Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Zespół Sugester.pl, 2016-05-13
W poświątecznym tygodniu udało nam się skończyć pracę nad kilkoma usprawnieniami w systemie, w tym bardzo wygodnej funkcji naszego czatu. Zapraszamy do lektury najnowszego podsumowania nowości w Sugesterze!
Dodaliśmy do naszego czatu funkcję, o którą pytało bardzo wielu z Was. W innych systemach ta funkcjonalność występuje pod nazwą "wyzwalacze" lub "triggery" - my nazwaliśmy ją po prostu Zaczepianie odwiedzających.
Ta nowa funkcja pozwala automatycznie rozwinąć okienko czatu na Twojej stronie po upłynięciu określonego czasu. Dzięki temu osoby, które przeglądają Twoją stronę od np. 30 sekund, zostaną automatycznie zaproszone do rozmowy z konsultantem. Więcej informacji o zaczepianiu odwiedzających znajdziecie w naszej bazie wiedzy.
Wzbogaciliśmy moduł formularzy w Sugesterze o spore ułatwienie - możliwość eksportu wyników Twojej ankiety prosto do Excela. Wystarczy nacisnąć jeden przycisk, aby na Twoim dysku znalazł się plik XLS zawierający wszystkie dane zebrane za pomocą formularza. Dzięki tej funkcjonalności możesz w łatwy sposób samodzielnie pracować z danymi zebranymi za pomocą Sugestera.
W module VoIP pojawiła się drobna, ale wygodna poprawka. Do tej pory z poziomu listy rozmów można było szybko utworzyć nowego klienta, ale formularz pozwalał podać tylko jego nazwę, adres e-mail i numer telefonu. Dla Waszej wygody dodaliśmy w tym miejscu przycisk Zapisz i dodaj więcej danych. Kliknięcie go odeśle Cię do pełnego formularza tworzenia nowego klienta.
W widoku tablicy zadań z zakładki "Zadania" na górnej belce dodaliśmy informację o kliencie, do którego jest przypisane dane zadanie.
Do tej pory maile wysłane za pomocą funkcji "Przekaż dalej" nie pokazywały w czytelny sposób, gdzie zaczyna się treść przekazywanej wiadomości. Dla lepszej czytelności korespondencji dodaliśmy do systemu automatyczny nagłówek, który oddziela nową treść od treści przekazanej.
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!