Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Zespół Sugester.pl, 2016-07-05
W związku z licznymi zmianami w systemie jakiś czas temu z Sugestera zniknęła możliwość wysyłania komentarzy wewnętrznych. Chociaż funkcja nie została usunięta, to użytkownicy nie mogli się do niej dostać - omyłkowo usunęliśmy przycisk, który oznaczał wiadomości jako komentarz wewnętrzny.
Dzięki Waszej czujności zauważyliśmy ten błąd i nie tylko przywróciliśmy komentarze wewnętrzne, ale też poprawiliśmy ich wygląd i działanie. Dla przypomnienia: komentarz wewnętrzny to odpowiedź na maila, która jest widoczna dla użytkowników Twojego konta w Sugesterze, ale nie jest wysyłana do pierwotnego nadawcy.
Komentarze wewnętrzne są teraz bardziej wyróżnione w wątku - po ich lewej stronie pojawia się charakterystyczna ikona.
Dodaliśmy kilka poprawek do widoku listy szablonów maili (gotowych odpowiedzi). W widoku pojawiła się wyszukiwarka oraz bardziej czytelna lista - powinno to znacząco ułatwić pracę tym z Was, którzy mają na swoim koncie wiele szablonów.
Dodaliśmy do widoku karty klienta "pływające menu" - belkę opcji, która pozostaje na górze ekranu niezależnie od tego jak daleko w dół przewiniemy stronę. Dzięki temu dodawanie nowych notatek, aktywności czy zadań jest zawsze łatwo dostępne.
Naprawiliśmy błąd, który okazjonalnie powodował niepoprawne wyświetlanie numeru wychodzącego w module VoIP dla użytkowników korzystających z integracji TeleCube. Po wgraniu tej poprawki bład nie powinien już występować.
Niektórzy z Was zgłaszali nam problemy z korzystaniem z funkcji autouzupełniania danych klientów na podstawie bazy danych GUS w przeglądarce Microsoft Edge. Dodaliśmy do systemu poprawkę, dzięki której problem nie powinien się już powtarzać.
Przekroczenie miesięcznego limitu wysłanych maili do tej pory uniemożliwiało zmianę statusów korespondencji. Naprawiliśmy tę usterkę i przekroczenie limitu blokuje teraz jedynie dalsze wysyłanie maili.
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!