Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Zespół Sugester.pl, 2016-07-08
Zmieniliśmy mechanizm szablonu wyboru maila w taki sposób, aby ta część interfejsu była wygodniejsza w obsłudze. Od tej pory szablony są wyszukiwane w czasie rzeczywistym - wystarczy wpisać kilka pierwszych liter nazwy, aby na liście pojawiła się odpowiednia pozycja.
Wprowadziliśmy kolejne poprawki do mechanizmu łączącego e-maile w wątki. Zmieniliśmy sposób w jaki są generowane nagłówki wiadomości (niewidoczne dla odbiorcy ani nadawcy), dzięki czemu nie powinny już się pojawiać problemy z "gubieniem" (nie przyłączaniem) odpowiedzi na wiadomości w wątku.
Oprócz wspomnianej wyżej poprawki, poprawiliśmy też mechanizm zliczania liczby wiadomości w danym wątku. W niektórych szczególnych przypadkach wartość ta nie odpowiadała realnej liczbie wiadomości w wątku. Skorygowaliśmy to zachowanie, co oznacza, że błąd nie powinien już występować.
W mijającym tygodniu GUS wprowadził zmiany do mechanizmu pobierania danych z bazy REGON za pomocą API. Zmiana ta spodowodała, że przez kilka dni wbudowana w Sugestera funkcja uzupełniania danych klienta na podstawie numeru KRS/NIP/REGON nie działała poprawnie. Zaktualizowaliśmy jednak system tak, aby poprawnie współdziałał z nową wersją API GUS, dzięki czemu można dalej swobodnie korzystać z tej funkcjonalności.
Poprawiliśmy funkcję łączenia klientów. Do tej pory w procesie łączenia pomijane były aktywności przypisane do danego klienta - zarówno te dodane ręcznie (np. notatki o spotkaniach) jak i te automatyczne (informacje o wysłanej korespondencji, komunikaty o rozmowach z modułu VoIP). Po wprowadzeniu zmian z tego tygodnie wszystkie aktywności są poprawnie przenoszone na wspólną kartę połączonych klientów.
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!