Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Zespół Sugester.pl, 2016-08-05
Na Waszą prośbę dodaliśmy do modułu interesów możliwość dodawania własnych pól. Działa on identycznie jak w pozostałych częściach systemu, czyli np. zadaniach czy kartach klientów. Każdy interes może mieć zatem 10 własnych pól każdego dostępnego typu (pole tekstowe, duże pole tekstowe, liczba, liczba rzeczywista, data, data i czas, checkbox). Podobnie jak w przypadku klientów, zawartość własnych pól można wyświetlać na widoku listy lub wyłącznie po wejściu do danego interesu. Dokładniej opisujemy tą nową funkcjonalność w naszej bazie wiedzy.
Naprawiliśmy błąd, który powodował utratę zawartości własych pól podczas łączenia klientów. Od tej pory karta nowoutworzonego klienta będzie zawierała nie tylko dane z domyślnych pól formularza, ale także te wprowadzone do pól utworzonych na Twoim koncie.
Uspójniliśmy sposób, w jaki działy wpływają na widoczność różnych elementów w Sugesterze. Oznacza to, że projekt przypisany do danego działu jest widoczny tylko dla osób, które są jednocześnie członkami danego projektu i danego działu.
Cały czas pracujemy nad systemem powiadomień (notyfikacji) w Sugesterze. W tym tygodniu udało nam się usunąć usterkę, która powodowałą wyświetlanie "widmowych" notyfikacji, czyli takich, które nie prowadziły do żadnego zadania ani e-maila. Mamy nadzieję, że dzięki tej korekcie notyfikacje będą bardziej pomocne w pracy z Sugesterem niż do tej pory.
Zadania cykliczne pozwalają na proste planowanie zadań, które regularnie powtarzają się w czasie. Od tej pory w wygodniejszy sposób można przejść z menu podglądu/edycji zadania cyklicznego do widoku klienta, do którego dane zadanie jest przypisane.
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!