Przełącz się na proste i
efektywne zarządzanie zadaniami

Testuj pełną wersję przez 30 dni
Zupełnie za darmo






Odkryj funkcje

Tablica zadań, kanban, agile »

Chcesz być na bieżąco z postępem prac nad zadaniami w Twojej firmie? Wykorzystaj do tego tablicę zadań. Dzięki wygodnym kolumnom, wystarczy jeden rzut okiem, by wiedzieć na jakim etapie realizacji jest każde z nich. A kiedy zadanie przejdzie na kolejny etap, szybko zmienisz mu status, przesuwając je po prostu za pomocą Drag&Drop. »

 

Niezwykle proste zarządzanie zadaniami »

Sugester pozwala w niezwykle prosty sposób zarządzać zadaniami i przydzielać je w zespole. »

feature1
 

Zadania zawsze w odpowiedniej kolejności »

Sugester ułatwia kategoryzować i priorytetyzować zadania. W razie potrzeby można odłożyć zadania na przyszłość, aby wrócić do nich w odpowiednim dla siebie momencie. »

feature1
 

Rozliczanie i raportowanie czasu pracy »

Opcje łatwego mierzenia czasu wykonanych zadań sprawiają, że wygenerowanie kosztorysu dla klienta lub raportu z wykonanych zadań na koniec miesiąca staje się niezwykle proste. »

feature1
 

Firmowy kalendarz »

Umówiłeś się na spotkanie z klientem? Wybierasz się na targi branżowe? Zaplanuj wszystko z wyprzedzeniem i zapisz w kalendarzu. Informacje o nadchodzących zdarzeniach będziesz miał zawsze pod ręką, a do tego system przypomni Ci o nich w odpowiednim czasie tak, byś zdążył się przygotować. »

 

Przetestuj Sugestera bez ryzyka! Przez pierwsze 30 dni możesz korzystać z naszej aplikacji bez ograniczeń - zupełnie za darmo.


Zarejestruj się

 

Interesuje cię zarządzanie czasem w firmie? Dowiedz się więcej o funkcjach Sugestera na tej podstronie!

 

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.