a_pixel

Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 4-10 kwietnia 2016

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-04-08

W Sugesterze praktycznie codziennie pojawiają się nowe funkcje czy poprawki. Dlatego - zaczynając od dziś - co tydzień będziemy publikować krótkie podsumowanie zmian, które dodaliśmy do systemu w minionym tygodniu. Zapraszamy do lektury!

1. Tworzenie własnych formularzy i zbieranie wyników

W menu Ustawienia > Dodatki > Konfiguracja formularzy możesz utworzyć formularze, dzięki którym z łatwością zbierzesz opinie swoich klientów czy przyjmiesz zgłoszenia o błędach. Nasze formularze swietnie nadają się do prowadzenia badań jakościowych, ankiet satysfkacji, zbierania zapytań czy zamówień. Więcej o tym jak stworzyć formularz w Sugesterze przeczytasz w tym artykule w naszej bazie wiedzy.

2. Dodawanie dymków pomocy powiązanych z bazą wiedzy

Jeśli korzystasz z bazy wiedzy w Sugesterze, to z pewnością zainteresuje Cię możliwość dodania do Twojej strony lub aplikacji dymków pomocy - "helplinków". Wyglądają one w ten sposób:

Ta przydatna funkcja pozwoli Ci dodać wygodne podpowiedzi w miejscach, które mogą sprawiać problemy użytkownikom Twojego produktu. Każda podpowiedź może (ale nie musi) być powiązana z artykułem w Twojej bazie wiedzy, który dokładniej opisuje dany proces, funkcję czy problem. Więcej o dodawaniu helplinków przeczytasz w tym artkule pomocy.

3. Szablony odpowiedzi na czacie

Rozmowy z klientami na czacie często zawierają powtarzające się elementy. Wielokrotne wpisywanie takich samych powitań, pożegnań czy odpowiedzi na typowe pytania jest bardzo uciążliwe. Właśnie dlatego dodaliśmy do naszego czatu możliwość tworzenia szablonów odpowiedzi. Korzystając z nich oszczędzisz czas i przyspieszysz obsługę klientów. Tak wyglądają przykładowe szablony w panelu operatora:

4. Godzina wykonania zadania

Wielu użytkowników pytało nas o możliwość ustawienia deadline'u zadania nie tylko na konkretną datę, ale też godzinę. Posłuchaliśmy waszych sugestii i dodaliśmy do systemu taką opcję:

5. Ograniczenie użytkownikom dostępu do danych wrażliwych

Zarządzanie bazą danych klientów w ramach zespołu to skomplikowana sprawa. Zgodnie z waszymi propozycjami umożliwiliśmy udostępnienie niektórym użytkownikom tylko części karty klienta (ukrycia danych wrażliwych). Uprawnienia możesz dostosować w menu Ustawienia > Użytkownicy > Role.

6. Wykrywanie zduplikowanych klientów po numerze NIP

Jeśli w Twojej firmie ręcznie dodajecie wpisy do bazy klientów to możliwe, że pojawią się w niej duplikaty. Może to być spowodowane literówką przy wpisywaniu czy nieuwagą. Aby uniknąć tworzenia duplikatów, od tej pory unikatowość każdego wpisu jest weryfikowana na podstawie numeru NIP.

7. Filtrowanie zadań w kalendarzu według statusu

W widoku kalendarza można już filtrować zadania według statusu.


Podobają ci się nowe funkcje? Masz uwagi lub pytania co do działania Sugestera? Skontaktuj się z nami pod adresem info@sugester.pl. Nie masz pytań, ale po prostu chcesz wypróbować opisane funkcjonalności? Zaloguj się na swoje konto lub utwórz nowe - zupełnie za darmo!

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 4-10 kwietnia 2016

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-04-08

W Sugesterze praktycznie codziennie pojawiają się nowe funkcje czy poprawki. Dlatego - zaczynając od dziś - co tydzień będziemy publikować krótkie podsumowanie zmian, które dodaliśmy do systemu w minionym tygodniu. Zapraszamy do lektury!

1. Tworzenie własnych formularzy i zbieranie wyników

W menu Ustawienia > Dodatki > Konfiguracja formularzy możesz utworzyć formularze, dzięki którym z łatwością zbierzesz opinie swoich klientów czy przyjmiesz zgłoszenia o błędach. Nasze formularze swietnie nadają się do prowadzenia badań jakościowych, ankiet satysfkacji, zbierania zapytań czy zamówień. Więcej o tym jak stworzyć formularz w Sugesterze przeczytasz w tym artykule w naszej bazie wiedzy.

2. Dodawanie dymków pomocy powiązanych z bazą wiedzy

Jeśli korzystasz z bazy wiedzy w Sugesterze, to z pewnością zainteresuje Cię możliwość dodania do Twojej strony lub aplikacji dymków pomocy - "helplinków". Wyglądają one w ten sposób:

Ta przydatna funkcja pozwoli Ci dodać wygodne podpowiedzi w miejscach, które mogą sprawiać problemy użytkownikom Twojego produktu. Każda podpowiedź może (ale nie musi) być powiązana z artykułem w Twojej bazie wiedzy, który dokładniej opisuje dany proces, funkcję czy problem. Więcej o dodawaniu helplinków przeczytasz w tym artkule pomocy.

3. Szablony odpowiedzi na czacie

Rozmowy z klientami na czacie często zawierają powtarzające się elementy. Wielokrotne wpisywanie takich samych powitań, pożegnań czy odpowiedzi na typowe pytania jest bardzo uciążliwe. Właśnie dlatego dodaliśmy do naszego czatu możliwość tworzenia szablonów odpowiedzi. Korzystając z nich oszczędzisz czas i przyspieszysz obsługę klientów. Tak wyglądają przykładowe szablony w panelu operatora:

4. Godzina wykonania zadania

Wielu użytkowników pytało nas o możliwość ustawienia deadline'u zadania nie tylko na konkretną datę, ale też godzinę. Posłuchaliśmy waszych sugestii i dodaliśmy do systemu taką opcję:

5. Ograniczenie użytkownikom dostępu do danych wrażliwych

Zarządzanie bazą danych klientów w ramach zespołu to skomplikowana sprawa. Zgodnie z waszymi propozycjami umożliwiliśmy udostępnienie niektórym użytkownikom tylko części karty klienta (ukrycia danych wrażliwych). Uprawnienia możesz dostosować w menu Ustawienia > Użytkownicy > Role.

6. Wykrywanie zduplikowanych klientów po numerze NIP

Jeśli w Twojej firmie ręcznie dodajecie wpisy do bazy klientów to możliwe, że pojawią się w niej duplikaty. Może to być spowodowane literówką przy wpisywaniu czy nieuwagą. Aby uniknąć tworzenia duplikatów, od tej pory unikatowość każdego wpisu jest weryfikowana na podstawie numeru NIP.

7. Filtrowanie zadań w kalendarzu według statusu

W widoku kalendarza można już filtrować zadania według statusu.


Podobają ci się nowe funkcje? Masz uwagi lub pytania co do działania Sugestera? Skontaktuj się z nami pod adresem info@sugester.pl. Nie masz pytań, ale po prostu chcesz wypróbować opisane funkcjonalności? Zaloguj się na swoje konto lub utwórz nowe - zupełnie za darmo!

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 4-10 kwietnia 2016

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-04-08

W Sugesterze praktycznie codziennie pojawiają się nowe funkcje czy poprawki. Dlatego - zaczynając od dziś - co tydzień będziemy publikować krótkie podsumowanie zmian, które dodaliśmy do systemu w minionym tygodniu. Zapraszamy do lektury!

1. Tworzenie własnych formularzy i zbieranie wyników

W menu Ustawienia > Dodatki > Konfiguracja formularzy możesz utworzyć formularze, dzięki którym z łatwością zbierzesz opinie swoich klientów czy przyjmiesz zgłoszenia o błędach. Nasze formularze swietnie nadają się do prowadzenia badań jakościowych, ankiet satysfkacji, zbierania zapytań czy zamówień. Więcej o tym jak stworzyć formularz w Sugesterze przeczytasz w tym artykule w naszej bazie wiedzy.

2. Dodawanie dymków pomocy powiązanych z bazą wiedzy

Jeśli korzystasz z bazy wiedzy w Sugesterze, to z pewnością zainteresuje Cię możliwość dodania do Twojej strony lub aplikacji dymków pomocy - "helplinków". Wyglądają one w ten sposób:

Ta przydatna funkcja pozwoli Ci dodać wygodne podpowiedzi w miejscach, które mogą sprawiać problemy użytkownikom Twojego produktu. Każda podpowiedź może (ale nie musi) być powiązana z artykułem w Twojej bazie wiedzy, który dokładniej opisuje dany proces, funkcję czy problem. Więcej o dodawaniu helplinków przeczytasz w tym artkule pomocy.

3. Szablony odpowiedzi na czacie

Rozmowy z klientami na czacie często zawierają powtarzające się elementy. Wielokrotne wpisywanie takich samych powitań, pożegnań czy odpowiedzi na typowe pytania jest bardzo uciążliwe. Właśnie dlatego dodaliśmy do naszego czatu możliwość tworzenia szablonów odpowiedzi. Korzystając z nich oszczędzisz czas i przyspieszysz obsługę klientów. Tak wyglądają przykładowe szablony w panelu operatora:

4. Godzina wykonania zadania

Wielu użytkowników pytało nas o możliwość ustawienia deadline'u zadania nie tylko na konkretną datę, ale też godzinę. Posłuchaliśmy waszych sugestii i dodaliśmy do systemu taką opcję:

5. Ograniczenie użytkownikom dostępu do danych wrażliwych

Zarządzanie bazą danych klientów w ramach zespołu to skomplikowana sprawa. Zgodnie z waszymi propozycjami umożliwiliśmy udostępnienie niektórym użytkownikom tylko części karty klienta (ukrycia danych wrażliwych). Uprawnienia możesz dostosować w menu Ustawienia > Użytkownicy > Role.

6. Wykrywanie zduplikowanych klientów po numerze NIP

Jeśli w Twojej firmie ręcznie dodajecie wpisy do bazy klientów to możliwe, że pojawią się w niej duplikaty. Może to być spowodowane literówką przy wpisywaniu czy nieuwagą. Aby uniknąć tworzenia duplikatów, od tej pory unikatowość każdego wpisu jest weryfikowana na podstawie numeru NIP.

7. Filtrowanie zadań w kalendarzu według statusu

W widoku kalendarza można już filtrować zadania według statusu.


Podobają ci się nowe funkcje? Masz uwagi lub pytania co do działania Sugestera? Skontaktuj się z nami pod adresem info@sugester.pl. Nie masz pytań, ale po prostu chcesz wypróbować opisane funkcjonalności? Zaloguj się na swoje konto lub utwórz nowe - zupełnie za darmo!

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 4-10 kwietnia 2016

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-04-08

W Sugesterze praktycznie codziennie pojawiają się nowe funkcje czy poprawki. Dlatego - zaczynając od dziś - co tydzień będziemy publikować krótkie podsumowanie zmian, które dodaliśmy do systemu w minionym tygodniu. Zapraszamy do lektury!

1. Tworzenie własnych formularzy i zbieranie wyników

W menu Ustawienia > Dodatki > Konfiguracja formularzy możesz utworzyć formularze, dzięki którym z łatwością zbierzesz opinie swoich klientów czy przyjmiesz zgłoszenia o błędach. Nasze formularze swietnie nadają się do prowadzenia badań jakościowych, ankiet satysfkacji, zbierania zapytań czy zamówień. Więcej o tym jak stworzyć formularz w Sugesterze przeczytasz w tym artykule w naszej bazie wiedzy.

2. Dodawanie dymków pomocy powiązanych z bazą wiedzy

Jeśli korzystasz z bazy wiedzy w Sugesterze, to z pewnością zainteresuje Cię możliwość dodania do Twojej strony lub aplikacji dymków pomocy - "helplinków". Wyglądają one w ten sposób:

Ta przydatna funkcja pozwoli Ci dodać wygodne podpowiedzi w miejscach, które mogą sprawiać problemy użytkownikom Twojego produktu. Każda podpowiedź może (ale nie musi) być powiązana z artykułem w Twojej bazie wiedzy, który dokładniej opisuje dany proces, funkcję czy problem. Więcej o dodawaniu helplinków przeczytasz w tym artkule pomocy.

3. Szablony odpowiedzi na czacie

Rozmowy z klientami na czacie często zawierają powtarzające się elementy. Wielokrotne wpisywanie takich samych powitań, pożegnań czy odpowiedzi na typowe pytania jest bardzo uciążliwe. Właśnie dlatego dodaliśmy do naszego czatu możliwość tworzenia szablonów odpowiedzi. Korzystając z nich oszczędzisz czas i przyspieszysz obsługę klientów. Tak wyglądają przykładowe szablony w panelu operatora:

4. Godzina wykonania zadania

Wielu użytkowników pytało nas o możliwość ustawienia deadline'u zadania nie tylko na konkretną datę, ale też godzinę. Posłuchaliśmy waszych sugestii i dodaliśmy do systemu taką opcję:

5. Ograniczenie użytkownikom dostępu do danych wrażliwych

Zarządzanie bazą danych klientów w ramach zespołu to skomplikowana sprawa. Zgodnie z waszymi propozycjami umożliwiliśmy udostępnienie niektórym użytkownikom tylko części karty klienta (ukrycia danych wrażliwych). Uprawnienia możesz dostosować w menu Ustawienia > Użytkownicy > Role.

6. Wykrywanie zduplikowanych klientów po numerze NIP

Jeśli w Twojej firmie ręcznie dodajecie wpisy do bazy klientów to możliwe, że pojawią się w niej duplikaty. Może to być spowodowane literówką przy wpisywaniu czy nieuwagą. Aby uniknąć tworzenia duplikatów, od tej pory unikatowość każdego wpisu jest weryfikowana na podstawie numeru NIP.

7. Filtrowanie zadań w kalendarzu według statusu

W widoku kalendarza można już filtrować zadania według statusu.


Podobają ci się nowe funkcje? Masz uwagi lub pytania co do działania Sugestera? Skontaktuj się z nami pod adresem info@sugester.pl. Nie masz pytań, ale po prostu chcesz wypróbować opisane funkcjonalności? Zaloguj się na swoje konto lub utwórz nowe - zupełnie za darmo!

Blog Nowe funkcje

Nowości w Sugesterze - 4-10 kwietnia 2016

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2016-04-08

W Sugesterze praktycznie codziennie pojawiają się nowe funkcje czy poprawki. Dlatego - zaczynając od dziś - co tydzień będziemy publikować krótkie podsumowanie zmian, które dodaliśmy do systemu w minionym tygodniu. Zapraszamy do lektury!

1. Tworzenie własnych formularzy i zbieranie wyników

W menu Ustawienia > Dodatki > Konfiguracja formularzy możesz utworzyć formularze, dzięki którym z łatwością zbierzesz opinie swoich klientów czy przyjmiesz zgłoszenia o błędach. Nasze formularze swietnie nadają się do prowadzenia badań jakościowych, ankiet satysfkacji, zbierania zapytań czy zamówień. Więcej o tym jak stworzyć formularz w Sugesterze przeczytasz w tym artykule w naszej bazie wiedzy.

2. Dodawanie dymków pomocy powiązanych z bazą wiedzy

Jeśli korzystasz z bazy wiedzy w Sugesterze, to z pewnością zainteresuje Cię możliwość dodania do Twojej strony lub aplikacji dymków pomocy - "helplinków". Wyglądają one w ten sposób:

Ta przydatna funkcja pozwoli Ci dodać wygodne podpowiedzi w miejscach, które mogą sprawiać problemy użytkownikom Twojego produktu. Każda podpowiedź może (ale nie musi) być powiązana z artykułem w Twojej bazie wiedzy, który dokładniej opisuje dany proces, funkcję czy problem. Więcej o dodawaniu helplinków przeczytasz w tym artkule pomocy.

3. Szablony odpowiedzi na czacie

Rozmowy z klientami na czacie często zawierają powtarzające się elementy. Wielokrotne wpisywanie takich samych powitań, pożegnań czy odpowiedzi na typowe pytania jest bardzo uciążliwe. Właśnie dlatego dodaliśmy do naszego czatu możliwość tworzenia szablonów odpowiedzi. Korzystając z nich oszczędzisz czas i przyspieszysz obsługę klientów. Tak wyglądają przykładowe szablony w panelu operatora:

4. Godzina wykonania zadania

Wielu użytkowników pytało nas o możliwość ustawienia deadline'u zadania nie tylko na konkretną datę, ale też godzinę. Posłuchaliśmy waszych sugestii i dodaliśmy do systemu taką opcję:

5. Ograniczenie użytkownikom dostępu do danych wrażliwych

Zarządzanie bazą danych klientów w ramach zespołu to skomplikowana sprawa. Zgodnie z waszymi propozycjami umożliwiliśmy udostępnienie niektórym użytkownikom tylko części karty klienta (ukrycia danych wrażliwych). Uprawnienia możesz dostosować w menu Ustawienia > Użytkownicy > Role.

6. Wykrywanie zduplikowanych klientów po numerze NIP

Jeśli w Twojej firmie ręcznie dodajecie wpisy do bazy klientów to możliwe, że pojawią się w niej duplikaty. Może to być spowodowane literówką przy wpisywaniu czy nieuwagą. Aby uniknąć tworzenia duplikatów, od tej pory unikatowość każdego wpisu jest weryfikowana na podstawie numeru NIP.

7. Filtrowanie zadań w kalendarzu według statusu

W widoku kalendarza można już filtrować zadania według statusu.


Podobają ci się nowe funkcje? Masz uwagi lub pytania co do działania Sugestera? Skontaktuj się z nami pod adresem info@sugester.pl. Nie masz pytań, ale po prostu chcesz wypróbować opisane funkcjonalności? Zaloguj się na swoje konto lub utwórz nowe - zupełnie za darmo!

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.