a_pixel

Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 18-24 kwietnia

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-04-22

1. Numeracja zgłoszeń

Od kilku dni możecie korzystać z funkcji, która pozwala automatycznie nadawać zgłoszeniom (czyli e-mailom i zadaniom) numery. Opcja ta przyda się wszystkim, którzy prowadzą w swojej firmie helpdesk (na przykład zbierający zgłoszenia o problemach IT) czy po prostu chcą na bieżąco obserwować ile zadań/e-maili obsłużyli w danym dniu lub miesiącu. Funkcjonalność można uruchomić i skonfigurować przechodząc do menu Ustawienia > Konfiguracja helpdesku.

2. Integracja z EmailLabs

Od jakiegoś czasu udostępniamy naszym użytkownikom opcję wyboru EmailLabs jako dostawcy usług SMTP. Jeśli masz już konto w EmailLabs, to możesz wysyłać pocztę za pośrednictwem Sugestera korzytając ze wszystkich zalet tego serwisu. Ta integracja umożliwia też dużo dokładniejsze śledzenie drogi każdej wiadomości z naszej skrzynki do odbiorcy.

3. Poprawa wydajności czatu

Wraz z rosnącą popularnością naszego czatu zaczęły pojawiać się trudności techniczne związane z dużym obciążeniem bazy danych. Sprawiało to trudności zarówno Wam, jak i naszemu zespołowi obsługi technicznej, dlatego dołożyliśmy wszelkich starań, aby wydajność czatu była jak najlepsza. Chociaż uzyskaliśmy już sporą poprawę, to dalej będziemy pracować nad podwyższeniem standardu funkcjonowania naszego oprogramowania - w najbliższych tygodniach możecie się spodziewać coraz lepszego działania.

4. Lepszy widok odpowiedzi na e-maile

Dodaliśmy kilka udogodnień do ekranu odpowiedzi na e-maile. Od tej pory można w tym miejscu korzystać z wygodnego podpowiadania adresów "od" i "do". Naprawiliśmy też kilka rzadko występujących błędów, które występowały przy korzystaniu z opcji CC (kopia) i BCC (ukryta kopia).

5. Ikona załącznika przy klientach

Przy nazwie klienta można od teraz wyświetlać małą ikonę sygnalizującą, czy dodano do niego załącznik.

6. Załączniki do formularzy

Rozszerzyliśmy jedną z naszych najnowszych funkcji o spore udogodnienie - możliwość dodawania załączników. Formularze od tej pory mogą przyjmować nie tylko tekst wpisywany przez użytkowników, ale także wgrywane przez nich pliki. Załącznikami mogą być dowolne pliki nie większe niż 20 MB.

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 18-24 kwietnia

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-04-22

1. Numeracja zgłoszeń

Od kilku dni możecie korzystać z funkcji, która pozwala automatycznie nadawać zgłoszeniom (czyli e-mailom i zadaniom) numery. Opcja ta przyda się wszystkim, którzy prowadzą w swojej firmie helpdesk (na przykład zbierający zgłoszenia o problemach IT) czy po prostu chcą na bieżąco obserwować ile zadań/e-maili obsłużyli w danym dniu lub miesiącu. Funkcjonalność można uruchomić i skonfigurować przechodząc do menu Ustawienia > Konfiguracja helpdesku.

2. Integracja z EmailLabs

Od jakiegoś czasu udostępniamy naszym użytkownikom opcję wyboru EmailLabs jako dostawcy usług SMTP. Jeśli masz już konto w EmailLabs, to możesz wysyłać pocztę za pośrednictwem Sugestera korzytając ze wszystkich zalet tego serwisu. Ta integracja umożliwia też dużo dokładniejsze śledzenie drogi każdej wiadomości z naszej skrzynki do odbiorcy.

3. Poprawa wydajności czatu

Wraz z rosnącą popularnością naszego czatu zaczęły pojawiać się trudności techniczne związane z dużym obciążeniem bazy danych. Sprawiało to trudności zarówno Wam, jak i naszemu zespołowi obsługi technicznej, dlatego dołożyliśmy wszelkich starań, aby wydajność czatu była jak najlepsza. Chociaż uzyskaliśmy już sporą poprawę, to dalej będziemy pracować nad podwyższeniem standardu funkcjonowania naszego oprogramowania - w najbliższych tygodniach możecie się spodziewać coraz lepszego działania.

4. Lepszy widok odpowiedzi na e-maile

Dodaliśmy kilka udogodnień do ekranu odpowiedzi na e-maile. Od tej pory można w tym miejscu korzystać z wygodnego podpowiadania adresów "od" i "do". Naprawiliśmy też kilka rzadko występujących błędów, które występowały przy korzystaniu z opcji CC (kopia) i BCC (ukryta kopia).

5. Ikona załącznika przy klientach

Przy nazwie klienta można od teraz wyświetlać małą ikonę sygnalizującą, czy dodano do niego załącznik.

6. Załączniki do formularzy

Rozszerzyliśmy jedną z naszych najnowszych funkcji o spore udogodnienie - możliwość dodawania załączników. Formularze od tej pory mogą przyjmować nie tylko tekst wpisywany przez użytkowników, ale także wgrywane przez nich pliki. Załącznikami mogą być dowolne pliki nie większe niż 20 MB.

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 18-24 kwietnia

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-04-22

1. Numeracja zgłoszeń

Od kilku dni możecie korzystać z funkcji, która pozwala automatycznie nadawać zgłoszeniom (czyli e-mailom i zadaniom) numery. Opcja ta przyda się wszystkim, którzy prowadzą w swojej firmie helpdesk (na przykład zbierający zgłoszenia o problemach IT) czy po prostu chcą na bieżąco obserwować ile zadań/e-maili obsłużyli w danym dniu lub miesiącu. Funkcjonalność można uruchomić i skonfigurować przechodząc do menu Ustawienia > Konfiguracja helpdesku.

2. Integracja z EmailLabs

Od jakiegoś czasu udostępniamy naszym użytkownikom opcję wyboru EmailLabs jako dostawcy usług SMTP. Jeśli masz już konto w EmailLabs, to możesz wysyłać pocztę za pośrednictwem Sugestera korzytając ze wszystkich zalet tego serwisu. Ta integracja umożliwia też dużo dokładniejsze śledzenie drogi każdej wiadomości z naszej skrzynki do odbiorcy.

3. Poprawa wydajności czatu

Wraz z rosnącą popularnością naszego czatu zaczęły pojawiać się trudności techniczne związane z dużym obciążeniem bazy danych. Sprawiało to trudności zarówno Wam, jak i naszemu zespołowi obsługi technicznej, dlatego dołożyliśmy wszelkich starań, aby wydajność czatu była jak najlepsza. Chociaż uzyskaliśmy już sporą poprawę, to dalej będziemy pracować nad podwyższeniem standardu funkcjonowania naszego oprogramowania - w najbliższych tygodniach możecie się spodziewać coraz lepszego działania.

4. Lepszy widok odpowiedzi na e-maile

Dodaliśmy kilka udogodnień do ekranu odpowiedzi na e-maile. Od tej pory można w tym miejscu korzystać z wygodnego podpowiadania adresów "od" i "do". Naprawiliśmy też kilka rzadko występujących błędów, które występowały przy korzystaniu z opcji CC (kopia) i BCC (ukryta kopia).

5. Ikona załącznika przy klientach

Przy nazwie klienta można od teraz wyświetlać małą ikonę sygnalizującą, czy dodano do niego załącznik.

6. Załączniki do formularzy

Rozszerzyliśmy jedną z naszych najnowszych funkcji o spore udogodnienie - możliwość dodawania załączników. Formularze od tej pory mogą przyjmować nie tylko tekst wpisywany przez użytkowników, ale także wgrywane przez nich pliki. Załącznikami mogą być dowolne pliki nie większe niż 20 MB.

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 18-24 kwietnia

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-04-22

1. Numeracja zgłoszeń

Od kilku dni możecie korzystać z funkcji, która pozwala automatycznie nadawać zgłoszeniom (czyli e-mailom i zadaniom) numery. Opcja ta przyda się wszystkim, którzy prowadzą w swojej firmie helpdesk (na przykład zbierający zgłoszenia o problemach IT) czy po prostu chcą na bieżąco obserwować ile zadań/e-maili obsłużyli w danym dniu lub miesiącu. Funkcjonalność można uruchomić i skonfigurować przechodząc do menu Ustawienia > Konfiguracja helpdesku.

2. Integracja z EmailLabs

Od jakiegoś czasu udostępniamy naszym użytkownikom opcję wyboru EmailLabs jako dostawcy usług SMTP. Jeśli masz już konto w EmailLabs, to możesz wysyłać pocztę za pośrednictwem Sugestera korzytając ze wszystkich zalet tego serwisu. Ta integracja umożliwia też dużo dokładniejsze śledzenie drogi każdej wiadomości z naszej skrzynki do odbiorcy.

3. Poprawa wydajności czatu

Wraz z rosnącą popularnością naszego czatu zaczęły pojawiać się trudności techniczne związane z dużym obciążeniem bazy danych. Sprawiało to trudności zarówno Wam, jak i naszemu zespołowi obsługi technicznej, dlatego dołożyliśmy wszelkich starań, aby wydajność czatu była jak najlepsza. Chociaż uzyskaliśmy już sporą poprawę, to dalej będziemy pracować nad podwyższeniem standardu funkcjonowania naszego oprogramowania - w najbliższych tygodniach możecie się spodziewać coraz lepszego działania.

4. Lepszy widok odpowiedzi na e-maile

Dodaliśmy kilka udogodnień do ekranu odpowiedzi na e-maile. Od tej pory można w tym miejscu korzystać z wygodnego podpowiadania adresów "od" i "do". Naprawiliśmy też kilka rzadko występujących błędów, które występowały przy korzystaniu z opcji CC (kopia) i BCC (ukryta kopia).

5. Ikona załącznika przy klientach

Przy nazwie klienta można od teraz wyświetlać małą ikonę sygnalizującą, czy dodano do niego załącznik.

6. Załączniki do formularzy

Rozszerzyliśmy jedną z naszych najnowszych funkcji o spore udogodnienie - możliwość dodawania załączników. Formularze od tej pory mogą przyjmować nie tylko tekst wpisywany przez użytkowników, ale także wgrywane przez nich pliki. Załącznikami mogą być dowolne pliki nie większe niż 20 MB.

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 18-24 kwietnia

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-04-22

1. Numeracja zgłoszeń

Od kilku dni możecie korzystać z funkcji, która pozwala automatycznie nadawać zgłoszeniom (czyli e-mailom i zadaniom) numery. Opcja ta przyda się wszystkim, którzy prowadzą w swojej firmie helpdesk (na przykład zbierający zgłoszenia o problemach IT) czy po prostu chcą na bieżąco obserwować ile zadań/e-maili obsłużyli w danym dniu lub miesiącu. Funkcjonalność można uruchomić i skonfigurować przechodząc do menu Ustawienia > Konfiguracja helpdesku.

2. Integracja z EmailLabs

Od jakiegoś czasu udostępniamy naszym użytkownikom opcję wyboru EmailLabs jako dostawcy usług SMTP. Jeśli masz już konto w EmailLabs, to możesz wysyłać pocztę za pośrednictwem Sugestera korzytając ze wszystkich zalet tego serwisu. Ta integracja umożliwia też dużo dokładniejsze śledzenie drogi każdej wiadomości z naszej skrzynki do odbiorcy.

3. Poprawa wydajności czatu

Wraz z rosnącą popularnością naszego czatu zaczęły pojawiać się trudności techniczne związane z dużym obciążeniem bazy danych. Sprawiało to trudności zarówno Wam, jak i naszemu zespołowi obsługi technicznej, dlatego dołożyliśmy wszelkich starań, aby wydajność czatu była jak najlepsza. Chociaż uzyskaliśmy już sporą poprawę, to dalej będziemy pracować nad podwyższeniem standardu funkcjonowania naszego oprogramowania - w najbliższych tygodniach możecie się spodziewać coraz lepszego działania.

4. Lepszy widok odpowiedzi na e-maile

Dodaliśmy kilka udogodnień do ekranu odpowiedzi na e-maile. Od tej pory można w tym miejscu korzystać z wygodnego podpowiadania adresów "od" i "do". Naprawiliśmy też kilka rzadko występujących błędów, które występowały przy korzystaniu z opcji CC (kopia) i BCC (ukryta kopia).

5. Ikona załącznika przy klientach

Przy nazwie klienta można od teraz wyświetlać małą ikonę sygnalizującą, czy dodano do niego załącznik.

6. Załączniki do formularzy

Rozszerzyliśmy jedną z naszych najnowszych funkcji o spore udogodnienie - możliwość dodawania załączników. Formularze od tej pory mogą przyjmować nie tylko tekst wpisywany przez użytkowników, ale także wgrywane przez nich pliki. Załącznikami mogą być dowolne pliki nie większe niż 20 MB.

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.