Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Zespół Sugester.pl, 2016-04-08
W Sugesterze praktycznie codziennie pojawiają się nowe funkcje czy poprawki. Dlatego - zaczynając od dziś - co tydzień będziemy publikować krótkie podsumowanie zmian, które dodaliśmy do systemu w minionym tygodniu. Zapraszamy do lektury!
W menu Ustawienia > Dodatki > Konfiguracja formularzy możesz utworzyć formularze, dzięki którym z łatwością zbierzesz opinie swoich klientów czy przyjmiesz zgłoszenia o błędach. Nasze formularze swietnie nadają się do prowadzenia badań jakościowych, ankiet satysfkacji, zbierania zapytań czy zamówień. Więcej o tym jak stworzyć formularz w Sugesterze przeczytasz w tym artykule w naszej bazie wiedzy.
Jeśli korzystasz z bazy wiedzy w Sugesterze, to z pewnością zainteresuje Cię możliwość dodania do Twojej strony lub aplikacji dymków pomocy - "helplinków". Wyglądają one w ten sposób:
Ta przydatna funkcja pozwoli Ci dodać wygodne podpowiedzi w miejscach, które mogą sprawiać problemy użytkownikom Twojego produktu. Każda podpowiedź może (ale nie musi) być powiązana z artykułem w Twojej bazie wiedzy, który dokładniej opisuje dany proces, funkcję czy problem. Więcej o dodawaniu helplinków przeczytasz w tym artkule pomocy.
Rozmowy z klientami na czacie często zawierają powtarzające się elementy. Wielokrotne wpisywanie takich samych powitań, pożegnań czy odpowiedzi na typowe pytania jest bardzo uciążliwe. Właśnie dlatego dodaliśmy do naszego czatu możliwość tworzenia szablonów odpowiedzi. Korzystając z nich oszczędzisz czas i przyspieszysz obsługę klientów. Tak wyglądają przykładowe szablony w panelu operatora:
Wielu użytkowników pytało nas o możliwość ustawienia deadline'u zadania nie tylko na konkretną datę, ale też godzinę. Posłuchaliśmy waszych sugestii i dodaliśmy do systemu taką opcję:
Zarządzanie bazą danych klientów w ramach zespołu to skomplikowana sprawa. Zgodnie z waszymi propozycjami umożliwiliśmy udostępnienie niektórym użytkownikom tylko części karty klienta (ukrycia danych wrażliwych). Uprawnienia możesz dostosować w menu Ustawienia > Użytkownicy > Role.
Jeśli w Twojej firmie ręcznie dodajecie wpisy do bazy klientów to możliwe, że pojawią się w niej duplikaty. Może to być spowodowane literówką przy wpisywaniu czy nieuwagą. Aby uniknąć tworzenia duplikatów, od tej pory unikatowość każdego wpisu jest weryfikowana na podstawie numeru NIP.
W widoku kalendarza można już filtrować zadania według statusu.
Podobają ci się nowe funkcje? Masz uwagi lub pytania co do działania Sugestera? Skontaktuj się z nami pod adresem info@sugester.pl. Nie masz pytań, ale po prostu chcesz wypróbować opisane funkcjonalności? Zaloguj się na swoje konto lub utwórz nowe - zupełnie za darmo!
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!