a_pixel

Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 11-17 lipca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-07-15

1. Nowy wygląd modułu VoIP

Zmieniliśmy główny ekranu modułu VoIP tak, aby wyglądem i funkcjonalnością przypominał pozostałe moduły systemu. Po lewej stronie pojawił się duży przycisk "+ Nowa rozmowa" oraz panel wyszukiwania, pozwalający przeszukać archiwum rozmów ze względu na numer dzwoniącego, numer docelowy, klienta oraz operatora (osobę odbierającą). Zagęściliśmy też listę rozmów, dzięki czemu na jednym ekranie mieści się więcej informacji. Osoby zainteresowane przetestowaniem modułu VoIP w Sugesterze zachęcamy do kontaktu pod adresem info@sugester.pl lub wypełnienia formularza na tej stronie.

2. Odbieranie maili tylko z istniejących skrzynek

Dodaliśmy do Sugestera opcję, która pozwala odbierać w helpdesku wiadomości wyłącznie z adresów, które wcześniej ręcznie dodaliśmy w menu Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail. Jest ona szczególnie przydatna w sytuacjach, kiedy do Sugestera przekierowaliśmy całą domenę lub tylko jeden z aliasów danej skrzynki. Checkbox włączający tę nową funkcjonalność można znaleźć na dole menu Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail.
O tej funkcji przeczytasz także w naszej bazie wiedzy.

3. Odpisanie na wątek przypisuje odpisującego

To mała, ale bardzo przydatna funkcjonalność - z pewnością ułatwi pracę tym z Was, którzy używają Sugestera do obsługi grupowych skrzynek mailowych typu "pomoc@firma.pl". Maile wpadające do wspólnej kolejki (folder "Do przydzielenia") mogą być od tej pory automatycznie przypisywane do pierwszej osoby, która na nie odpisze. Oznacza to, że kolejne wiadomości w tym wątku nie będą już trafiały do folderu "Do przydzielenia", ale do osobistego inboxu konkretnej osoby. Z opcji można skorzystać zaznaczając odpowiednie pole w menu Ustawienia > Konfiguracja helpdesku.
Informacje o tej funkcji znajdziesz również w tym artykule w naszej bazie wiedzy.

4. Powiadomienia mailowe o zadniach cyklicznych

Kolejna drobna poprawka, którą dodaliśmy w tym tygodniu, to korekta mechanizmu wysyłki powiadomień mailowych o zadaniach cyklicznych. Ze względów technicznych Sugester traktuje zadania cykliczne w inny sposób, niż "zwykłe" zadania, przez co do tej pory powiadomienia mailowe o zadaniach cyklicznych nie były wysyłane poprawnie. Zmodyfikowaliśmy tę część systemu tak, aby problem już nie występował.
Więcej o zadaniach cyklicznych przeczytasz w naszej bazie wiedzy.

5. Lepszy widok tablicy zadań

Poprawiliśmy widok tablicy zadań (menu "Zadania" na górnej belce) tak, aby zamknięte zadania były wyświetlane w bardziej czytelny sposób. Do tej pory wszystkie zadania "zamknięte", niezależnie od nazwy statusu odpowiadającego tej właściwości, były wyświetlane w jednej kolumnie. Takie działanie powodowało problemy dla użytkowników, którzy mieli kilka statusów "zamykających" zadanie. Teraz każdy status - również te zamykające zadania - ma osobną kolumnę.
Kliknij tu aby przeczytać więcej o zakładce "Zadania".

6. Usuwanie pustych zmiennych z nazwy skrzynki

Jakiś czas temu dodaliśmy do Sugestera możliwość używania zmiennych w nazwie ekranowej skrzynki pocztowej. Funkcja ta pozwala w dynamiczny sposób zmieniać nazwę ekranową danej skrzynki w zależności od tego, który z użytkowników naszego konta wysyła z niej wiadomość. Zmienne zastępowane są wartościami pobranymi z profilu danego użytkownika. Poprawiliśmy ten mechanizm: od tej pory jeśli ze skrzynki wysyła wiadomość osoba, w której profilu nie podano imienia i nazwiska, to zamiast "gołych" zmiennych (czyli {{first_name}} i {{last_name}}) wyświetlane jest po prostu puste miejsce.

7. Lepsze dodawanie kontaktów do klienta

Usprawniliśmy mechanizm przypisywania nowych wiadomości do istniejącego klienta. Od tej ręczne przypisanie nowej wiadomości e-mail do istniejącego klienta powoduje, że adres z którego wysłano daną wiadomość jest automatycznie dodawany do listy kontaktów (danych kontaktowych) danego klienta.

8. Poprawka przycisku "odpowiedz" w menu kontekstowym

Naprawiliśmy działanie przycisku "Odpowiedz" (mała strzałka skierowana w lewą stronę) w mini menu kontekstowym po lewej stronie e-maili. Kliknięcie go od tej pory poprawnie odsyła do menu odpowiedzi na e-mail.

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 11-17 lipca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-07-15

1. Nowy wygląd modułu VoIP

Zmieniliśmy główny ekranu modułu VoIP tak, aby wyglądem i funkcjonalnością przypominał pozostałe moduły systemu. Po lewej stronie pojawił się duży przycisk "+ Nowa rozmowa" oraz panel wyszukiwania, pozwalający przeszukać archiwum rozmów ze względu na numer dzwoniącego, numer docelowy, klienta oraz operatora (osobę odbierającą). Zagęściliśmy też listę rozmów, dzięki czemu na jednym ekranie mieści się więcej informacji. Osoby zainteresowane przetestowaniem modułu VoIP w Sugesterze zachęcamy do kontaktu pod adresem info@sugester.pl lub wypełnienia formularza na tej stronie.

2. Odbieranie maili tylko z istniejących skrzynek

Dodaliśmy do Sugestera opcję, która pozwala odbierać w helpdesku wiadomości wyłącznie z adresów, które wcześniej ręcznie dodaliśmy w menu Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail. Jest ona szczególnie przydatna w sytuacjach, kiedy do Sugestera przekierowaliśmy całą domenę lub tylko jeden z aliasów danej skrzynki. Checkbox włączający tę nową funkcjonalność można znaleźć na dole menu Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail.
O tej funkcji przeczytasz także w naszej bazie wiedzy.

3. Odpisanie na wątek przypisuje odpisującego

To mała, ale bardzo przydatna funkcjonalność - z pewnością ułatwi pracę tym z Was, którzy używają Sugestera do obsługi grupowych skrzynek mailowych typu "pomoc@firma.pl". Maile wpadające do wspólnej kolejki (folder "Do przydzielenia") mogą być od tej pory automatycznie przypisywane do pierwszej osoby, która na nie odpisze. Oznacza to, że kolejne wiadomości w tym wątku nie będą już trafiały do folderu "Do przydzielenia", ale do osobistego inboxu konkretnej osoby. Z opcji można skorzystać zaznaczając odpowiednie pole w menu Ustawienia > Konfiguracja helpdesku.
Informacje o tej funkcji znajdziesz również w tym artykule w naszej bazie wiedzy.

4. Powiadomienia mailowe o zadniach cyklicznych

Kolejna drobna poprawka, którą dodaliśmy w tym tygodniu, to korekta mechanizmu wysyłki powiadomień mailowych o zadaniach cyklicznych. Ze względów technicznych Sugester traktuje zadania cykliczne w inny sposób, niż "zwykłe" zadania, przez co do tej pory powiadomienia mailowe o zadaniach cyklicznych nie były wysyłane poprawnie. Zmodyfikowaliśmy tę część systemu tak, aby problem już nie występował.
Więcej o zadaniach cyklicznych przeczytasz w naszej bazie wiedzy.

5. Lepszy widok tablicy zadań

Poprawiliśmy widok tablicy zadań (menu "Zadania" na górnej belce) tak, aby zamknięte zadania były wyświetlane w bardziej czytelny sposób. Do tej pory wszystkie zadania "zamknięte", niezależnie od nazwy statusu odpowiadającego tej właściwości, były wyświetlane w jednej kolumnie. Takie działanie powodowało problemy dla użytkowników, którzy mieli kilka statusów "zamykających" zadanie. Teraz każdy status - również te zamykające zadania - ma osobną kolumnę.
Kliknij tu aby przeczytać więcej o zakładce "Zadania".

6. Usuwanie pustych zmiennych z nazwy skrzynki

Jakiś czas temu dodaliśmy do Sugestera możliwość używania zmiennych w nazwie ekranowej skrzynki pocztowej. Funkcja ta pozwala w dynamiczny sposób zmieniać nazwę ekranową danej skrzynki w zależności od tego, który z użytkowników naszego konta wysyła z niej wiadomość. Zmienne zastępowane są wartościami pobranymi z profilu danego użytkownika. Poprawiliśmy ten mechanizm: od tej pory jeśli ze skrzynki wysyła wiadomość osoba, w której profilu nie podano imienia i nazwiska, to zamiast "gołych" zmiennych (czyli {{first_name}} i {{last_name}}) wyświetlane jest po prostu puste miejsce.

7. Lepsze dodawanie kontaktów do klienta

Usprawniliśmy mechanizm przypisywania nowych wiadomości do istniejącego klienta. Od tej ręczne przypisanie nowej wiadomości e-mail do istniejącego klienta powoduje, że adres z którego wysłano daną wiadomość jest automatycznie dodawany do listy kontaktów (danych kontaktowych) danego klienta.

8. Poprawka przycisku "odpowiedz" w menu kontekstowym

Naprawiliśmy działanie przycisku "Odpowiedz" (mała strzałka skierowana w lewą stronę) w mini menu kontekstowym po lewej stronie e-maili. Kliknięcie go od tej pory poprawnie odsyła do menu odpowiedzi na e-mail.

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 11-17 lipca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-07-15

1. Nowy wygląd modułu VoIP

Zmieniliśmy główny ekranu modułu VoIP tak, aby wyglądem i funkcjonalnością przypominał pozostałe moduły systemu. Po lewej stronie pojawił się duży przycisk "+ Nowa rozmowa" oraz panel wyszukiwania, pozwalający przeszukać archiwum rozmów ze względu na numer dzwoniącego, numer docelowy, klienta oraz operatora (osobę odbierającą). Zagęściliśmy też listę rozmów, dzięki czemu na jednym ekranie mieści się więcej informacji. Osoby zainteresowane przetestowaniem modułu VoIP w Sugesterze zachęcamy do kontaktu pod adresem info@sugester.pl lub wypełnienia formularza na tej stronie.

2. Odbieranie maili tylko z istniejących skrzynek

Dodaliśmy do Sugestera opcję, która pozwala odbierać w helpdesku wiadomości wyłącznie z adresów, które wcześniej ręcznie dodaliśmy w menu Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail. Jest ona szczególnie przydatna w sytuacjach, kiedy do Sugestera przekierowaliśmy całą domenę lub tylko jeden z aliasów danej skrzynki. Checkbox włączający tę nową funkcjonalność można znaleźć na dole menu Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail.
O tej funkcji przeczytasz także w naszej bazie wiedzy.

3. Odpisanie na wątek przypisuje odpisującego

To mała, ale bardzo przydatna funkcjonalność - z pewnością ułatwi pracę tym z Was, którzy używają Sugestera do obsługi grupowych skrzynek mailowych typu "pomoc@firma.pl". Maile wpadające do wspólnej kolejki (folder "Do przydzielenia") mogą być od tej pory automatycznie przypisywane do pierwszej osoby, która na nie odpisze. Oznacza to, że kolejne wiadomości w tym wątku nie będą już trafiały do folderu "Do przydzielenia", ale do osobistego inboxu konkretnej osoby. Z opcji można skorzystać zaznaczając odpowiednie pole w menu Ustawienia > Konfiguracja helpdesku.
Informacje o tej funkcji znajdziesz również w tym artykule w naszej bazie wiedzy.

4. Powiadomienia mailowe o zadniach cyklicznych

Kolejna drobna poprawka, którą dodaliśmy w tym tygodniu, to korekta mechanizmu wysyłki powiadomień mailowych o zadaniach cyklicznych. Ze względów technicznych Sugester traktuje zadania cykliczne w inny sposób, niż "zwykłe" zadania, przez co do tej pory powiadomienia mailowe o zadaniach cyklicznych nie były wysyłane poprawnie. Zmodyfikowaliśmy tę część systemu tak, aby problem już nie występował.
Więcej o zadaniach cyklicznych przeczytasz w naszej bazie wiedzy.

5. Lepszy widok tablicy zadań

Poprawiliśmy widok tablicy zadań (menu "Zadania" na górnej belce) tak, aby zamknięte zadania były wyświetlane w bardziej czytelny sposób. Do tej pory wszystkie zadania "zamknięte", niezależnie od nazwy statusu odpowiadającego tej właściwości, były wyświetlane w jednej kolumnie. Takie działanie powodowało problemy dla użytkowników, którzy mieli kilka statusów "zamykających" zadanie. Teraz każdy status - również te zamykające zadania - ma osobną kolumnę.
Kliknij tu aby przeczytać więcej o zakładce "Zadania".

6. Usuwanie pustych zmiennych z nazwy skrzynki

Jakiś czas temu dodaliśmy do Sugestera możliwość używania zmiennych w nazwie ekranowej skrzynki pocztowej. Funkcja ta pozwala w dynamiczny sposób zmieniać nazwę ekranową danej skrzynki w zależności od tego, który z użytkowników naszego konta wysyła z niej wiadomość. Zmienne zastępowane są wartościami pobranymi z profilu danego użytkownika. Poprawiliśmy ten mechanizm: od tej pory jeśli ze skrzynki wysyła wiadomość osoba, w której profilu nie podano imienia i nazwiska, to zamiast "gołych" zmiennych (czyli {{first_name}} i {{last_name}}) wyświetlane jest po prostu puste miejsce.

7. Lepsze dodawanie kontaktów do klienta

Usprawniliśmy mechanizm przypisywania nowych wiadomości do istniejącego klienta. Od tej ręczne przypisanie nowej wiadomości e-mail do istniejącego klienta powoduje, że adres z którego wysłano daną wiadomość jest automatycznie dodawany do listy kontaktów (danych kontaktowych) danego klienta.

8. Poprawka przycisku "odpowiedz" w menu kontekstowym

Naprawiliśmy działanie przycisku "Odpowiedz" (mała strzałka skierowana w lewą stronę) w mini menu kontekstowym po lewej stronie e-maili. Kliknięcie go od tej pory poprawnie odsyła do menu odpowiedzi na e-mail.

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 11-17 lipca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-07-15

1. Nowy wygląd modułu VoIP

Zmieniliśmy główny ekranu modułu VoIP tak, aby wyglądem i funkcjonalnością przypominał pozostałe moduły systemu. Po lewej stronie pojawił się duży przycisk "+ Nowa rozmowa" oraz panel wyszukiwania, pozwalający przeszukać archiwum rozmów ze względu na numer dzwoniącego, numer docelowy, klienta oraz operatora (osobę odbierającą). Zagęściliśmy też listę rozmów, dzięki czemu na jednym ekranie mieści się więcej informacji. Osoby zainteresowane przetestowaniem modułu VoIP w Sugesterze zachęcamy do kontaktu pod adresem info@sugester.pl lub wypełnienia formularza na tej stronie.

2. Odbieranie maili tylko z istniejących skrzynek

Dodaliśmy do Sugestera opcję, która pozwala odbierać w helpdesku wiadomości wyłącznie z adresów, które wcześniej ręcznie dodaliśmy w menu Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail. Jest ona szczególnie przydatna w sytuacjach, kiedy do Sugestera przekierowaliśmy całą domenę lub tylko jeden z aliasów danej skrzynki. Checkbox włączający tę nową funkcjonalność można znaleźć na dole menu Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail.
O tej funkcji przeczytasz także w naszej bazie wiedzy.

3. Odpisanie na wątek przypisuje odpisującego

To mała, ale bardzo przydatna funkcjonalność - z pewnością ułatwi pracę tym z Was, którzy używają Sugestera do obsługi grupowych skrzynek mailowych typu "pomoc@firma.pl". Maile wpadające do wspólnej kolejki (folder "Do przydzielenia") mogą być od tej pory automatycznie przypisywane do pierwszej osoby, która na nie odpisze. Oznacza to, że kolejne wiadomości w tym wątku nie będą już trafiały do folderu "Do przydzielenia", ale do osobistego inboxu konkretnej osoby. Z opcji można skorzystać zaznaczając odpowiednie pole w menu Ustawienia > Konfiguracja helpdesku.
Informacje o tej funkcji znajdziesz również w tym artykule w naszej bazie wiedzy.

4. Powiadomienia mailowe o zadniach cyklicznych

Kolejna drobna poprawka, którą dodaliśmy w tym tygodniu, to korekta mechanizmu wysyłki powiadomień mailowych o zadaniach cyklicznych. Ze względów technicznych Sugester traktuje zadania cykliczne w inny sposób, niż "zwykłe" zadania, przez co do tej pory powiadomienia mailowe o zadaniach cyklicznych nie były wysyłane poprawnie. Zmodyfikowaliśmy tę część systemu tak, aby problem już nie występował.
Więcej o zadaniach cyklicznych przeczytasz w naszej bazie wiedzy.

5. Lepszy widok tablicy zadań

Poprawiliśmy widok tablicy zadań (menu "Zadania" na górnej belce) tak, aby zamknięte zadania były wyświetlane w bardziej czytelny sposób. Do tej pory wszystkie zadania "zamknięte", niezależnie od nazwy statusu odpowiadającego tej właściwości, były wyświetlane w jednej kolumnie. Takie działanie powodowało problemy dla użytkowników, którzy mieli kilka statusów "zamykających" zadanie. Teraz każdy status - również te zamykające zadania - ma osobną kolumnę.
Kliknij tu aby przeczytać więcej o zakładce "Zadania".

6. Usuwanie pustych zmiennych z nazwy skrzynki

Jakiś czas temu dodaliśmy do Sugestera możliwość używania zmiennych w nazwie ekranowej skrzynki pocztowej. Funkcja ta pozwala w dynamiczny sposób zmieniać nazwę ekranową danej skrzynki w zależności od tego, który z użytkowników naszego konta wysyła z niej wiadomość. Zmienne zastępowane są wartościami pobranymi z profilu danego użytkownika. Poprawiliśmy ten mechanizm: od tej pory jeśli ze skrzynki wysyła wiadomość osoba, w której profilu nie podano imienia i nazwiska, to zamiast "gołych" zmiennych (czyli {{first_name}} i {{last_name}}) wyświetlane jest po prostu puste miejsce.

7. Lepsze dodawanie kontaktów do klienta

Usprawniliśmy mechanizm przypisywania nowych wiadomości do istniejącego klienta. Od tej ręczne przypisanie nowej wiadomości e-mail do istniejącego klienta powoduje, że adres z którego wysłano daną wiadomość jest automatycznie dodawany do listy kontaktów (danych kontaktowych) danego klienta.

8. Poprawka przycisku "odpowiedz" w menu kontekstowym

Naprawiliśmy działanie przycisku "Odpowiedz" (mała strzałka skierowana w lewą stronę) w mini menu kontekstowym po lewej stronie e-maili. Kliknięcie go od tej pory poprawnie odsyła do menu odpowiedzi na e-mail.

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 11-17 lipca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-07-15

1. Nowy wygląd modułu VoIP

Zmieniliśmy główny ekranu modułu VoIP tak, aby wyglądem i funkcjonalnością przypominał pozostałe moduły systemu. Po lewej stronie pojawił się duży przycisk "+ Nowa rozmowa" oraz panel wyszukiwania, pozwalający przeszukać archiwum rozmów ze względu na numer dzwoniącego, numer docelowy, klienta oraz operatora (osobę odbierającą). Zagęściliśmy też listę rozmów, dzięki czemu na jednym ekranie mieści się więcej informacji. Osoby zainteresowane przetestowaniem modułu VoIP w Sugesterze zachęcamy do kontaktu pod adresem info@sugester.pl lub wypełnienia formularza na tej stronie.

2. Odbieranie maili tylko z istniejących skrzynek

Dodaliśmy do Sugestera opcję, która pozwala odbierać w helpdesku wiadomości wyłącznie z adresów, które wcześniej ręcznie dodaliśmy w menu Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail. Jest ona szczególnie przydatna w sytuacjach, kiedy do Sugestera przekierowaliśmy całą domenę lub tylko jeden z aliasów danej skrzynki. Checkbox włączający tę nową funkcjonalność można znaleźć na dole menu Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail.
O tej funkcji przeczytasz także w naszej bazie wiedzy.

3. Odpisanie na wątek przypisuje odpisującego

To mała, ale bardzo przydatna funkcjonalność - z pewnością ułatwi pracę tym z Was, którzy używają Sugestera do obsługi grupowych skrzynek mailowych typu "pomoc@firma.pl". Maile wpadające do wspólnej kolejki (folder "Do przydzielenia") mogą być od tej pory automatycznie przypisywane do pierwszej osoby, która na nie odpisze. Oznacza to, że kolejne wiadomości w tym wątku nie będą już trafiały do folderu "Do przydzielenia", ale do osobistego inboxu konkretnej osoby. Z opcji można skorzystać zaznaczając odpowiednie pole w menu Ustawienia > Konfiguracja helpdesku.
Informacje o tej funkcji znajdziesz również w tym artykule w naszej bazie wiedzy.

4. Powiadomienia mailowe o zadniach cyklicznych

Kolejna drobna poprawka, którą dodaliśmy w tym tygodniu, to korekta mechanizmu wysyłki powiadomień mailowych o zadaniach cyklicznych. Ze względów technicznych Sugester traktuje zadania cykliczne w inny sposób, niż "zwykłe" zadania, przez co do tej pory powiadomienia mailowe o zadaniach cyklicznych nie były wysyłane poprawnie. Zmodyfikowaliśmy tę część systemu tak, aby problem już nie występował.
Więcej o zadaniach cyklicznych przeczytasz w naszej bazie wiedzy.

5. Lepszy widok tablicy zadań

Poprawiliśmy widok tablicy zadań (menu "Zadania" na górnej belce) tak, aby zamknięte zadania były wyświetlane w bardziej czytelny sposób. Do tej pory wszystkie zadania "zamknięte", niezależnie od nazwy statusu odpowiadającego tej właściwości, były wyświetlane w jednej kolumnie. Takie działanie powodowało problemy dla użytkowników, którzy mieli kilka statusów "zamykających" zadanie. Teraz każdy status - również te zamykające zadania - ma osobną kolumnę.
Kliknij tu aby przeczytać więcej o zakładce "Zadania".

6. Usuwanie pustych zmiennych z nazwy skrzynki

Jakiś czas temu dodaliśmy do Sugestera możliwość używania zmiennych w nazwie ekranowej skrzynki pocztowej. Funkcja ta pozwala w dynamiczny sposób zmieniać nazwę ekranową danej skrzynki w zależności od tego, który z użytkowników naszego konta wysyła z niej wiadomość. Zmienne zastępowane są wartościami pobranymi z profilu danego użytkownika. Poprawiliśmy ten mechanizm: od tej pory jeśli ze skrzynki wysyła wiadomość osoba, w której profilu nie podano imienia i nazwiska, to zamiast "gołych" zmiennych (czyli {{first_name}} i {{last_name}}) wyświetlane jest po prostu puste miejsce.

7. Lepsze dodawanie kontaktów do klienta

Usprawniliśmy mechanizm przypisywania nowych wiadomości do istniejącego klienta. Od tej ręczne przypisanie nowej wiadomości e-mail do istniejącego klienta powoduje, że adres z którego wysłano daną wiadomość jest automatycznie dodawany do listy kontaktów (danych kontaktowych) danego klienta.

8. Poprawka przycisku "odpowiedz" w menu kontekstowym

Naprawiliśmy działanie przycisku "Odpowiedz" (mała strzałka skierowana w lewą stronę) w mini menu kontekstowym po lewej stronie e-maili. Kliknięcie go od tej pory poprawnie odsyła do menu odpowiedzi na e-mail.

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.