a_pixel

Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

Blog Nowe funkcje

Weryfikacja adresu email użytkownika, automatyczne przesyłanie wiadomości dalej i usprawnienia w eksporcie emaili czyli podsumowanie czerwca 2018 w Sugesterze

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2018-07-09

1. Weryfikacja adresu email oraz Przeniesienie uprawnień z dotychczasowego usera na innego, czyli nowe funkcje w edycji profilu użytkownika

Weryfikacja adresu email użytkownika

Zapytacie po co? Po to, by Wasze dane przechowywane w Sugesterze były jeszcze bardziej bezpieczne, by notyfikacje dotyczące zmian na koncie nie wpadły w niepowołane ręce oraz by uchronić się przed sytuacją przechwycenia hasła podczas jego resetowania. Więcej na temat plusów o weryfikacji adresu emial znajdziecie w osobnym artykule dotyczącym bezpieczeństwa danych w Sugesterze.

W tym miejscu chcemy Wam jedynie przypomnieć, że taka funkcja w naszym systemie jest i że warto ją zastosować. Po pierwsze dlatego, że Wasze dane są jeszcze bardziej chronione, a po drugie, że tylko potwierdzając swój adres email, jesteście potem w stanie aktywować na koncie inną funkcję Podwójnej weryfikacji podczas logowania, która co robi? Podwójnie zabezpiecza wszystkie wprowadzone do systemu informacje:)

Więcej w artykule Weryfikacja adresu mailowego użytkownika

 

Przeniesienie uprawnień właściciela konta na innego użytkownika

Ponieważ parę razy, a może nawet więcej niż parę spotykaliśmy się ze zgłoszeniami, że właściciel konta - testując system, zmienił sobie uprawnienia na niższe i konto pozostawało bez osoby zarządzającej, postanowiliśmy w ogóle zablokować edycję uprawnień ownera. Daliśmy też możliwość aktualnemu ownerowi przeniesienia jego uprawnień na innego użytkownika. Dlaczego? Bo czasami jest tak, że konto w Sugesterze zakłada osoba np "techniczna", która de facto nie jest właścicielem firmy, a jedynie dostała takie rozporządzenie od szefa. Aby nie było więcej sytuacji, że struktura uprawnień w Sugesterze nie odzwierciedla tej rzeczywistej w firmie, dodaliśmy tę opcję.

 

Jak to działa?

Jeśli jesteście właścicielem konta w Sugesterze i chcecie, by tę rolę otrzymał inny użytkownik w ramach konta, wystarczy:

- zalogować się na konto w Sugesterze

- wejść w edycję profilu danego użytkownika (Ustawienia>Użytkownicy)

- w polu Uprawnienia wybrać pozycję Właściciel konta. Gotowe! Na koniec należy zapisać zmiany.

 

Pamiętajcie, że taka operacja skutkuje zmianami nie tylko dla wybranego usera, ale też dla Was. Bo jeśli dacie komuś innemu uprawnienia właściciela, to sami automatycznie dostaniecie uprawnienia admina, gdyż właściciel może być tylko jeden! :)

Więcej w artykule Zmiana właściciela konta

 

2. Filtr ułatwiający monitorowanie różnych adresów email, czyli Automatyczne przesyłanie wiadomości dalej

 

Do filtrów w Sugesterze dodaliśmy zupełnie nowy, który będzie świetnym rozwiązaniem dla tych, którzy mają kilka adresów email, ale systematycznie zaglądają tylko do jednego. Albo też dla tych, na których adres uporczywie przychodzą faktury, chociaż oni tymi fakturami zupełnie się nie zajmują. Każdy z tych, i wielu podobnych przypadków, jesteście teraz w stanie rozwiązać jednym filtrem. Konfiguracja jest dowolna - możecie tylko zaznaczyć skrzynkę odbiorczą oraz tę, na którą wszystkie wiadomości mają być przekierowane lub dodać więcej szczegółów i wyróżnić tylko te z danej tematyki.

Najprostsze z możliwych ustawień, które całą korespondencję z jednego adresu będzie kierowało na inny, wygląda tak:

 

 

W przekazywanych wiadomościach nadawcą będzie zawsze adres email, z którego wiadomość została automatycznie przekazana dalej.

Więcej w artykule Automatyczne przekazywanie wiadomości na inny adres email

 

3. Zmiany w wyświetlaniu maili - w inboxie i na karcie klienta

Zmiany miały sprawić, by korzystanie z podglądu maili na karcie klienta czy w inboxie było jeszcze bardziej czytelne. Ale po kolei

Inbox

Tu zmianie uległo wyświetlanie wiadomości opóźnionych. Od teraz, by do nich zajrzeć, musicie kliknąć Więcej na liście po lewej stronie. Wtedy pojawi się dobrze Wam znana lista opóźnionych, z której wygodniej Wam będzie korzystać.

 

Karta klienta

Tu też będzie teraz łatwiej odnaleźć się w korespondencji z klientem. Szybciej połapiecie się w ustaleniach poczynionych podczas wymiany maili, bo od teraz maile na karcie klienta się wątkują! Wcześniej wyświetlaliśmy każdy email osobno, teraz działa to jak w inboxie - maile grupują się w wątki, a w podglądzie widać ostatnią wiadomość z wątku. Wygodniej prawda? :)

 

 

 

4. Usprawnienia w eksporcie maili

Usprawnienia dotyczą dużych eksportów, które przekraczają jednorazowo 10 000 rekordów. Jeśli planujecie taki duży eksport wiadomości z Sugestera, od razu zaplanujcie sobie podzielenie go na mniejsze paczki, gdyż tylko tak będzie to możliwe. W pozostałych przypadkach nic się nie zmieniło - jeżeli np zamierzacie wyeksportować ponad 1000 maili na raz, spakujemy je dla Was w zip i wyślemy pocztą...elektroniczną :) Mniejsze ilości wyeksportujecie standardowo za pomocą przycisku Eksportuj listę w Wyszukiwaniu zaawansowanym.

Więcej w artykule Eksport listy maili do .eml

 

5. Ciąg dalszy integracji z Fakturownią, czyli unifikacja pól adresowych

 

To informacja głównie dla tych użytkowników, którzy korzystają z naszej integracji z Fakturownią. Ukryliśmy na karcie klienta w Sugesterze pole Numer domu, gdyż osobne pole dla numeru domu w Sugesterze, podczas gdy w Fakturowni takiego oddzielnego pola nie było - generowało kłopoty w zapisie poprawnego adresu. Numery domów się dublowały, co wprowadzało zamieszanie. Ale z tym już koniec! :) Teraz możecie zapisywać nr domu w polu z nazwą ulicy. Żadnej straty dla informacji o kliencie nie będzie, a integracja z Fakturownią będzie poprawna:)

Blog Nowe funkcje

Weryfikacja adresu email użytkownika, automatyczne przesyłanie wiadomości dalej i usprawnienia w eksporcie emaili czyli podsumowanie czerwca 2018 w Sugesterze

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2018-07-09

1. Weryfikacja adresu email oraz Przeniesienie uprawnień z dotychczasowego usera na innego, czyli nowe funkcje w edycji profilu użytkownika

Weryfikacja adresu email użytkownika

Zapytacie po co? Po to, by Wasze dane przechowywane w Sugesterze były jeszcze bardziej bezpieczne, by notyfikacje dotyczące zmian na koncie nie wpadły w niepowołane ręce oraz by uchronić się przed sytuacją przechwycenia hasła podczas jego resetowania. Więcej na temat plusów o weryfikacji adresu emial znajdziecie w osobnym artykule dotyczącym bezpieczeństwa danych w Sugesterze.

W tym miejscu chcemy Wam jedynie przypomnieć, że taka funkcja w naszym systemie jest i że warto ją zastosować. Po pierwsze dlatego, że Wasze dane są jeszcze bardziej chronione, a po drugie, że tylko potwierdzając swój adres email, jesteście potem w stanie aktywować na koncie inną funkcję Podwójnej weryfikacji podczas logowania, która co robi? Podwójnie zabezpiecza wszystkie wprowadzone do systemu informacje:)

Więcej w artykule Weryfikacja adresu mailowego użytkownika

 

Przeniesienie uprawnień właściciela konta na innego użytkownika

Ponieważ parę razy, a może nawet więcej niż parę spotykaliśmy się ze zgłoszeniami, że właściciel konta - testując system, zmienił sobie uprawnienia na niższe i konto pozostawało bez osoby zarządzającej, postanowiliśmy w ogóle zablokować edycję uprawnień ownera. Daliśmy też możliwość aktualnemu ownerowi przeniesienia jego uprawnień na innego użytkownika. Dlaczego? Bo czasami jest tak, że konto w Sugesterze zakłada osoba np "techniczna", która de facto nie jest właścicielem firmy, a jedynie dostała takie rozporządzenie od szefa. Aby nie było więcej sytuacji, że struktura uprawnień w Sugesterze nie odzwierciedla tej rzeczywistej w firmie, dodaliśmy tę opcję.

 

Jak to działa?

Jeśli jesteście właścicielem konta w Sugesterze i chcecie, by tę rolę otrzymał inny użytkownik w ramach konta, wystarczy:

- zalogować się na konto w Sugesterze

- wejść w edycję profilu danego użytkownika (Ustawienia>Użytkownicy)

- w polu Uprawnienia wybrać pozycję Właściciel konta. Gotowe! Na koniec należy zapisać zmiany.

 

Pamiętajcie, że taka operacja skutkuje zmianami nie tylko dla wybranego usera, ale też dla Was. Bo jeśli dacie komuś innemu uprawnienia właściciela, to sami automatycznie dostaniecie uprawnienia admina, gdyż właściciel może być tylko jeden! :)

Więcej w artykule Zmiana właściciela konta

 

2. Filtr ułatwiający monitorowanie różnych adresów email, czyli Automatyczne przesyłanie wiadomości dalej

 

Do filtrów w Sugesterze dodaliśmy zupełnie nowy, który będzie świetnym rozwiązaniem dla tych, którzy mają kilka adresów email, ale systematycznie zaglądają tylko do jednego. Albo też dla tych, na których adres uporczywie przychodzą faktury, chociaż oni tymi fakturami zupełnie się nie zajmują. Każdy z tych, i wielu podobnych przypadków, jesteście teraz w stanie rozwiązać jednym filtrem. Konfiguracja jest dowolna - możecie tylko zaznaczyć skrzynkę odbiorczą oraz tę, na którą wszystkie wiadomości mają być przekierowane lub dodać więcej szczegółów i wyróżnić tylko te z danej tematyki.

Najprostsze z możliwych ustawień, które całą korespondencję z jednego adresu będzie kierowało na inny, wygląda tak:

 

 

W przekazywanych wiadomościach nadawcą będzie zawsze adres email, z którego wiadomość została automatycznie przekazana dalej.

Więcej w artykule Automatyczne przekazywanie wiadomości na inny adres email

 

3. Zmiany w wyświetlaniu maili - w inboxie i na karcie klienta

Zmiany miały sprawić, by korzystanie z podglądu maili na karcie klienta czy w inboxie było jeszcze bardziej czytelne. Ale po kolei

Inbox

Tu zmianie uległo wyświetlanie wiadomości opóźnionych. Od teraz, by do nich zajrzeć, musicie kliknąć Więcej na liście po lewej stronie. Wtedy pojawi się dobrze Wam znana lista opóźnionych, z której wygodniej Wam będzie korzystać.

 

Karta klienta

Tu też będzie teraz łatwiej odnaleźć się w korespondencji z klientem. Szybciej połapiecie się w ustaleniach poczynionych podczas wymiany maili, bo od teraz maile na karcie klienta się wątkują! Wcześniej wyświetlaliśmy każdy email osobno, teraz działa to jak w inboxie - maile grupują się w wątki, a w podglądzie widać ostatnią wiadomość z wątku. Wygodniej prawda? :)

 

 

 

4. Usprawnienia w eksporcie maili

Usprawnienia dotyczą dużych eksportów, które przekraczają jednorazowo 10 000 rekordów. Jeśli planujecie taki duży eksport wiadomości z Sugestera, od razu zaplanujcie sobie podzielenie go na mniejsze paczki, gdyż tylko tak będzie to możliwe. W pozostałych przypadkach nic się nie zmieniło - jeżeli np zamierzacie wyeksportować ponad 1000 maili na raz, spakujemy je dla Was w zip i wyślemy pocztą...elektroniczną :) Mniejsze ilości wyeksportujecie standardowo za pomocą przycisku Eksportuj listę w Wyszukiwaniu zaawansowanym.

Więcej w artykule Eksport listy maili do .eml

 

5. Ciąg dalszy integracji z Fakturownią, czyli unifikacja pól adresowych

 

To informacja głównie dla tych użytkowników, którzy korzystają z naszej integracji z Fakturownią. Ukryliśmy na karcie klienta w Sugesterze pole Numer domu, gdyż osobne pole dla numeru domu w Sugesterze, podczas gdy w Fakturowni takiego oddzielnego pola nie było - generowało kłopoty w zapisie poprawnego adresu. Numery domów się dublowały, co wprowadzało zamieszanie. Ale z tym już koniec! :) Teraz możecie zapisywać nr domu w polu z nazwą ulicy. Żadnej straty dla informacji o kliencie nie będzie, a integracja z Fakturownią będzie poprawna:)

Blog Nowe funkcje

Weryfikacja adresu email użytkownika, automatyczne przesyłanie wiadomości dalej i usprawnienia w eksporcie emaili czyli podsumowanie czerwca 2018 w Sugesterze

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2018-07-09

1. Weryfikacja adresu email oraz Przeniesienie uprawnień z dotychczasowego usera na innego, czyli nowe funkcje w edycji profilu użytkownika

Weryfikacja adresu email użytkownika

Zapytacie po co? Po to, by Wasze dane przechowywane w Sugesterze były jeszcze bardziej bezpieczne, by notyfikacje dotyczące zmian na koncie nie wpadły w niepowołane ręce oraz by uchronić się przed sytuacją przechwycenia hasła podczas jego resetowania. Więcej na temat plusów o weryfikacji adresu emial znajdziecie w osobnym artykule dotyczącym bezpieczeństwa danych w Sugesterze.

W tym miejscu chcemy Wam jedynie przypomnieć, że taka funkcja w naszym systemie jest i że warto ją zastosować. Po pierwsze dlatego, że Wasze dane są jeszcze bardziej chronione, a po drugie, że tylko potwierdzając swój adres email, jesteście potem w stanie aktywować na koncie inną funkcję Podwójnej weryfikacji podczas logowania, która co robi? Podwójnie zabezpiecza wszystkie wprowadzone do systemu informacje:)

Więcej w artykule Weryfikacja adresu mailowego użytkownika

 

Przeniesienie uprawnień właściciela konta na innego użytkownika

Ponieważ parę razy, a może nawet więcej niż parę spotykaliśmy się ze zgłoszeniami, że właściciel konta - testując system, zmienił sobie uprawnienia na niższe i konto pozostawało bez osoby zarządzającej, postanowiliśmy w ogóle zablokować edycję uprawnień ownera. Daliśmy też możliwość aktualnemu ownerowi przeniesienia jego uprawnień na innego użytkownika. Dlaczego? Bo czasami jest tak, że konto w Sugesterze zakłada osoba np "techniczna", która de facto nie jest właścicielem firmy, a jedynie dostała takie rozporządzenie od szefa. Aby nie było więcej sytuacji, że struktura uprawnień w Sugesterze nie odzwierciedla tej rzeczywistej w firmie, dodaliśmy tę opcję.

 

Jak to działa?

Jeśli jesteście właścicielem konta w Sugesterze i chcecie, by tę rolę otrzymał inny użytkownik w ramach konta, wystarczy:

- zalogować się na konto w Sugesterze

- wejść w edycję profilu danego użytkownika (Ustawienia>Użytkownicy)

- w polu Uprawnienia wybrać pozycję Właściciel konta. Gotowe! Na koniec należy zapisać zmiany.

 

Pamiętajcie, że taka operacja skutkuje zmianami nie tylko dla wybranego usera, ale też dla Was. Bo jeśli dacie komuś innemu uprawnienia właściciela, to sami automatycznie dostaniecie uprawnienia admina, gdyż właściciel może być tylko jeden! :)

Więcej w artykule Zmiana właściciela konta

 

2. Filtr ułatwiający monitorowanie różnych adresów email, czyli Automatyczne przesyłanie wiadomości dalej

 

Do filtrów w Sugesterze dodaliśmy zupełnie nowy, który będzie świetnym rozwiązaniem dla tych, którzy mają kilka adresów email, ale systematycznie zaglądają tylko do jednego. Albo też dla tych, na których adres uporczywie przychodzą faktury, chociaż oni tymi fakturami zupełnie się nie zajmują. Każdy z tych, i wielu podobnych przypadków, jesteście teraz w stanie rozwiązać jednym filtrem. Konfiguracja jest dowolna - możecie tylko zaznaczyć skrzynkę odbiorczą oraz tę, na którą wszystkie wiadomości mają być przekierowane lub dodać więcej szczegółów i wyróżnić tylko te z danej tematyki.

Najprostsze z możliwych ustawień, które całą korespondencję z jednego adresu będzie kierowało na inny, wygląda tak:

 

 

W przekazywanych wiadomościach nadawcą będzie zawsze adres email, z którego wiadomość została automatycznie przekazana dalej.

Więcej w artykule Automatyczne przekazywanie wiadomości na inny adres email

 

3. Zmiany w wyświetlaniu maili - w inboxie i na karcie klienta

Zmiany miały sprawić, by korzystanie z podglądu maili na karcie klienta czy w inboxie było jeszcze bardziej czytelne. Ale po kolei

Inbox

Tu zmianie uległo wyświetlanie wiadomości opóźnionych. Od teraz, by do nich zajrzeć, musicie kliknąć Więcej na liście po lewej stronie. Wtedy pojawi się dobrze Wam znana lista opóźnionych, z której wygodniej Wam będzie korzystać.

 

Karta klienta

Tu też będzie teraz łatwiej odnaleźć się w korespondencji z klientem. Szybciej połapiecie się w ustaleniach poczynionych podczas wymiany maili, bo od teraz maile na karcie klienta się wątkują! Wcześniej wyświetlaliśmy każdy email osobno, teraz działa to jak w inboxie - maile grupują się w wątki, a w podglądzie widać ostatnią wiadomość z wątku. Wygodniej prawda? :)

 

 

 

4. Usprawnienia w eksporcie maili

Usprawnienia dotyczą dużych eksportów, które przekraczają jednorazowo 10 000 rekordów. Jeśli planujecie taki duży eksport wiadomości z Sugestera, od razu zaplanujcie sobie podzielenie go na mniejsze paczki, gdyż tylko tak będzie to możliwe. W pozostałych przypadkach nic się nie zmieniło - jeżeli np zamierzacie wyeksportować ponad 1000 maili na raz, spakujemy je dla Was w zip i wyślemy pocztą...elektroniczną :) Mniejsze ilości wyeksportujecie standardowo za pomocą przycisku Eksportuj listę w Wyszukiwaniu zaawansowanym.

Więcej w artykule Eksport listy maili do .eml

 

5. Ciąg dalszy integracji z Fakturownią, czyli unifikacja pól adresowych

 

To informacja głównie dla tych użytkowników, którzy korzystają z naszej integracji z Fakturownią. Ukryliśmy na karcie klienta w Sugesterze pole Numer domu, gdyż osobne pole dla numeru domu w Sugesterze, podczas gdy w Fakturowni takiego oddzielnego pola nie było - generowało kłopoty w zapisie poprawnego adresu. Numery domów się dublowały, co wprowadzało zamieszanie. Ale z tym już koniec! :) Teraz możecie zapisywać nr domu w polu z nazwą ulicy. Żadnej straty dla informacji o kliencie nie będzie, a integracja z Fakturownią będzie poprawna:)

Blog Nowe funkcje

Weryfikacja adresu email użytkownika, automatyczne przesyłanie wiadomości dalej i usprawnienia w eksporcie emaili czyli podsumowanie czerwca 2018 w Sugesterze

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2018-07-09

1. Weryfikacja adresu email oraz Przeniesienie uprawnień z dotychczasowego usera na innego, czyli nowe funkcje w edycji profilu użytkownika

Weryfikacja adresu email użytkownika

Zapytacie po co? Po to, by Wasze dane przechowywane w Sugesterze były jeszcze bardziej bezpieczne, by notyfikacje dotyczące zmian na koncie nie wpadły w niepowołane ręce oraz by uchronić się przed sytuacją przechwycenia hasła podczas jego resetowania. Więcej na temat plusów o weryfikacji adresu emial znajdziecie w osobnym artykule dotyczącym bezpieczeństwa danych w Sugesterze.

W tym miejscu chcemy Wam jedynie przypomnieć, że taka funkcja w naszym systemie jest i że warto ją zastosować. Po pierwsze dlatego, że Wasze dane są jeszcze bardziej chronione, a po drugie, że tylko potwierdzając swój adres email, jesteście potem w stanie aktywować na koncie inną funkcję Podwójnej weryfikacji podczas logowania, która co robi? Podwójnie zabezpiecza wszystkie wprowadzone do systemu informacje:)

Więcej w artykule Weryfikacja adresu mailowego użytkownika

 

Przeniesienie uprawnień właściciela konta na innego użytkownika

Ponieważ parę razy, a może nawet więcej niż parę spotykaliśmy się ze zgłoszeniami, że właściciel konta - testując system, zmienił sobie uprawnienia na niższe i konto pozostawało bez osoby zarządzającej, postanowiliśmy w ogóle zablokować edycję uprawnień ownera. Daliśmy też możliwość aktualnemu ownerowi przeniesienia jego uprawnień na innego użytkownika. Dlaczego? Bo czasami jest tak, że konto w Sugesterze zakłada osoba np "techniczna", która de facto nie jest właścicielem firmy, a jedynie dostała takie rozporządzenie od szefa. Aby nie było więcej sytuacji, że struktura uprawnień w Sugesterze nie odzwierciedla tej rzeczywistej w firmie, dodaliśmy tę opcję.

 

Jak to działa?

Jeśli jesteście właścicielem konta w Sugesterze i chcecie, by tę rolę otrzymał inny użytkownik w ramach konta, wystarczy:

- zalogować się na konto w Sugesterze

- wejść w edycję profilu danego użytkownika (Ustawienia>Użytkownicy)

- w polu Uprawnienia wybrać pozycję Właściciel konta. Gotowe! Na koniec należy zapisać zmiany.

 

Pamiętajcie, że taka operacja skutkuje zmianami nie tylko dla wybranego usera, ale też dla Was. Bo jeśli dacie komuś innemu uprawnienia właściciela, to sami automatycznie dostaniecie uprawnienia admina, gdyż właściciel może być tylko jeden! :)

Więcej w artykule Zmiana właściciela konta

 

2. Filtr ułatwiający monitorowanie różnych adresów email, czyli Automatyczne przesyłanie wiadomości dalej

 

Do filtrów w Sugesterze dodaliśmy zupełnie nowy, który będzie świetnym rozwiązaniem dla tych, którzy mają kilka adresów email, ale systematycznie zaglądają tylko do jednego. Albo też dla tych, na których adres uporczywie przychodzą faktury, chociaż oni tymi fakturami zupełnie się nie zajmują. Każdy z tych, i wielu podobnych przypadków, jesteście teraz w stanie rozwiązać jednym filtrem. Konfiguracja jest dowolna - możecie tylko zaznaczyć skrzynkę odbiorczą oraz tę, na którą wszystkie wiadomości mają być przekierowane lub dodać więcej szczegółów i wyróżnić tylko te z danej tematyki.

Najprostsze z możliwych ustawień, które całą korespondencję z jednego adresu będzie kierowało na inny, wygląda tak:

 

 

W przekazywanych wiadomościach nadawcą będzie zawsze adres email, z którego wiadomość została automatycznie przekazana dalej.

Więcej w artykule Automatyczne przekazywanie wiadomości na inny adres email

 

3. Zmiany w wyświetlaniu maili - w inboxie i na karcie klienta

Zmiany miały sprawić, by korzystanie z podglądu maili na karcie klienta czy w inboxie było jeszcze bardziej czytelne. Ale po kolei

Inbox

Tu zmianie uległo wyświetlanie wiadomości opóźnionych. Od teraz, by do nich zajrzeć, musicie kliknąć Więcej na liście po lewej stronie. Wtedy pojawi się dobrze Wam znana lista opóźnionych, z której wygodniej Wam będzie korzystać.

 

Karta klienta

Tu też będzie teraz łatwiej odnaleźć się w korespondencji z klientem. Szybciej połapiecie się w ustaleniach poczynionych podczas wymiany maili, bo od teraz maile na karcie klienta się wątkują! Wcześniej wyświetlaliśmy każdy email osobno, teraz działa to jak w inboxie - maile grupują się w wątki, a w podglądzie widać ostatnią wiadomość z wątku. Wygodniej prawda? :)

 

 

 

4. Usprawnienia w eksporcie maili

Usprawnienia dotyczą dużych eksportów, które przekraczają jednorazowo 10 000 rekordów. Jeśli planujecie taki duży eksport wiadomości z Sugestera, od razu zaplanujcie sobie podzielenie go na mniejsze paczki, gdyż tylko tak będzie to możliwe. W pozostałych przypadkach nic się nie zmieniło - jeżeli np zamierzacie wyeksportować ponad 1000 maili na raz, spakujemy je dla Was w zip i wyślemy pocztą...elektroniczną :) Mniejsze ilości wyeksportujecie standardowo za pomocą przycisku Eksportuj listę w Wyszukiwaniu zaawansowanym.

Więcej w artykule Eksport listy maili do .eml

 

5. Ciąg dalszy integracji z Fakturownią, czyli unifikacja pól adresowych

 

To informacja głównie dla tych użytkowników, którzy korzystają z naszej integracji z Fakturownią. Ukryliśmy na karcie klienta w Sugesterze pole Numer domu, gdyż osobne pole dla numeru domu w Sugesterze, podczas gdy w Fakturowni takiego oddzielnego pola nie było - generowało kłopoty w zapisie poprawnego adresu. Numery domów się dublowały, co wprowadzało zamieszanie. Ale z tym już koniec! :) Teraz możecie zapisywać nr domu w polu z nazwą ulicy. Żadnej straty dla informacji o kliencie nie będzie, a integracja z Fakturownią będzie poprawna:)

Blog Nowe funkcje

Weryfikacja adresu email użytkownika, automatyczne przesyłanie wiadomości dalej i usprawnienia w eksporcie emaili czyli podsumowanie czerwca 2018 w Sugesterze

Sylwia Cerecka

Sylwia Cerecka, 2018-07-09

1. Weryfikacja adresu email oraz Przeniesienie uprawnień z dotychczasowego usera na innego, czyli nowe funkcje w edycji profilu użytkownika

Weryfikacja adresu email użytkownika

Zapytacie po co? Po to, by Wasze dane przechowywane w Sugesterze były jeszcze bardziej bezpieczne, by notyfikacje dotyczące zmian na koncie nie wpadły w niepowołane ręce oraz by uchronić się przed sytuacją przechwycenia hasła podczas jego resetowania. Więcej na temat plusów o weryfikacji adresu emial znajdziecie w osobnym artykule dotyczącym bezpieczeństwa danych w Sugesterze.

W tym miejscu chcemy Wam jedynie przypomnieć, że taka funkcja w naszym systemie jest i że warto ją zastosować. Po pierwsze dlatego, że Wasze dane są jeszcze bardziej chronione, a po drugie, że tylko potwierdzając swój adres email, jesteście potem w stanie aktywować na koncie inną funkcję Podwójnej weryfikacji podczas logowania, która co robi? Podwójnie zabezpiecza wszystkie wprowadzone do systemu informacje:)

Więcej w artykule Weryfikacja adresu mailowego użytkownika

 

Przeniesienie uprawnień właściciela konta na innego użytkownika

Ponieważ parę razy, a może nawet więcej niż parę spotykaliśmy się ze zgłoszeniami, że właściciel konta - testując system, zmienił sobie uprawnienia na niższe i konto pozostawało bez osoby zarządzającej, postanowiliśmy w ogóle zablokować edycję uprawnień ownera. Daliśmy też możliwość aktualnemu ownerowi przeniesienia jego uprawnień na innego użytkownika. Dlaczego? Bo czasami jest tak, że konto w Sugesterze zakłada osoba np "techniczna", która de facto nie jest właścicielem firmy, a jedynie dostała takie rozporządzenie od szefa. Aby nie było więcej sytuacji, że struktura uprawnień w Sugesterze nie odzwierciedla tej rzeczywistej w firmie, dodaliśmy tę opcję.

 

Jak to działa?

Jeśli jesteście właścicielem konta w Sugesterze i chcecie, by tę rolę otrzymał inny użytkownik w ramach konta, wystarczy:

- zalogować się na konto w Sugesterze

- wejść w edycję profilu danego użytkownika (Ustawienia>Użytkownicy)

- w polu Uprawnienia wybrać pozycję Właściciel konta. Gotowe! Na koniec należy zapisać zmiany.

 

Pamiętajcie, że taka operacja skutkuje zmianami nie tylko dla wybranego usera, ale też dla Was. Bo jeśli dacie komuś innemu uprawnienia właściciela, to sami automatycznie dostaniecie uprawnienia admina, gdyż właściciel może być tylko jeden! :)

Więcej w artykule Zmiana właściciela konta

 

2. Filtr ułatwiający monitorowanie różnych adresów email, czyli Automatyczne przesyłanie wiadomości dalej

 

Do filtrów w Sugesterze dodaliśmy zupełnie nowy, który będzie świetnym rozwiązaniem dla tych, którzy mają kilka adresów email, ale systematycznie zaglądają tylko do jednego. Albo też dla tych, na których adres uporczywie przychodzą faktury, chociaż oni tymi fakturami zupełnie się nie zajmują. Każdy z tych, i wielu podobnych przypadków, jesteście teraz w stanie rozwiązać jednym filtrem. Konfiguracja jest dowolna - możecie tylko zaznaczyć skrzynkę odbiorczą oraz tę, na którą wszystkie wiadomości mają być przekierowane lub dodać więcej szczegółów i wyróżnić tylko te z danej tematyki.

Najprostsze z możliwych ustawień, które całą korespondencję z jednego adresu będzie kierowało na inny, wygląda tak:

 

 

W przekazywanych wiadomościach nadawcą będzie zawsze adres email, z którego wiadomość została automatycznie przekazana dalej.

Więcej w artykule Automatyczne przekazywanie wiadomości na inny adres email

 

3. Zmiany w wyświetlaniu maili - w inboxie i na karcie klienta

Zmiany miały sprawić, by korzystanie z podglądu maili na karcie klienta czy w inboxie było jeszcze bardziej czytelne. Ale po kolei

Inbox

Tu zmianie uległo wyświetlanie wiadomości opóźnionych. Od teraz, by do nich zajrzeć, musicie kliknąć Więcej na liście po lewej stronie. Wtedy pojawi się dobrze Wam znana lista opóźnionych, z której wygodniej Wam będzie korzystać.

 

Karta klienta

Tu też będzie teraz łatwiej odnaleźć się w korespondencji z klientem. Szybciej połapiecie się w ustaleniach poczynionych podczas wymiany maili, bo od teraz maile na karcie klienta się wątkują! Wcześniej wyświetlaliśmy każdy email osobno, teraz działa to jak w inboxie - maile grupują się w wątki, a w podglądzie widać ostatnią wiadomość z wątku. Wygodniej prawda? :)

 

 

 

4. Usprawnienia w eksporcie maili

Usprawnienia dotyczą dużych eksportów, które przekraczają jednorazowo 10 000 rekordów. Jeśli planujecie taki duży eksport wiadomości z Sugestera, od razu zaplanujcie sobie podzielenie go na mniejsze paczki, gdyż tylko tak będzie to możliwe. W pozostałych przypadkach nic się nie zmieniło - jeżeli np zamierzacie wyeksportować ponad 1000 maili na raz, spakujemy je dla Was w zip i wyślemy pocztą...elektroniczną :) Mniejsze ilości wyeksportujecie standardowo za pomocą przycisku Eksportuj listę w Wyszukiwaniu zaawansowanym.

Więcej w artykule Eksport listy maili do .eml

 

5. Ciąg dalszy integracji z Fakturownią, czyli unifikacja pól adresowych

 

To informacja głównie dla tych użytkowników, którzy korzystają z naszej integracji z Fakturownią. Ukryliśmy na karcie klienta w Sugesterze pole Numer domu, gdyż osobne pole dla numeru domu w Sugesterze, podczas gdy w Fakturowni takiego oddzielnego pola nie było - generowało kłopoty w zapisie poprawnego adresu. Numery domów się dublowały, co wprowadzało zamieszanie. Ale z tym już koniec! :) Teraz możecie zapisywać nr domu w polu z nazwą ulicy. Żadnej straty dla informacji o kliencie nie będzie, a integracja z Fakturownią będzie poprawna:)

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.