Ostatni miesiąc wakacji miesiącem integracji - podsumowanie sierpnia 2017

author Sylwia Cerecka , 2017-09-08

1. Zintegruj Sugestera z programem do fakturowania Fakturownia.pl i stwórz narzędzie idealne


Wszystkich, którzy szukali prostego połączenia CRM-program do fakturowania zachęcamy do integracji z naszym produktem Fakturownia.pl. Teraz cała integracja zajmuje dosłownie chwilę, a korzyści z niej płynące są niezliczone:

Co zyskujecie?

* zintegrowane narzędzie do zarządzania bazą klientów i wystawiania faktur
* wspólną bazę klientów widoczną w obu systemach
* możliwość wystawiania faktur na podstawie stworzonego w CRMie interesu
* automatyczne dodawanie interesu w CRMie w momencie wystawienia faktury
* przełączanie się między systemami za pomocą jednej zakładki, bez konieczności osobnego logowania

 

Dla kogo integracja?

Dla wszystkich tych, którzy prowadzą działalność i muszą wystawiać faktury. Dla tych, którzy chcą oszczędzić czas i mieć wszystkie informacje na temat swoich klientów w jednym miejscu, a także dla tych, którzy nie chcą zajmować się wystawianiem faktur i chcą zlecić to swoim pracownikom.

Co się zmieniło?

Dla tych, którzy korzystają już z integracji w ekspresowym skrócie - po pierwsze znacznie uprościliśmy sam proces integracji, po drugie rozszerzyliśmy uprawnienia dla użytkowników.

1. włączenie integracji - wszystko dzieje się za sprawą jednego checkboxa Integracja z Fakturownią. Wystarczy go zaznaczyć, zapisać zmiany i gotowe!
2. uprawnienia dla userów - od teraz każdy user z uprawnieniami Użytkownik może przełączać się między CRMem a Fakturownią bez konieczności dodatkowego logowania, a co ważniejsze może jednym kliknięciem z poziomu interesu w Sugesterze przejść do wystawienia faktury (wcześniej opcja dostępna tylko dla adminów)
3. pojawiło się dodatkowe okno informujące, którzy użytkownicy są zgodni w obu systemach, a których należy uzgodnić, by mogli się swobodnie przełączać i korzystać z funkcji
4. informacja o błędnym API Tokenie z Fakturowni - jeśli w Sugesterze był podany API Token z Fakturowni usera, który został z Fakturowni usunięty

Jeśli chcecie się dowiedzieć jak dokładnie wygląda integracja i na czym polega, przeczytajcie artykuł Integracja z Fakturownia.pl - synchronizacja klientów i faktur jako interesy.

 

2. Twórz swoją bazę klientów na podstawie powiadomień z Ebaya

Serwis Ebay to ogólnoświatowy serwis aukcji internetowych. Dzięki niemu możecie sprzedać i kupić niemal wszystko.
Jeśli korzystacie z tego rozwiązania, dużo sprzedajecie, a nowych klientów wciąż przybywa, dobrze by było mieć ich wszystkich w jednym miejscu. Jeszcze lepiej by było, gdyby w tym samym miejscu znajdowała się też cała historia komunikacji sprzedażowej i posprzedażowej z tymi klientami. I tu z pomocą przychodzi Sugester! Dodaliśmy bowiem możliwość tworzenia w naszym systemie nowych klientów na podstawie powiadomień z Ebaya.

Przekierowanie powiadomień z Ebaya umożliwia:
* tworzenie w Sugesterze klienta jeszcze przed dokonaniem zakupu przez kupującego, jeśli ten zgłosi się do Ciebie z pytaniem
* aktualizację danych klienta w kolejnych etapach procesu sprzedaży
* zachowanie informacji w systemie odnośnie płatności


Integracja z platformą Ebay pozwala na pobieranie informacji z trzech etapów zakupów na Ebayu - od zamówienia, przez zakup, po potwierdzenie płatności.
Wykorzystując tę funkcjonalność zbudujecie uporządkowaną bazę klientów i oszczędzicie swój czas przy zarządzaniu nią.

Dowiedzcie się jak działa funkcja i jak ją aktywować - Tworzenie klienta z powiadomień Ebay.

 

 

3. Szybko i skutecznie przeglądaj i analizuj wyniki formularzy

Ta zmiana powstała z myślą o wszystkich tych, którzy intensywnie korzystają z naszych formularzy i codziennie muszą przeglądać, a także analizować ich wyniki. Aby znacznie ułatwić Wam zadanie, zmieniliśmy sposób wyświetlania przez nas tabeli wyników. O ile wcześniej przy długich opisach analiza informacji zawartych w formularzu mogła zabierać nieco więcej czasu, o tyle teraz każdy dłuższy opis jest wyświetlany w tabeli fragmentarycznie, a dopiero najechanie na niego powoduje, że cała treść wyświetla się w dodatkowym okienku.  
Takie rozwiązanie znacznie ułatwia czytanie wyników, szczególnie jeśli formularz zawiera wiele zróżnicowanych i opisowych pól. Zresztą jeśli korzystacie z naszych formularzy, to wejdźcie w wyniki i zobaczcie sami! A wszystko o formularzach znajdziecie w artykułach Tworzenie formularzy oraz Zaawansowana konfiguracja formularzy.

 

4. Zarządzaj swoimi projektami za pomocą statusów projektów i nowej numeracji

Dodaliśmy w sierpniu możliwość definiowania własnych statusów w projektach, podobnie jak jest to w zadaniach, emailach, interesach czy klientach. Do tego doszła jeszcze zmiana w numeracji - od dzisiaj sami możecie określić jak format numeracji przy projektach jest dla Was najbardziej odpowiedni.

Wszystko po to, by system jeszcze bardziej przystosować do Waszych indywidualnych potrzeb.

Co zyskujesz?

* usystematyzowanie procesu prowadzenia projektów
* kontrolę nad wszystkimi etapami projektu
* monitoring nowych i realizację trwających projektów

Więcej na temat dodawania statusów i numeracji do projektu znajdziecie w artykułach Zarządzanie statusami projektów oraz Numerowanie projektów.

5. Korzystaj z wersji roboczej w Sugesterze

Oczywiście wersja robocza w Sugesterze to żadna nowość. Nowością jest natomiast sposób,w jaki zachowuje się post przy jego odzyskiwaniu. Oto co zdziałały nasze małe poprawki:


* w odzyskiwanym poście uzupełnia się adres odbiorcy - czego wcześniej nie było
* post przypisuje się do wątku, w ramach którego był tworzony mail - tego również nie było

Nie było też możliwości kasowania postów z folderu Wersja robocza, co również dodaliśmy.

Dlatego teraz, jeśli musicie z jakiegoś powodu przerwać pisanie wiadomości i nie chcecie utracić napisanej dotychczas treści, po prostu kliknijcie ikonkę dyskietki w oknie wysyłki maila i wróćcie do niego w dogodnej chwili, wchodząc w folder Wersje robocze.
Więcej na ten temat dowiecie się z artykułu Wersje robocze maili.

 

6. Przechodź z zadania do interesu jednym kliknięciem

Opcja dla wszystkich tych, którzy nie lubią klikania, a przede wszystkim cenią swój czas w pracy.

Jak to działa?

Jesteście w widoku zadania, które powiązane jest z interesem dla danego klienta. Chcecie szybko sprawdzić najważniejsze informacje w tym interesie. Wystarczy, że klikniecie w link z nazwą interesu jaki wyświetlamy po prawej stronie w widoku zadania, a system przeniesie Was do widoku tego interesu.
Prosta i szybka komunikacja między zadaniem a interesem. Ale w Sugesterze przecież o to właśnie chodzi! 

 

 

7.  Ikonki userów

Po co używać oznaczeń w postaci ikonek na profilu użytkownika? Odpowiedź jest bardzo prosta - by graficznie go wyróżnić spośród całej listy pozostałych userów.

Jak to działa?

Jeśli potrzebujesz oznaczyć na liście pracownika, który w tym tygodniu jest na przykład na supporcie technicznym w Twojej firmie, wejdź w profil tego użytkownika i oznacz go ikonką.
Ten prosty zabieg spowoduje, że pracownicy będą wiedzieć do kogo zwrócić się o pomoc i nie będzie już mowy o nieporozumieniach.

Jeśli chcecie wypróbować nowe ustawienia na profilu usera, zajrzyjcie do artykułu Graficzne oznaczenia użytkowników na liście.

 

 

8. Bądź na bieżąco kto w Twojej firmie może wysyłać mailing

Na koniec istotna informacja dotycząca uprawnień przy wysyłaniu kampanii mailingowych.
Ponieważ w Sugesterze uprawnienia do wysyłania mailingu mają tylko admini, na liście przygotowanych kampanii dodaliśmy specjalne oznaczenie przy nazwisku wszystkich tych, którzy wysyłać kampanii nie mogą. A nie mogą jej wysyłać wszyscy oprócz admina i właściciela konta. Wszystko po to, by osoby zarządzające miały większą kontrolę nad wiadomościami jakie wychodzą w imieniu ich firmy z systemu.
Aby zbytnio nie komplikować sprawy, pozwalamy jednak pracownikowi z rolą Użytkownik przygotować kampanię, natomiast ostatnie słowo oraz kliknięcie przycisku Rozpocznij wysyłanie należy zawsze do admina.

Wszystkich chętnych do zapoznania się z naszym mailingiem, zapraszamy do skorzystania z naszej bazy wiedzy, z kategorii Email marketing.

 

Mamy nadzieję, że wszystkie nowe funkcje przypadną Wam do gustu i już dziś zaczniecie z nich korzystać! Tymczasem do usłyszenia za miesiąc!




Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.