Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Zespół Sugester.pl, 2016-06-10
Dodaliśmy do Sugestera możliwość ręcznego ustalania kolejności postów w bazie wiedzy. Do tej pory wpisy były automatycznie szeregowane według daty dodania, bez możliwości zmiany tego ustawienia. Dzięki tej nowej funkcji dużo łatwiej umieścić najważniejsze wpisy na szczycie danej kategorii, gdzie łatwiej będzie je znaleźć potencjalnym czytelnikom. Więcej o tej funkcji przeczytacie w tym artykule w naszej bazie wiedzy.
Analogiczną funkcjonalność jak w poprzednim punkcie dodaliśmy też dla kategorii w bazie wiedzy. Od tej pory można w łatwy sposób zmienić ich kolejność przeciągając i upuszczając je na liście. Więcej informacji o tej zmianie znajdziecie w tym artykule.
Szablony e-maili to wygodna opcja, która pozwala oszczędzić czas spędzany na wielokrotnym wpisywaniu tej samej odpowiedzi. Dodaliśmy do tego modułu funkcjonalność, która pozwala przesortować szablony alfabetycznie według nazwy, tytułu lub statusu (aktywny/nieaktywny).
Od kilku miesięcy rozwijamy integrację naszego modułu VoIP z jednym z najlepszych polskich dostawców rozwiązań tego typu - Telecube. W tym tygodniu udało nam się dodać bardzo istotną poprawkę do tego fragmentu kodu: moduł VoIP rejestruje również rozmowy wychodzące, a nie tylko przychodzące.
Dodaliśmy do Sugestera możliwość tagowania maili. Pozwala ona oznaczyć odpowiedź na każdego maila tagami, dzięki którym w szybki sposób zorientujesz się np. jakiego typu pytania najczęściej trafiają na Twój helpdesk. Pozwoli to łatwo zidentyfikować najsłabsze punkty Twojego produktu i zbadać, jakie problemy pochłaniają najwięcej czasu zespołu obsługi klienta. Do menu "Raporty" dodaliśmy też wykresy, które ilustrują częstotliwość występowania tagów w formie graficznej.
Więcej informacji o tagowaniu e-maili znajdziesz w tym artykule w naszej bazie wiedzy.
Od kilku dni Sugester pozwala tworzyć listy wysłkowe, które sprawiają, że wysyłanie masowej korespondencji jest dużo prostsze niż wcześniej. Listy wysyłkowe można tworzyć z poziomu ekranu pisania nowego e-maila oraz dodając tagi do klientów. W drugim wariancie na listę wciągany jest każdy klient, którego oznaczyliśmy danym tagiem. W ten sposób z łatwością podzielisz na segmenty i dotrzesz do klientów, których łączy jakaś wspólna cecha.
Funkcję tworzenia listy wysyłkowych opisujemy dokładniej w naszej bazie wiedzy.
Na koniec tego podsumowania zostawiliśmy najciekawszą nowość z tego tygodnia. W prawym górnym rogu ekranu w Sugesterze pojawiła się nowa ikona pokazująca powiadomienia o nowych zdarzeniach na Twoim koncie. Pokazuje ona informacje między innymi o nowych wiadomościach czy o zmianach statusów zadań, które utworzyłeś.
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!