmy dwie nowe funkcje, które znacząco wpłyną na Waszą pracę:

  • szybsze wyszukiwanie dzięki opcji - stworzone przez ciebie-

Jeśli potrzebujecie wyszukać wszystkie zadania, które wyszły spod Waszej ręki, użyjcie do tego nowej funkcji, a system błyskawicznie wyświetli Wam tylko zadania, których jesteście twórcą.

  • foldery dostępne w Zadaniach

Foldery powstały z myślą o tych, którzy mają sporo zadań na przyszłość, nie chcą o nich zapomnieć, ale nie chcą też, żeby cała lista tasków z deadlinem na np. marzec 2018 była widoczna w ich inboxie. Dlatego teraz wystarczy stworzyć np folder Marzec 2018 i przypisać do niego wszystkie zadania przewidziane na ten czas. Dzięki temu zadania z dłuższym terminem wykonania już Wam nie umkną i są zawsze pod ręką.

 

3. Dodatkowe uprawnienia dla Formularzy i Interesów

Dlaczego jedni widzą w systemie więcej, a inni mniej? To zasługa ról, które możecie tworzyć w Sugesterze. Funkcja zapewnia pełne bezpieczeństwo w korzystaniu z systemu oraz umożliwia elastyczne zarządzanie uprawnieniami poszczególnych użytkowników.

Ponieważ system cały czas się rozwija i co rusz pojawiają się nowe opcje, dochodzą też nowe checkboxy przy definiowaniu roli dla pracownika.

Ostatnio dodaliśmy:

Dostęp do faktur w module Interesy

Co to oznacza? Jeśli macie włączoną integrację Sugestera z Fakturownią to za każdym razem po wystawieniu faktury w Fakturowni, w CRMie tworzy się automatycznie interes z linkiem do tej faktury. Dzięki temu każdy ma wgląd w wystawione dokumenty. Jeżeli chcecie by było inaczej i by tylko wybrani pracownicy widzieli faktury, albo by nie widział ich nikt - skorzystajcie z nowej opcji w Rolach Dostęp do faktur.

Tworzenie formularzy, Edycja własnych formularzy...i wiele innych w module Formularze

Tu zmieniło się naprawdę sporo. Wcześniej były tylko dwa chechboxy z ogólnym dostępem do formularzy i wyników. Teraz jest ich znacznie więcej, dlatego możecie już zaznaczać kto ma mieć dostęp tylko do swoich formularzy, kto może widzieć je wszystkie, a do kogo należy ostatnie słowo jeśli chodzi o ich kasowanie z systemu.

Wszystkiego o rolach dowiecie się z artykułu Uprawnienia (role) użytkowników.

 

4. Kolejne rozszerzenia w integracji z Fakturownią: synchronizacja departamentów oraz wybór typów dokumentów

Ponieważ integracja z Fakturownią co miesiąc zyskuje nowe rzesze fanów, dbamy by niczego im nie zabrakło :) Dlatego co chwilę poszerzamy zasób funkcji w integracji. Tym razem przyszła kolej na dokumenty i departamenty.

Co nowego w integracji?

  • synchronizacja departamentów -  funkcja pozwala zachować ograniczone dostępy do poszczególnych informacji w obu systemach. Jeżeli korzystacie na co dzień z działów i np Wasi klienci przynależą do różnych departamentów, pamiętajcie o ich synchronizacji, aby każdy z userów miał wgląd do wszystkich klientów z tego działu w obu systemach. Na koniec dobra informacja - synchronizację działów robimy za Was my, wystarczy się do nas odezwać:)
  • wybór typów dokumentów - dodaliśmy możliwość definiowania jaki typ dokumentu w Fakturowni ma być synchronizowany z interesami w Sugesterze. Domyślnie ustawiliśmy, że dokumenty takie jak: faktura, paragon, faktura marża, faktura zaliczkowa, faktura końcowa są zintegrowane z Sugesterem na poziomie interesów. Jeśli jednak chcecie, żeby był to inny typ dokumentu np.tylko faktura lub tylko paragon, możecie to w każdej chwili zmienić w ustawieniach Sugestera.

Wszystko o integracji powie Wam artykuł Integracja z Fakturownia.pl

 

5. Gotowe do użycia szablony formularzy

Jeśli potrzebujecie dodać do Waszej strony formularz, który pomoże Wam tworzyć bazę potencjalnych klientów czy będzie wspierał Wasz zespół obsługi klienta w zbieraniu opinii na Wasz temat, a nie macie pomysłu na jego zawartość, sięgnijcie po jeden z dostępnych szablonów formularzy, jakie pojawiły się w Sugesterze.

Do wyboru, oprócz tradycyjnych formularzy, macie też wysuwane z dołu lub wyskakujące.
Szablony posiadają standardowe ustawienia i kod CSS, dzięki któremu formularz będzie dobrze się prezentował na Waszej stronie. Zawsze oczywiście macie możliwość dokonania zmiany czy to w ustawieniach, czy to w wyglądzie, wystarczy skorzystać z Edycji.

Jak dodać gotowy szablon na swoją stronę?

  • wejdź w zakładkę Formularze, kliknij przycisk Dodaj i wybierz jeden z dostępnych szablonów
  • wpisz swoją nazwę formularza
  • kliknij Zapisz
  • wstaw wygenerowany przez system skrypt na stronę i ciesz się nowym formularzem!

Przeczytajcie więcej o szablonach w poście Szablony formularzy

 

6. Działy: automatyczne przypisywanie w klientach i interesach

O tym, że działy można przypisywać w Sugesterze w zasadzie wszędzie - od maili, przez klientów, po interesy i projekty - to wszyscy wiemy. Ale to co zmieniliśmy ostatnio to automatyczne przypisywanie działu w sytuacji, gdy:

  • wiadomość mailowa, która przyszła do Sugestera ma dział i z pozycji tej wiadomości chcemy stworzyć nowego klienta za pomocą opcji Utwórz/Dołącz do klienta. Wtedy system automatycznie doda do nowego klienta taki sam dział jak dział maila
  • z poziomu klienta tworzymy nowy Interes, a klient należy do jakiegoś działu. Wtedy Interes także otrzyma ten dział

7. Timeline projektów

W Sugesterze pojawiła się kolejna możliwość zapisywania terminów wydarzeń. Tym razem wyszliśmy z propozycją dla wszystkich tych, którzy prowadzą hotele, domy weselne, restauracje i wszelkiego typu biznesy, gdzie wymagane jest bookowanie sal lub innych przestrzeni jakimi dysponujecie. Od teraz w Sugesterze możecie dokonywać rezerwacji. Koniec z kłopotem zapisywania klienta na tę samą godzinę.

Dla kogo?

Opcja została przygotowana przede wszystkim z myślą o tych naszych klientach, którzy prowadzą hotele lub domy weselne i potrzebują łatwego zapisywania rezerwacji, które będą mieć zawsze pod ręką. Nasz system pozwala nie tylko na zapisywanie takiej rezerwacji w danym dniu, ale też sprawdzanie dostępności wolnych terminów.

Jednak inne branże mogą równie śmiało zastosować timeline projektów w swojej firmie.

Jak zacząć korzystać?

Podążajcie za wskazówkami opisanymi w tym artykule :) Timeline projektów

 

8. Makra

Przypominamy, że w naszym systemie dajemy możliwość stosowania makr, które pozwalają automatyzować i dowolnie konfigurować zachowania systemu.

Z dnia na dzień możliwości jest coraz więcej, możemy np ustawić, by system wysyłał sms za każdym razem jeśli przyjdzie do systemu ważny mail lub by Sugester w określonym czasie wysłał do klienta email.

Opcji jest naprawdę wiele, więc zamiast je tu opisywać, odsyłamy do zapoznania się z dostępnymi makrami w artykule Makra - opis funkcji.

9. Zmiany w Interesach w kontekście projektu

Na koniec dwie niewielkie, ale jakże wygodne funkcje.

Po pierwsze - dodaliśmy wyświetlanie sumy interesów na podglądzie projektu, w razie gdybyście się rozliczali z klientem w transzach lub gdybyście chcieli monitorować wydatki, jakie już na poczet projektu zostały z Waszej strony poczynione.

Po drugie - umożliwiliśmy wyszukiwanie Interesów po projektach.

 

Na tę chwilę to tyle. Przyznacie, że nazbierało się trochę tych nowości, dlatego zachęcamy Was do ich przejrzenia, a następnie wcielania w życie:)




Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.