Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Zespół Sugester.pl, 2016-05-06
Do tej pory szeregowanie wiadomości w inboksie nie działało idealnie. Odpisanie na maila lub przekazanie go dalej powodowało, że wiadomość, na którą odpisywaliśmy, trafiała na samą górę listy. Poprawiliśmy to zachowanie: teraz oryginalna wiadomość pozostaje na swoim miejscu w szeregu dopóki nie otrzymamy na nią odpowiedzi.
W Sugesterze każdy użytkownik może obsługiwać wiele adresów e-mail. Do tej pory podczas odpisywania na wiadomości użytkownicy, którzy mieli dostęp do wielu adresów, za każdym razem musieli zwracać uwagę z którego adresu odpowiadają na daną wiadomość. Czasami prowadziło to do pomyłek, ponieważ domyślnie wysyłka odbywała się z pierwszego adresu z alfabetycznie uszeregowanej listy skrzynek danej osoby. Żeby oszczędzić Wam każdorazowego wybierania skrzynki i potencjalnych pomyłek, dodaliśmy opcję wyboru domyślnej skrzynki e-mail dla każdej osoby. Można to zrobić w menu Ustawienia > Użytkownicy.
Możliwe, że z jakiegoś względu tymczasowo wyłączyliście czat na swojej stronie. Do tej pory oznaczałoby to, że nie będziecie mogli wypowiadać się w konwersacjach, które zaczęły się przed wyłączeniem czatu. Od tej pory można już kontynuować rozmowy z nieaktywnych czatów - pozwala to na dokończenie starych rozmów bez przyjmowania nowych rozmówców.
Poprawiliśmy sposób, w jaki w panelu operatora czatu wyświetlane są nowe wiadomości i aktywności. Teraz najnowsze zdarzenia na bieżąco wskakują na sam początek listy, dzięki czemu łatwiej śledzić co dzieje się na stronie.
Wgraliśmy poprawkę, która poprawiła wydajnośc wyświetlania bardzo długich wątków e-mail. Teraz nawet konwersacje składające się z kilkudziesięciu czy kilkuset pozycji nie powinny już powodować problemów z działaniem przeglądarki.
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!