Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Sylwia Cerecka, 2017-06-02
Poniżej przedstawiamy najfajniejsze, według nas, nowe opcje. Jeśli chcecie dowiedzieć się o wszystkich zmianach, jakie zaszły w maju, zajrzyjcie do naszej bazy wiedzy na stronie pomoc.sugester.pl i wybierzcie kategorię Nowości w systemie.
Co nowego?
Automatyczne łączenie zdublowanych maili
Pewnie nie raz zdarzyło Wam się, że zniecierpliwiony klient wysyłał do wszystkich możliwych osób w firmie tego samego maila w nadziei, że jego sprawa zostanie szybciej załatwiona. Jak wiadomo takie sytuacje nie tylko nie przyspieszają rozwiązania, ale też wprowadzają dezorganizację w zespole - bo co jeśli każdy z pracowników odpowie na tego samego maila, i co gorsza przekaże zupełnie inne informacje? Ponieważ Sugester ma rozwiązywać takie problemy, wprowadziliśmy opcję, dzięki której te same maile wysłane do różnych pracowników połączą się automatycznie w jeden wątek. Koniec więc ze zdublowanymi wiadomościami u różnych pracowników!
Funkcja Zastępstwo/Wakacje
W każdej firmie zdarzają się sytuacje, że jeden z pracowników zachoruje, wyjedzie w delegację czy po prostu pójdzie na urlop. Zawsze wtedy pojawia się problem, co zrobić z jego korespondencją i jak zapanować nad klientami, którzy pozostaną chwilowo bez opieki. Rozwiązanie jest jedno - trzeba wyznaczyć osobę, która przejmie dowodzenie nad bieżącymi sprawami nieobecnej koleżanki czy kolegi. I tu idealnie zdaje egzamin funkcja Zastępstwa. Wystarczy zaznaczyć w systemie kto ma być odpowiedzialny za obowiązki nieobecnego pracownika i na jak długo. Resztę Sugester załatwia sam! Dzięki temu zgłoszenia klientów nie czekają na odpowiedź, a wszystkie sprawy bieżące są rozwiązywane od ręki.
Blokada/zawieszenie użytkownika w systemie
Czasami musimy się rozstać z jednym z naszych pracowników. Pierwszym naszym krokiem powinno być usunięcie go z systemu, by nie mógł się już zalogować na konto. Przy tej okazji zawsze pojawia się jednak obawa, że wszystkie poczynania byłego pracownika znikną gdzieś w morzu informacji. Dlatego idealnie byłoby, gdyby można było zachować takiego pracownika na liście, mieć wgląd w każdy jego ruch wykonany w systemie, a jednocześnie mieć pewność, że nie ma on już dostępu do naszego konta. To wszystko właśnie zapewnia opcja blokady użytkownika jaką ma Sugester.
Zawieszenie użytkownika w systemie
Uproszczenie importu klientów
Czasem przy importowaniu klientów do CRMu bazujemy na kilku różnych plikach z danymi. O ile są to pliki przygotowane przez nas osobiście, możemy wierzyć, że wszystkie dane są wprowadzone poprawnie. Gorzej jest jednak w przypadku, kiedy wgrywamy bazę składającą się z wielu plików przygotowanych przez różne osoby. Nikt nie da nam gwarancji, że rekordy nie będą się powtarzać i np ci sami klienci nie będą przypisani do różnych działów lub różnych opiekunów. W takiej sytuacji, aby zapobiec totalnemu chaosowi w bazie, dobrze jest zdecydować, czy podczas importu dane mają się aktualizować, ma być tworzony nowy rekord czy import takich danych ma być po prostu pomijany. I taką właśnie opcję posiada Sugester. Dzięki niej baza klientów jest przejrzysta i pozbawiona błędów.
Importowanie bazy klientów do Sugestera
Pobieranie wielu załączników
Prowadzisz wsparcie IT i używasz Sugestera do obsługi zgłoszeń? Klienci wysyłają Ci codziennie stos maili ze screenshotami w załącznikach, by wskazać błąd? A może masz firmę instalacyjną i potrzebujesz przesyłać mailowo dokumentację ze zdjęciami z odbioru? Sugester nie tylko pomoże Ci w obsłudze dziesiątek maili jakie codziennie spływają na Twoją skrzynkę, ale też pozwoli jednym kliknięciem pobrać wszystkie załączniki w mailu jednocześnie, niezależnie od tego ile ich jest.
Kolory w statusach
Sugester rozkwitł barwami. Pojawiły się kolorowe etykiety - statusy. Znajdziecie je w mailach, zadaniach, interesach i klientach. Teraz do poszczególnego statusu można przypisać dowolny kolor - wszystko po to, by jeszcze łatwiej odróżnić każdy z nich. Użyj ich, by zaznaczyć, która wiadomość jest w trakcie rozwiązywania czy wymaga odpowiedniego działania lub by wyróżnić szczególnie ważnych dla Ciebie klientów.
Kolory statusów dla maili, zadań, interesów i klientów
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!