a_pixel

Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

Blog Nowe funkcje

Sugester w 2015 - podsumowanie

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-12-18

To był dla nas wyjątkowy rok. Chociaż pomysł na Sugestera powstał już wiele lat temu, to w 2015 zaczęliśmy wprowadzać go w życie. Założyliśmy spółkę, znaleźliśmy inwestora, zatrudniliśmy zespół (jest nas już ośmioro!) i - przede wszystkim - zrobiliśmy ogromne postępy w rozwoju aplikacji.

Trudno byłoby wymienić wszystkie funkcje i poprawki, które przez ostatnie osiem miesięcy dodaliśmy do Sugestera - dlatego wymienimy tylko te najważniejsze.

Po pierwsze - od zera utworzyliśmy moduł CRM, z którego sami korzystamy na co dzień. Dziś można do niego zaimportować dowolnych rozmiarów bazę danych o klientach, a następnie podzielić ją na kategorie, nadać poszczególnym kontrahentom statusy, notatki, informacje o spotkaniach i interesach - krótko mówiąc: zarządzać sprzedażą. Więcej o naszym CRM przeczytacie tutaj.

Po drugie - dodaliśmy do Sugestera live chat, który każdy może w ciągu kilku minut dodać do swojej strony czy sklepu internetowego. Intensywnie pracujemy nad dalszym rozwojem tej części systemu, ale już teraz jest to jedna z jego najpopularniejszych funkcjonalności. Jeśli sami chcielibyście dodać okienku czatu do swojej strony, to zapraszamy na tę podstronę.

Po trzecie - rozwinęliśmy i poprawiliśmy też działanie pozostałych modułów Sugestera. Rozszerzyliśmy opcje zarządzania zadaniami i projektami, dodaliśmy nowe szablony forów sugestii, zwiększyliśmy też funkcjonalność baz wiedzy. Bardzo poprawiliśmy też moduł e-mail - uzupełniliśmy go o między innymi o łączenie korespondencji w wątki czy automatyczne odpowiedzi. Więcej o poszczególnych modułach przeczytacie na podstronach Helpdesk, Zarządzanie zadaniami, Baza wiedzy i Forum sugestii.

Po czwarte - wystawiliśmy Sugestera na dwóch ważnych wydarzeniach branżowych. Mowa o warszawskich Targach E-Handlu i londyńskim TechCrunch Disrupt 2015. To na pewno w części dzięki temu udało nam się od kwietnia pozyskać ponad 2000 nowych klientów.

Po piąte - dalej pracujemy (i będziemy pracować) nad rozwojem Sugestera. W nowym roku planujemy dodać do aplikacji telefonię VoIP i wiele innych funkcji, o których będziemy was z czasem informować. Tymczasem jednak dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się skorzystać z naszej aplikacji - jako świąteczny upominek oferujemy wam 50% rabatu na dowolny zakup z kodem SWIETA.

Wesołych świąt!
Zespół Sugestera

Blog Nowe funkcje

Sugester w 2015 - podsumowanie

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-12-18

To był dla nas wyjątkowy rok. Chociaż pomysł na Sugestera powstał już wiele lat temu, to w 2015 zaczęliśmy wprowadzać go w życie. Założyliśmy spółkę, znaleźliśmy inwestora, zatrudniliśmy zespół (jest nas już ośmioro!) i - przede wszystkim - zrobiliśmy ogromne postępy w rozwoju aplikacji.

Trudno byłoby wymienić wszystkie funkcje i poprawki, które przez ostatnie osiem miesięcy dodaliśmy do Sugestera - dlatego wymienimy tylko te najważniejsze.

Po pierwsze - od zera utworzyliśmy moduł CRM, z którego sami korzystamy na co dzień. Dziś można do niego zaimportować dowolnych rozmiarów bazę danych o klientach, a następnie podzielić ją na kategorie, nadać poszczególnym kontrahentom statusy, notatki, informacje o spotkaniach i interesach - krótko mówiąc: zarządzać sprzedażą. Więcej o naszym CRM przeczytacie tutaj.

Po drugie - dodaliśmy do Sugestera live chat, który każdy może w ciągu kilku minut dodać do swojej strony czy sklepu internetowego. Intensywnie pracujemy nad dalszym rozwojem tej części systemu, ale już teraz jest to jedna z jego najpopularniejszych funkcjonalności. Jeśli sami chcielibyście dodać okienku czatu do swojej strony, to zapraszamy na tę podstronę.

Po trzecie - rozwinęliśmy i poprawiliśmy też działanie pozostałych modułów Sugestera. Rozszerzyliśmy opcje zarządzania zadaniami i projektami, dodaliśmy nowe szablony forów sugestii, zwiększyliśmy też funkcjonalność baz wiedzy. Bardzo poprawiliśmy też moduł e-mail - uzupełniliśmy go o między innymi o łączenie korespondencji w wątki czy automatyczne odpowiedzi. Więcej o poszczególnych modułach przeczytacie na podstronach Helpdesk, Zarządzanie zadaniami, Baza wiedzy i Forum sugestii.

Po czwarte - wystawiliśmy Sugestera na dwóch ważnych wydarzeniach branżowych. Mowa o warszawskich Targach E-Handlu i londyńskim TechCrunch Disrupt 2015. To na pewno w części dzięki temu udało nam się od kwietnia pozyskać ponad 2000 nowych klientów.

Po piąte - dalej pracujemy (i będziemy pracować) nad rozwojem Sugestera. W nowym roku planujemy dodać do aplikacji telefonię VoIP i wiele innych funkcji, o których będziemy was z czasem informować. Tymczasem jednak dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się skorzystać z naszej aplikacji - jako świąteczny upominek oferujemy wam 50% rabatu na dowolny zakup z kodem SWIETA.

Wesołych świąt!
Zespół Sugestera

Blog Nowe funkcje

Sugester w 2015 - podsumowanie

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-12-18

To był dla nas wyjątkowy rok. Chociaż pomysł na Sugestera powstał już wiele lat temu, to w 2015 zaczęliśmy wprowadzać go w życie. Założyliśmy spółkę, znaleźliśmy inwestora, zatrudniliśmy zespół (jest nas już ośmioro!) i - przede wszystkim - zrobiliśmy ogromne postępy w rozwoju aplikacji.

Trudno byłoby wymienić wszystkie funkcje i poprawki, które przez ostatnie osiem miesięcy dodaliśmy do Sugestera - dlatego wymienimy tylko te najważniejsze.

Po pierwsze - od zera utworzyliśmy moduł CRM, z którego sami korzystamy na co dzień. Dziś można do niego zaimportować dowolnych rozmiarów bazę danych o klientach, a następnie podzielić ją na kategorie, nadać poszczególnym kontrahentom statusy, notatki, informacje o spotkaniach i interesach - krótko mówiąc: zarządzać sprzedażą. Więcej o naszym CRM przeczytacie tutaj.

Po drugie - dodaliśmy do Sugestera live chat, który każdy może w ciągu kilku minut dodać do swojej strony czy sklepu internetowego. Intensywnie pracujemy nad dalszym rozwojem tej części systemu, ale już teraz jest to jedna z jego najpopularniejszych funkcjonalności. Jeśli sami chcielibyście dodać okienku czatu do swojej strony, to zapraszamy na tę podstronę.

Po trzecie - rozwinęliśmy i poprawiliśmy też działanie pozostałych modułów Sugestera. Rozszerzyliśmy opcje zarządzania zadaniami i projektami, dodaliśmy nowe szablony forów sugestii, zwiększyliśmy też funkcjonalność baz wiedzy. Bardzo poprawiliśmy też moduł e-mail - uzupełniliśmy go o między innymi o łączenie korespondencji w wątki czy automatyczne odpowiedzi. Więcej o poszczególnych modułach przeczytacie na podstronach Helpdesk, Zarządzanie zadaniami, Baza wiedzy i Forum sugestii.

Po czwarte - wystawiliśmy Sugestera na dwóch ważnych wydarzeniach branżowych. Mowa o warszawskich Targach E-Handlu i londyńskim TechCrunch Disrupt 2015. To na pewno w części dzięki temu udało nam się od kwietnia pozyskać ponad 2000 nowych klientów.

Po piąte - dalej pracujemy (i będziemy pracować) nad rozwojem Sugestera. W nowym roku planujemy dodać do aplikacji telefonię VoIP i wiele innych funkcji, o których będziemy was z czasem informować. Tymczasem jednak dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się skorzystać z naszej aplikacji - jako świąteczny upominek oferujemy wam 50% rabatu na dowolny zakup z kodem SWIETA.

Wesołych świąt!
Zespół Sugestera

Blog Nowe funkcje

Sugester w 2015 - podsumowanie

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-12-18

To był dla nas wyjątkowy rok. Chociaż pomysł na Sugestera powstał już wiele lat temu, to w 2015 zaczęliśmy wprowadzać go w życie. Założyliśmy spółkę, znaleźliśmy inwestora, zatrudniliśmy zespół (jest nas już ośmioro!) i - przede wszystkim - zrobiliśmy ogromne postępy w rozwoju aplikacji.

Trudno byłoby wymienić wszystkie funkcje i poprawki, które przez ostatnie osiem miesięcy dodaliśmy do Sugestera - dlatego wymienimy tylko te najważniejsze.

Po pierwsze - od zera utworzyliśmy moduł CRM, z którego sami korzystamy na co dzień. Dziś można do niego zaimportować dowolnych rozmiarów bazę danych o klientach, a następnie podzielić ją na kategorie, nadać poszczególnym kontrahentom statusy, notatki, informacje o spotkaniach i interesach - krótko mówiąc: zarządzać sprzedażą. Więcej o naszym CRM przeczytacie tutaj.

Po drugie - dodaliśmy do Sugestera live chat, który każdy może w ciągu kilku minut dodać do swojej strony czy sklepu internetowego. Intensywnie pracujemy nad dalszym rozwojem tej części systemu, ale już teraz jest to jedna z jego najpopularniejszych funkcjonalności. Jeśli sami chcielibyście dodać okienku czatu do swojej strony, to zapraszamy na tę podstronę.

Po trzecie - rozwinęliśmy i poprawiliśmy też działanie pozostałych modułów Sugestera. Rozszerzyliśmy opcje zarządzania zadaniami i projektami, dodaliśmy nowe szablony forów sugestii, zwiększyliśmy też funkcjonalność baz wiedzy. Bardzo poprawiliśmy też moduł e-mail - uzupełniliśmy go o między innymi o łączenie korespondencji w wątki czy automatyczne odpowiedzi. Więcej o poszczególnych modułach przeczytacie na podstronach Helpdesk, Zarządzanie zadaniami, Baza wiedzy i Forum sugestii.

Po czwarte - wystawiliśmy Sugestera na dwóch ważnych wydarzeniach branżowych. Mowa o warszawskich Targach E-Handlu i londyńskim TechCrunch Disrupt 2015. To na pewno w części dzięki temu udało nam się od kwietnia pozyskać ponad 2000 nowych klientów.

Po piąte - dalej pracujemy (i będziemy pracować) nad rozwojem Sugestera. W nowym roku planujemy dodać do aplikacji telefonię VoIP i wiele innych funkcji, o których będziemy was z czasem informować. Tymczasem jednak dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się skorzystać z naszej aplikacji - jako świąteczny upominek oferujemy wam 50% rabatu na dowolny zakup z kodem SWIETA.

Wesołych świąt!
Zespół Sugestera

Blog Nowe funkcje

Sugester w 2015 - podsumowanie

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-12-18

To był dla nas wyjątkowy rok. Chociaż pomysł na Sugestera powstał już wiele lat temu, to w 2015 zaczęliśmy wprowadzać go w życie. Założyliśmy spółkę, znaleźliśmy inwestora, zatrudniliśmy zespół (jest nas już ośmioro!) i - przede wszystkim - zrobiliśmy ogromne postępy w rozwoju aplikacji.

Trudno byłoby wymienić wszystkie funkcje i poprawki, które przez ostatnie osiem miesięcy dodaliśmy do Sugestera - dlatego wymienimy tylko te najważniejsze.

Po pierwsze - od zera utworzyliśmy moduł CRM, z którego sami korzystamy na co dzień. Dziś można do niego zaimportować dowolnych rozmiarów bazę danych o klientach, a następnie podzielić ją na kategorie, nadać poszczególnym kontrahentom statusy, notatki, informacje o spotkaniach i interesach - krótko mówiąc: zarządzać sprzedażą. Więcej o naszym CRM przeczytacie tutaj.

Po drugie - dodaliśmy do Sugestera live chat, który każdy może w ciągu kilku minut dodać do swojej strony czy sklepu internetowego. Intensywnie pracujemy nad dalszym rozwojem tej części systemu, ale już teraz jest to jedna z jego najpopularniejszych funkcjonalności. Jeśli sami chcielibyście dodać okienku czatu do swojej strony, to zapraszamy na tę podstronę.

Po trzecie - rozwinęliśmy i poprawiliśmy też działanie pozostałych modułów Sugestera. Rozszerzyliśmy opcje zarządzania zadaniami i projektami, dodaliśmy nowe szablony forów sugestii, zwiększyliśmy też funkcjonalność baz wiedzy. Bardzo poprawiliśmy też moduł e-mail - uzupełniliśmy go o między innymi o łączenie korespondencji w wątki czy automatyczne odpowiedzi. Więcej o poszczególnych modułach przeczytacie na podstronach Helpdesk, Zarządzanie zadaniami, Baza wiedzy i Forum sugestii.

Po czwarte - wystawiliśmy Sugestera na dwóch ważnych wydarzeniach branżowych. Mowa o warszawskich Targach E-Handlu i londyńskim TechCrunch Disrupt 2015. To na pewno w części dzięki temu udało nam się od kwietnia pozyskać ponad 2000 nowych klientów.

Po piąte - dalej pracujemy (i będziemy pracować) nad rozwojem Sugestera. W nowym roku planujemy dodać do aplikacji telefonię VoIP i wiele innych funkcji, o których będziemy was z czasem informować. Tymczasem jednak dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się skorzystać z naszej aplikacji - jako świąteczny upominek oferujemy wam 50% rabatu na dowolny zakup z kodem SWIETA.

Wesołych świąt!
Zespół Sugestera

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.