Podsumowanie nowości w Sugesterze - maj 2017

author Sylwia Cerecka , 2017-06-02

Poniżej przedstawiamy najfajniejsze, według nas, nowe opcje. Jeśli chcecie dowiedzieć się o wszystkich zmianach, jakie zaszły w maju, zajrzyjcie do naszej bazy wiedzy na stronie pomoc.sugester.pl i wybierzcie kategorię Nowości w systemie.

 

Co nowego?

Automatyczne łączenie zdublowanych maili

 

Pewnie nie raz zdarzyło Wam się, że zniecierpliwiony klient wysyłał do wszystkich możliwych osób w firmie tego samego maila w nadziei, że jego sprawa zostanie szybciej załatwiona. Jak wiadomo takie sytuacje nie tylko nie przyspieszają rozwiązania, ale też wprowadzają dezorganizację w zespole - bo co jeśli każdy z pracowników odpowie na tego samego maila,  i co gorsza przekaże zupełnie inne informacje? Ponieważ Sugester ma rozwiązywać takie problemy, wprowadziliśmy opcję, dzięki której te same maile wysłane do różnych pracowników połączą się automatycznie w jeden wątek. Koniec więc ze zdublowanymi wiadomościami u różnych pracowników!

 

Automatyczne łączenie zdublowanych maili

 

 

Funkcja Zastępstwo/Wakacje

 

W każdej firmie zdarzają się sytuacje, że jeden z pracowników zachoruje, wyjedzie w delegację czy po prostu pójdzie na urlop. Zawsze wtedy pojawia się problem, co zrobić z jego korespondencją i jak zapanować nad klientami, którzy pozostaną chwilowo bez opieki. Rozwiązanie jest jedno - trzeba wyznaczyć osobę, która przejmie dowodzenie nad bieżącymi sprawami nieobecnej koleżanki czy kolegi. I tu idealnie zdaje egzamin funkcja Zastępstwa. Wystarczy zaznaczyć w systemie kto ma być odpowiedzialny za obowiązki nieobecnego pracownika i na jak długo. Resztę Sugester załatwia sam! Dzięki temu zgłoszenia klientów nie czekają na odpowiedź, a wszystkie sprawy bieżące są rozwiązywane od ręki.

 

Funkcja Zastępstwo/Wakacje

 

Blokada/zawieszenie użytkownika w systemie

 

Czasami musimy się rozstać z jednym z naszych pracowników. Pierwszym naszym krokiem powinno być usunięcie go z systemu, by nie mógł się już zalogować na konto. Przy tej okazji zawsze pojawia się jednak obawa, że wszystkie poczynania byłego pracownika znikną gdzieś w morzu informacji. Dlatego idealnie byłoby, gdyby można było zachować takiego pracownika na liście, mieć wgląd w każdy jego ruch wykonany w systemie, a jednocześnie mieć pewność, że nie ma on już dostępu do naszego konta. To wszystko właśnie zapewnia opcja blokady użytkownika jaką ma Sugester.

 

Zawieszenie użytkownika w systemie

 

Uproszczenie importu klientów

 

Czasem przy importowaniu klientów do CRMu bazujemy na kilku różnych plikach z danymi. O ile są to pliki przygotowane przez nas osobiście, możemy wierzyć, że wszystkie dane są wprowadzone poprawnie. Gorzej jest jednak w przypadku, kiedy wgrywamy bazę składającą się z wielu plików przygotowanych przez różne osoby. Nikt nie da nam gwarancji, że rekordy nie będą się powtarzać i np ci sami klienci nie będą przypisani do różnych działów lub różnych opiekunów. W takiej sytuacji, aby zapobiec totalnemu chaosowi w bazie, dobrze jest  zdecydować, czy podczas importu dane mają się aktualizować, ma być tworzony nowy rekord czy import takich danych ma być po prostu pomijany. I taką właśnie opcję posiada Sugester. Dzięki niej baza klientów jest przejrzysta i pozbawiona błędów.

 

Importowanie bazy klientów do Sugestera

 

 

Pobieranie wielu załączników

 

Prowadzisz wsparcie IT i używasz Sugestera do obsługi zgłoszeń? Klienci wysyłają Ci codziennie stos maili ze screenshotami w załącznikach, by wskazać błąd? A może masz firmę instalacyjną i potrzebujesz przesyłać mailowo dokumentację ze zdjęciami z odbioru? Sugester nie tylko pomoże Ci w obsłudze dziesiątek maili jakie codziennie spływają na Twoją skrzynkę, ale też pozwoli jednym kliknięciem pobrać wszystkie załączniki w mailu jednocześnie, niezależnie od tego ile ich jest.

 

 

Kolory w statusach

 

Sugester rozkwitł barwami. Pojawiły się kolorowe etykiety - statusy. Znajdziecie je w mailach, zadaniach, interesach i klientach. Teraz do poszczególnego statusu można przypisać dowolny kolor - wszystko po to, by jeszcze łatwiej odróżnić każdy z nich. Użyj ich, by zaznaczyć, która wiadomość jest w trakcie rozwiązywania czy wymaga odpowiedniego działania lub by wyróżnić szczególnie ważnych dla Ciebie klientów.

Kolory statusów dla maili, zadań, interesów i klientów

 




Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.