Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Zespół Sugester.pl, 2016-04-22
Od kilku dni możecie korzystać z funkcji, która pozwala automatycznie nadawać zgłoszeniom (czyli e-mailom i zadaniom) numery. Opcja ta przyda się wszystkim, którzy prowadzą w swojej firmie helpdesk (na przykład zbierający zgłoszenia o problemach IT) czy po prostu chcą na bieżąco obserwować ile zadań/e-maili obsłużyli w danym dniu lub miesiącu. Funkcjonalność można uruchomić i skonfigurować przechodząc do menu Ustawienia > Konfiguracja helpdesku.
Od jakiegoś czasu udostępniamy naszym użytkownikom opcję wyboru EmailLabs jako dostawcy usług SMTP. Jeśli masz już konto w EmailLabs, to możesz wysyłać pocztę za pośrednictwem Sugestera korzytając ze wszystkich zalet tego serwisu. Ta integracja umożliwia też dużo dokładniejsze śledzenie drogi każdej wiadomości z naszej skrzynki do odbiorcy.
Wraz z rosnącą popularnością naszego czatu zaczęły pojawiać się trudności techniczne związane z dużym obciążeniem bazy danych. Sprawiało to trudności zarówno Wam, jak i naszemu zespołowi obsługi technicznej, dlatego dołożyliśmy wszelkich starań, aby wydajność czatu była jak najlepsza. Chociaż uzyskaliśmy już sporą poprawę, to dalej będziemy pracować nad podwyższeniem standardu funkcjonowania naszego oprogramowania - w najbliższych tygodniach możecie się spodziewać coraz lepszego działania.
Dodaliśmy kilka udogodnień do ekranu odpowiedzi na e-maile. Od tej pory można w tym miejscu korzystać z wygodnego podpowiadania adresów "od" i "do". Naprawiliśmy też kilka rzadko występujących błędów, które występowały przy korzystaniu z opcji CC (kopia) i BCC (ukryta kopia).
Przy nazwie klienta można od teraz wyświetlać małą ikonę sygnalizującą, czy dodano do niego załącznik.
Rozszerzyliśmy jedną z naszych najnowszych funkcji o spore udogodnienie - możliwość dodawania załączników. Formularze od tej pory mogą przyjmować nie tylko tekst wpisywany przez użytkowników, ale także wgrywane przez nich pliki. Załącznikami mogą być dowolne pliki nie większe niż 20 MB.
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!