a_pixel

Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 13-19 czerwca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-06-17

1. Nowe zmienne w skrzynkach pocztowych

Sugester pozwala w wielu miejscach systemu korzystać ze zmiennych Handlebars. Do tej pory można było używać ich w szablonie forum sugestii i baz wiedzy, autoresponderach i stopkach e-maili. Teraz dodaliśmy je również do panelu konfiguracji skrzynek mailowych.

Dostępne w tym miejscu (Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail > Skrzynki e-mail) zmienne to {{first_name}}, {{last_name}} i {{login}} - system zamienia je odpowiednio na imię, nazwisko i login danego użytkownika. Można ich użyć w polu "Nazwa". Dzięki temu nawet poczta wysyłana ze wspólnego adresu będzie wyświetlana w postaci na przykład "Jan Kowalski | Firma.pl ".

2. Wielu klientów do projektu

Dodaliśmy do modułu "Projekty" możliwość przypisania do projektu więcej niż jednego klienta. Funkcja ta z pewnością ułatwi pracę tym użytkownikom, którzy tworzą projekty, z których rozliczają się więcej niż z jednym klientem.

"Klienci dodatkowi" są umieszczani na karcie projektu wyłącznie w celach informacyjnych. Zawartość tego pola jest wyświetlana wyłącznie na karcie danego projektu, a nie na kartach poszczególnych klientów.

Klientów dodatkowych można przypisać do projektu w tym samym miejscu, co klienta "głównego".

3. Przycisk "Dodaj zadanie do rozmowy"

W module VoIP pojawiła się nowa funkcjonalność - przycisk "Dodaj zadanie do rozmowy". Przyda się on w sytuacjach, kiedy ustalenia z rozmowy telefonicznej wymagają od nas jakiegoś działania - na przykład przygotowania oferty czy wykonania grafiki. Nowy przycisk pozwoli szybko utworzyć zadanie, dzięki któremu nie zapomnimy zrobić tego, do czego zobowiązaliśmy się przez telefon.

4. Możliwość wyboru głównego kontaktu na karcie klienta

Od dłuższego czasu umożliwiamy przypisanie do każdego klienta w Sugesterze dowolnej liczby kontaktów (osób kontaktowych). Funkcja ta przydaje się, kiedy współpracujemy np. z dużą firmą, w której za różne aspekty naszej współpracy odpowiadają różne osoby. Jednak nawet w takiej sytuacji zwykle jeden z kontaktów jest najważniejszy. Aby uprościć korzystanie z tej funkcjonalności, w tym tygodniu dodaliśmy do Sugestera możliwość wyboru głównego kontaktu na karcie klienta.

5. Domyślne wartości podczas importu klientów

Funkcja importu klientów pozwala w łatwy sposób przenieść dane z innych programów do Sugestera. Do tej pory korzystanie z niej nie umożliwiało jednak wygodnego dodania do importowanych klientów statusów, tagów, kategorii, działów ani osób odpowiedzialnych.

Aby uprościć ten proces, dodaliśmy do procesu importu klientów opcjonalny krok - przypisania domyślnych wartości tych pól do wszystkich importowanych rekordów.

6. Zmiana przypisania wysyła zadanie na górę listy

Czasami do wykonania przypisanego nam zadania potrzeba dodatkowych informacji; dobrze jest też dać osobie, która je nam dała, informację zwrotną o tym, że je ukończyliśmy. Najbardziej naturalny sposób to kliknięcie przycisku "Odpowiedz" i "oddanie" zadania. Do tej pory łatwo było jednak przeoczyć takie "oddane" zadanie - nie trafiało ono na szczyt inboxu odbiorcy. Poprawiliśmy to działanie - zmiana przypisania od tej pory wysyła zadanie na górę listy.

7. Wysyłanie maila do wielu klientów z listy

Dodaliśmy do modułu CRM możliwość zaznaczenia na liście wielu klientów na raz i wysłania do nich e-maila jednym przyciskiem. Dzięki temu w prosty sposób możemy utworzyć grupowy mailing z poziomu widoku listy klientów.

8. Dodawanie tagów do wielu klientów z listy

Moduł CRM wzbogacił się o jeszcze jedną funkcję - grupowe tagowanie klientów. Wystarczy zaznaczyć pozycje na liście i z górnego menu wybrać opcję "Dodaj tag".

8. Nowy typ własnego pola - lista wyboru

Kolejna nowość w module CRM to nowy typ własnego pola - lista wyboru. Umożliwia ona dodanie do karty klienta listy wyboru, dzięki której możemy wygodnie wybierać na przykład z którego abonamentu w naszej firmie korzysta dany klient.

9. Wykres lejkowy dla interesów

Rozbudowaliśmy też moduł raportów - od teraz możecie korzystać z popularnego wykresu lejkowego do przeglądania danych z zakładki "Interesy".

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 13-19 czerwca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-06-17

1. Nowe zmienne w skrzynkach pocztowych

Sugester pozwala w wielu miejscach systemu korzystać ze zmiennych Handlebars. Do tej pory można było używać ich w szablonie forum sugestii i baz wiedzy, autoresponderach i stopkach e-maili. Teraz dodaliśmy je również do panelu konfiguracji skrzynek mailowych.

Dostępne w tym miejscu (Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail > Skrzynki e-mail) zmienne to {{first_name}}, {{last_name}} i {{login}} - system zamienia je odpowiednio na imię, nazwisko i login danego użytkownika. Można ich użyć w polu "Nazwa". Dzięki temu nawet poczta wysyłana ze wspólnego adresu będzie wyświetlana w postaci na przykład "Jan Kowalski | Firma.pl ".

2. Wielu klientów do projektu

Dodaliśmy do modułu "Projekty" możliwość przypisania do projektu więcej niż jednego klienta. Funkcja ta z pewnością ułatwi pracę tym użytkownikom, którzy tworzą projekty, z których rozliczają się więcej niż z jednym klientem.

"Klienci dodatkowi" są umieszczani na karcie projektu wyłącznie w celach informacyjnych. Zawartość tego pola jest wyświetlana wyłącznie na karcie danego projektu, a nie na kartach poszczególnych klientów.

Klientów dodatkowych można przypisać do projektu w tym samym miejscu, co klienta "głównego".

3. Przycisk "Dodaj zadanie do rozmowy"

W module VoIP pojawiła się nowa funkcjonalność - przycisk "Dodaj zadanie do rozmowy". Przyda się on w sytuacjach, kiedy ustalenia z rozmowy telefonicznej wymagają od nas jakiegoś działania - na przykład przygotowania oferty czy wykonania grafiki. Nowy przycisk pozwoli szybko utworzyć zadanie, dzięki któremu nie zapomnimy zrobić tego, do czego zobowiązaliśmy się przez telefon.

4. Możliwość wyboru głównego kontaktu na karcie klienta

Od dłuższego czasu umożliwiamy przypisanie do każdego klienta w Sugesterze dowolnej liczby kontaktów (osób kontaktowych). Funkcja ta przydaje się, kiedy współpracujemy np. z dużą firmą, w której za różne aspekty naszej współpracy odpowiadają różne osoby. Jednak nawet w takiej sytuacji zwykle jeden z kontaktów jest najważniejszy. Aby uprościć korzystanie z tej funkcjonalności, w tym tygodniu dodaliśmy do Sugestera możliwość wyboru głównego kontaktu na karcie klienta.

5. Domyślne wartości podczas importu klientów

Funkcja importu klientów pozwala w łatwy sposób przenieść dane z innych programów do Sugestera. Do tej pory korzystanie z niej nie umożliwiało jednak wygodnego dodania do importowanych klientów statusów, tagów, kategorii, działów ani osób odpowiedzialnych.

Aby uprościć ten proces, dodaliśmy do procesu importu klientów opcjonalny krok - przypisania domyślnych wartości tych pól do wszystkich importowanych rekordów.

6. Zmiana przypisania wysyła zadanie na górę listy

Czasami do wykonania przypisanego nam zadania potrzeba dodatkowych informacji; dobrze jest też dać osobie, która je nam dała, informację zwrotną o tym, że je ukończyliśmy. Najbardziej naturalny sposób to kliknięcie przycisku "Odpowiedz" i "oddanie" zadania. Do tej pory łatwo było jednak przeoczyć takie "oddane" zadanie - nie trafiało ono na szczyt inboxu odbiorcy. Poprawiliśmy to działanie - zmiana przypisania od tej pory wysyła zadanie na górę listy.

7. Wysyłanie maila do wielu klientów z listy

Dodaliśmy do modułu CRM możliwość zaznaczenia na liście wielu klientów na raz i wysłania do nich e-maila jednym przyciskiem. Dzięki temu w prosty sposób możemy utworzyć grupowy mailing z poziomu widoku listy klientów.

8. Dodawanie tagów do wielu klientów z listy

Moduł CRM wzbogacił się o jeszcze jedną funkcję - grupowe tagowanie klientów. Wystarczy zaznaczyć pozycje na liście i z górnego menu wybrać opcję "Dodaj tag".

8. Nowy typ własnego pola - lista wyboru

Kolejna nowość w module CRM to nowy typ własnego pola - lista wyboru. Umożliwia ona dodanie do karty klienta listy wyboru, dzięki której możemy wygodnie wybierać na przykład z którego abonamentu w naszej firmie korzysta dany klient.

9. Wykres lejkowy dla interesów

Rozbudowaliśmy też moduł raportów - od teraz możecie korzystać z popularnego wykresu lejkowego do przeglądania danych z zakładki "Interesy".

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 13-19 czerwca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-06-17

1. Nowe zmienne w skrzynkach pocztowych

Sugester pozwala w wielu miejscach systemu korzystać ze zmiennych Handlebars. Do tej pory można było używać ich w szablonie forum sugestii i baz wiedzy, autoresponderach i stopkach e-maili. Teraz dodaliśmy je również do panelu konfiguracji skrzynek mailowych.

Dostępne w tym miejscu (Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail > Skrzynki e-mail) zmienne to {{first_name}}, {{last_name}} i {{login}} - system zamienia je odpowiednio na imię, nazwisko i login danego użytkownika. Można ich użyć w polu "Nazwa". Dzięki temu nawet poczta wysyłana ze wspólnego adresu będzie wyświetlana w postaci na przykład "Jan Kowalski | Firma.pl ".

2. Wielu klientów do projektu

Dodaliśmy do modułu "Projekty" możliwość przypisania do projektu więcej niż jednego klienta. Funkcja ta z pewnością ułatwi pracę tym użytkownikom, którzy tworzą projekty, z których rozliczają się więcej niż z jednym klientem.

"Klienci dodatkowi" są umieszczani na karcie projektu wyłącznie w celach informacyjnych. Zawartość tego pola jest wyświetlana wyłącznie na karcie danego projektu, a nie na kartach poszczególnych klientów.

Klientów dodatkowych można przypisać do projektu w tym samym miejscu, co klienta "głównego".

3. Przycisk "Dodaj zadanie do rozmowy"

W module VoIP pojawiła się nowa funkcjonalność - przycisk "Dodaj zadanie do rozmowy". Przyda się on w sytuacjach, kiedy ustalenia z rozmowy telefonicznej wymagają od nas jakiegoś działania - na przykład przygotowania oferty czy wykonania grafiki. Nowy przycisk pozwoli szybko utworzyć zadanie, dzięki któremu nie zapomnimy zrobić tego, do czego zobowiązaliśmy się przez telefon.

4. Możliwość wyboru głównego kontaktu na karcie klienta

Od dłuższego czasu umożliwiamy przypisanie do każdego klienta w Sugesterze dowolnej liczby kontaktów (osób kontaktowych). Funkcja ta przydaje się, kiedy współpracujemy np. z dużą firmą, w której za różne aspekty naszej współpracy odpowiadają różne osoby. Jednak nawet w takiej sytuacji zwykle jeden z kontaktów jest najważniejszy. Aby uprościć korzystanie z tej funkcjonalności, w tym tygodniu dodaliśmy do Sugestera możliwość wyboru głównego kontaktu na karcie klienta.

5. Domyślne wartości podczas importu klientów

Funkcja importu klientów pozwala w łatwy sposób przenieść dane z innych programów do Sugestera. Do tej pory korzystanie z niej nie umożliwiało jednak wygodnego dodania do importowanych klientów statusów, tagów, kategorii, działów ani osób odpowiedzialnych.

Aby uprościć ten proces, dodaliśmy do procesu importu klientów opcjonalny krok - przypisania domyślnych wartości tych pól do wszystkich importowanych rekordów.

6. Zmiana przypisania wysyła zadanie na górę listy

Czasami do wykonania przypisanego nam zadania potrzeba dodatkowych informacji; dobrze jest też dać osobie, która je nam dała, informację zwrotną o tym, że je ukończyliśmy. Najbardziej naturalny sposób to kliknięcie przycisku "Odpowiedz" i "oddanie" zadania. Do tej pory łatwo było jednak przeoczyć takie "oddane" zadanie - nie trafiało ono na szczyt inboxu odbiorcy. Poprawiliśmy to działanie - zmiana przypisania od tej pory wysyła zadanie na górę listy.

7. Wysyłanie maila do wielu klientów z listy

Dodaliśmy do modułu CRM możliwość zaznaczenia na liście wielu klientów na raz i wysłania do nich e-maila jednym przyciskiem. Dzięki temu w prosty sposób możemy utworzyć grupowy mailing z poziomu widoku listy klientów.

8. Dodawanie tagów do wielu klientów z listy

Moduł CRM wzbogacił się o jeszcze jedną funkcję - grupowe tagowanie klientów. Wystarczy zaznaczyć pozycje na liście i z górnego menu wybrać opcję "Dodaj tag".

8. Nowy typ własnego pola - lista wyboru

Kolejna nowość w module CRM to nowy typ własnego pola - lista wyboru. Umożliwia ona dodanie do karty klienta listy wyboru, dzięki której możemy wygodnie wybierać na przykład z którego abonamentu w naszej firmie korzysta dany klient.

9. Wykres lejkowy dla interesów

Rozbudowaliśmy też moduł raportów - od teraz możecie korzystać z popularnego wykresu lejkowego do przeglądania danych z zakładki "Interesy".

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 13-19 czerwca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-06-17

1. Nowe zmienne w skrzynkach pocztowych

Sugester pozwala w wielu miejscach systemu korzystać ze zmiennych Handlebars. Do tej pory można było używać ich w szablonie forum sugestii i baz wiedzy, autoresponderach i stopkach e-maili. Teraz dodaliśmy je również do panelu konfiguracji skrzynek mailowych.

Dostępne w tym miejscu (Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail > Skrzynki e-mail) zmienne to {{first_name}}, {{last_name}} i {{login}} - system zamienia je odpowiednio na imię, nazwisko i login danego użytkownika. Można ich użyć w polu "Nazwa". Dzięki temu nawet poczta wysyłana ze wspólnego adresu będzie wyświetlana w postaci na przykład "Jan Kowalski | Firma.pl ".

2. Wielu klientów do projektu

Dodaliśmy do modułu "Projekty" możliwość przypisania do projektu więcej niż jednego klienta. Funkcja ta z pewnością ułatwi pracę tym użytkownikom, którzy tworzą projekty, z których rozliczają się więcej niż z jednym klientem.

"Klienci dodatkowi" są umieszczani na karcie projektu wyłącznie w celach informacyjnych. Zawartość tego pola jest wyświetlana wyłącznie na karcie danego projektu, a nie na kartach poszczególnych klientów.

Klientów dodatkowych można przypisać do projektu w tym samym miejscu, co klienta "głównego".

3. Przycisk "Dodaj zadanie do rozmowy"

W module VoIP pojawiła się nowa funkcjonalność - przycisk "Dodaj zadanie do rozmowy". Przyda się on w sytuacjach, kiedy ustalenia z rozmowy telefonicznej wymagają od nas jakiegoś działania - na przykład przygotowania oferty czy wykonania grafiki. Nowy przycisk pozwoli szybko utworzyć zadanie, dzięki któremu nie zapomnimy zrobić tego, do czego zobowiązaliśmy się przez telefon.

4. Możliwość wyboru głównego kontaktu na karcie klienta

Od dłuższego czasu umożliwiamy przypisanie do każdego klienta w Sugesterze dowolnej liczby kontaktów (osób kontaktowych). Funkcja ta przydaje się, kiedy współpracujemy np. z dużą firmą, w której za różne aspekty naszej współpracy odpowiadają różne osoby. Jednak nawet w takiej sytuacji zwykle jeden z kontaktów jest najważniejszy. Aby uprościć korzystanie z tej funkcjonalności, w tym tygodniu dodaliśmy do Sugestera możliwość wyboru głównego kontaktu na karcie klienta.

5. Domyślne wartości podczas importu klientów

Funkcja importu klientów pozwala w łatwy sposób przenieść dane z innych programów do Sugestera. Do tej pory korzystanie z niej nie umożliwiało jednak wygodnego dodania do importowanych klientów statusów, tagów, kategorii, działów ani osób odpowiedzialnych.

Aby uprościć ten proces, dodaliśmy do procesu importu klientów opcjonalny krok - przypisania domyślnych wartości tych pól do wszystkich importowanych rekordów.

6. Zmiana przypisania wysyła zadanie na górę listy

Czasami do wykonania przypisanego nam zadania potrzeba dodatkowych informacji; dobrze jest też dać osobie, która je nam dała, informację zwrotną o tym, że je ukończyliśmy. Najbardziej naturalny sposób to kliknięcie przycisku "Odpowiedz" i "oddanie" zadania. Do tej pory łatwo było jednak przeoczyć takie "oddane" zadanie - nie trafiało ono na szczyt inboxu odbiorcy. Poprawiliśmy to działanie - zmiana przypisania od tej pory wysyła zadanie na górę listy.

7. Wysyłanie maila do wielu klientów z listy

Dodaliśmy do modułu CRM możliwość zaznaczenia na liście wielu klientów na raz i wysłania do nich e-maila jednym przyciskiem. Dzięki temu w prosty sposób możemy utworzyć grupowy mailing z poziomu widoku listy klientów.

8. Dodawanie tagów do wielu klientów z listy

Moduł CRM wzbogacił się o jeszcze jedną funkcję - grupowe tagowanie klientów. Wystarczy zaznaczyć pozycje na liście i z górnego menu wybrać opcję "Dodaj tag".

8. Nowy typ własnego pola - lista wyboru

Kolejna nowość w module CRM to nowy typ własnego pola - lista wyboru. Umożliwia ona dodanie do karty klienta listy wyboru, dzięki której możemy wygodnie wybierać na przykład z którego abonamentu w naszej firmie korzysta dany klient.

9. Wykres lejkowy dla interesów

Rozbudowaliśmy też moduł raportów - od teraz możecie korzystać z popularnego wykresu lejkowego do przeglądania danych z zakładki "Interesy".

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 13-19 czerwca

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-06-17

1. Nowe zmienne w skrzynkach pocztowych

Sugester pozwala w wielu miejscach systemu korzystać ze zmiennych Handlebars. Do tej pory można było używać ich w szablonie forum sugestii i baz wiedzy, autoresponderach i stopkach e-maili. Teraz dodaliśmy je również do panelu konfiguracji skrzynek mailowych.

Dostępne w tym miejscu (Ustawienia > Konfiguracja poczty e-mail > Skrzynki e-mail) zmienne to {{first_name}}, {{last_name}} i {{login}} - system zamienia je odpowiednio na imię, nazwisko i login danego użytkownika. Można ich użyć w polu "Nazwa". Dzięki temu nawet poczta wysyłana ze wspólnego adresu będzie wyświetlana w postaci na przykład "Jan Kowalski | Firma.pl ".

2. Wielu klientów do projektu

Dodaliśmy do modułu "Projekty" możliwość przypisania do projektu więcej niż jednego klienta. Funkcja ta z pewnością ułatwi pracę tym użytkownikom, którzy tworzą projekty, z których rozliczają się więcej niż z jednym klientem.

"Klienci dodatkowi" są umieszczani na karcie projektu wyłącznie w celach informacyjnych. Zawartość tego pola jest wyświetlana wyłącznie na karcie danego projektu, a nie na kartach poszczególnych klientów.

Klientów dodatkowych można przypisać do projektu w tym samym miejscu, co klienta "głównego".

3. Przycisk "Dodaj zadanie do rozmowy"

W module VoIP pojawiła się nowa funkcjonalność - przycisk "Dodaj zadanie do rozmowy". Przyda się on w sytuacjach, kiedy ustalenia z rozmowy telefonicznej wymagają od nas jakiegoś działania - na przykład przygotowania oferty czy wykonania grafiki. Nowy przycisk pozwoli szybko utworzyć zadanie, dzięki któremu nie zapomnimy zrobić tego, do czego zobowiązaliśmy się przez telefon.

4. Możliwość wyboru głównego kontaktu na karcie klienta

Od dłuższego czasu umożliwiamy przypisanie do każdego klienta w Sugesterze dowolnej liczby kontaktów (osób kontaktowych). Funkcja ta przydaje się, kiedy współpracujemy np. z dużą firmą, w której za różne aspekty naszej współpracy odpowiadają różne osoby. Jednak nawet w takiej sytuacji zwykle jeden z kontaktów jest najważniejszy. Aby uprościć korzystanie z tej funkcjonalności, w tym tygodniu dodaliśmy do Sugestera możliwość wyboru głównego kontaktu na karcie klienta.

5. Domyślne wartości podczas importu klientów

Funkcja importu klientów pozwala w łatwy sposób przenieść dane z innych programów do Sugestera. Do tej pory korzystanie z niej nie umożliwiało jednak wygodnego dodania do importowanych klientów statusów, tagów, kategorii, działów ani osób odpowiedzialnych.

Aby uprościć ten proces, dodaliśmy do procesu importu klientów opcjonalny krok - przypisania domyślnych wartości tych pól do wszystkich importowanych rekordów.

6. Zmiana przypisania wysyła zadanie na górę listy

Czasami do wykonania przypisanego nam zadania potrzeba dodatkowych informacji; dobrze jest też dać osobie, która je nam dała, informację zwrotną o tym, że je ukończyliśmy. Najbardziej naturalny sposób to kliknięcie przycisku "Odpowiedz" i "oddanie" zadania. Do tej pory łatwo było jednak przeoczyć takie "oddane" zadanie - nie trafiało ono na szczyt inboxu odbiorcy. Poprawiliśmy to działanie - zmiana przypisania od tej pory wysyła zadanie na górę listy.

7. Wysyłanie maila do wielu klientów z listy

Dodaliśmy do modułu CRM możliwość zaznaczenia na liście wielu klientów na raz i wysłania do nich e-maila jednym przyciskiem. Dzięki temu w prosty sposób możemy utworzyć grupowy mailing z poziomu widoku listy klientów.

8. Dodawanie tagów do wielu klientów z listy

Moduł CRM wzbogacił się o jeszcze jedną funkcję - grupowe tagowanie klientów. Wystarczy zaznaczyć pozycje na liście i z górnego menu wybrać opcję "Dodaj tag".

8. Nowy typ własnego pola - lista wyboru

Kolejna nowość w module CRM to nowy typ własnego pola - lista wyboru. Umożliwia ona dodanie do karty klienta listy wyboru, dzięki której możemy wygodnie wybierać na przykład z którego abonamentu w naszej firmie korzysta dany klient.

9. Wykres lejkowy dla interesów

Rozbudowaliśmy też moduł raportów - od teraz możecie korzystać z popularnego wykresu lejkowego do przeglądania danych z zakładki "Interesy".

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.