a_pixel

Blog Sugestera

Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.

Tłum ludzi
Blog Aktualności

Sugester na TechCrunch Disrupt London 2015

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-12-14

W zeszłym tygodniu, w dniach 7. i 8. grudnia w Londynie odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie startupów technologicznych - TechCrunch Disrupt 2015. Na konferencji zorganizowanej na Copper Box Arena, centralnej części byłego miasteczka olimpijskiego, zebrały się najciekawsze młode przedsiębiorstwa z całego świata. Oprócz części wystawienniczej, w której wzięło udział kilkaset startupów pracujących nad innowacyjnym oprogramowaniem i sprzętem, można było wysłuchać rozmów z ważnymi postaciami świata nowoczesnych technologii. Wśród zaproszonych gości znaleźli się między innymi Nicolas Brusson (BlaBlaCar), Tim Armstrong (AOL), Jeff Lawson (Twilio) czy Sebastian Siemiątkowski (Klarna).

Chociaż wiele rozmów w ramach panelowej części konferencji było naprawdę interesujące, to prawdziwym sercem TechCrunch Disrupt są same targi. Każdy uczestnik dostaje do dyspozycji odrobinę miejsca, mały barowy stolik i dostęp do prądu - chodzi o to, żeby nacisk kłaść na osobisty kontakt z wystawcami i wartość przedstawianego produktu, a nie efektowne stoisko i materiały reklamowe. Skorzystaliśmy z tej okazji i, uzbrojeni w firmowy rollup, ulotki i wizytówki, polecieliśmy do Londynu. Rozdaliśmy wszystkie co do jednej, a przy okazji targowych rozmów udało nam się poznać wielu interesujących ludzi - w tym przedstawicieli polskich startupów, którzy, podobnie jak my, wystawiali się na TechCrunch Disrupt. Spotkaliśmy między innymi członków zespołów NeuroOn Mask, Revealo czy Skylable. Więcej przeczytacie o nich w naszym tekście dla Gazeta.pl Pieniądze - dostępny jest tutaj.

Oprócz okazji do nawiązania nowych kontaktów i rozmów z potencjalnymi klientami, TechCrunch Disrupt to też szansa na wypromowanie się w światowych mediach związanych z nowymi technologiami. Dostrzegł nas między innymi popularny w środowisku startupów portal ListHunt.co, który wymienił Sugestera jako jeden z najciekawszych projektów prezentowanych podczas londyńskich targów. Cały tekst znajdziecie pod tym adresem(tekst po angielsku).

Na koniec należy również wspomnieć o towarzyszącym targom konkursie Startup Battlefield, w którym wybrane przez jury przedsiębiorstwa konkurowały o wartą 50 000 dolarów nagrodę główną. Tegoroczny zwycięzcą została firma Jukedeck - zajmuje się sprzedażą w modelu SaaS oprogramowania, które pozwala generować unikatową muzykę według określonych przez użytkownika właściwości, takich jak gatunek, nastrój czy długość.

Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko - dzięki rozmowom z nimi mieliśmy szansę nie tylko zaprezentować nasz produkt, ale też zebrać wiele cennych uwag na temat funkcjonalności, które warto dodać do Sugestera. W podziękowaniu przedłużamy do końca grudnia ważność specjalnego kodu promocyjnego TECHCRUNCH - daje on 50% zniżki na dowolny zakup.

Wypróbuj Sugestera za darmo

Tłum ludzi
Blog Aktualności

Sugester na TechCrunch Disrupt London 2015

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-12-14

W zeszłym tygodniu, w dniach 7. i 8. grudnia w Londynie odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie startupów technologicznych - TechCrunch Disrupt 2015. Na konferencji zorganizowanej na Copper Box Arena, centralnej części byłego miasteczka olimpijskiego, zebrały się najciekawsze młode przedsiębiorstwa z całego świata. Oprócz części wystawienniczej, w której wzięło udział kilkaset startupów pracujących nad innowacyjnym oprogramowaniem i sprzętem, można było wysłuchać rozmów z ważnymi postaciami świata nowoczesnych technologii. Wśród zaproszonych gości znaleźli się między innymi Nicolas Brusson (BlaBlaCar), Tim Armstrong (AOL), Jeff Lawson (Twilio) czy Sebastian Siemiątkowski (Klarna).

Chociaż wiele rozmów w ramach panelowej części konferencji było naprawdę interesujące, to prawdziwym sercem TechCrunch Disrupt są same targi. Każdy uczestnik dostaje do dyspozycji odrobinę miejsca, mały barowy stolik i dostęp do prądu - chodzi o to, żeby nacisk kłaść na osobisty kontakt z wystawcami i wartość przedstawianego produktu, a nie efektowne stoisko i materiały reklamowe. Skorzystaliśmy z tej okazji i, uzbrojeni w firmowy rollup, ulotki i wizytówki, polecieliśmy do Londynu. Rozdaliśmy wszystkie co do jednej, a przy okazji targowych rozmów udało nam się poznać wielu interesujących ludzi - w tym przedstawicieli polskich startupów, którzy, podobnie jak my, wystawiali się na TechCrunch Disrupt. Spotkaliśmy między innymi członków zespołów NeuroOn Mask, Revealo czy Skylable. Więcej przeczytacie o nich w naszym tekście dla Gazeta.pl Pieniądze - dostępny jest tutaj.

Oprócz okazji do nawiązania nowych kontaktów i rozmów z potencjalnymi klientami, TechCrunch Disrupt to też szansa na wypromowanie się w światowych mediach związanych z nowymi technologiami. Dostrzegł nas między innymi popularny w środowisku startupów portal ListHunt.co, który wymienił Sugestera jako jeden z najciekawszych projektów prezentowanych podczas londyńskich targów. Cały tekst znajdziecie pod tym adresem(tekst po angielsku).

Na koniec należy również wspomnieć o towarzyszącym targom konkursie Startup Battlefield, w którym wybrane przez jury przedsiębiorstwa konkurowały o wartą 50 000 dolarów nagrodę główną. Tegoroczny zwycięzcą została firma Jukedeck - zajmuje się sprzedażą w modelu SaaS oprogramowania, które pozwala generować unikatową muzykę według określonych przez użytkownika właściwości, takich jak gatunek, nastrój czy długość.

Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko - dzięki rozmowom z nimi mieliśmy szansę nie tylko zaprezentować nasz produkt, ale też zebrać wiele cennych uwag na temat funkcjonalności, które warto dodać do Sugestera. W podziękowaniu przedłużamy do końca grudnia ważność specjalnego kodu promocyjnego TECHCRUNCH - daje on 50% zniżki na dowolny zakup.

Wypróbuj Sugestera za darmo

Tłum ludzi
Blog Aktualności

Sugester na TechCrunch Disrupt London 2015

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-12-14

W zeszłym tygodniu, w dniach 7. i 8. grudnia w Londynie odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie startupów technologicznych - TechCrunch Disrupt 2015. Na konferencji zorganizowanej na Copper Box Arena, centralnej części byłego miasteczka olimpijskiego, zebrały się najciekawsze młode przedsiębiorstwa z całego świata. Oprócz części wystawienniczej, w której wzięło udział kilkaset startupów pracujących nad innowacyjnym oprogramowaniem i sprzętem, można było wysłuchać rozmów z ważnymi postaciami świata nowoczesnych technologii. Wśród zaproszonych gości znaleźli się między innymi Nicolas Brusson (BlaBlaCar), Tim Armstrong (AOL), Jeff Lawson (Twilio) czy Sebastian Siemiątkowski (Klarna).

Chociaż wiele rozmów w ramach panelowej części konferencji było naprawdę interesujące, to prawdziwym sercem TechCrunch Disrupt są same targi. Każdy uczestnik dostaje do dyspozycji odrobinę miejsca, mały barowy stolik i dostęp do prądu - chodzi o to, żeby nacisk kłaść na osobisty kontakt z wystawcami i wartość przedstawianego produktu, a nie efektowne stoisko i materiały reklamowe. Skorzystaliśmy z tej okazji i, uzbrojeni w firmowy rollup, ulotki i wizytówki, polecieliśmy do Londynu. Rozdaliśmy wszystkie co do jednej, a przy okazji targowych rozmów udało nam się poznać wielu interesujących ludzi - w tym przedstawicieli polskich startupów, którzy, podobnie jak my, wystawiali się na TechCrunch Disrupt. Spotkaliśmy między innymi członków zespołów NeuroOn Mask, Revealo czy Skylable. Więcej przeczytacie o nich w naszym tekście dla Gazeta.pl Pieniądze - dostępny jest tutaj.

Oprócz okazji do nawiązania nowych kontaktów i rozmów z potencjalnymi klientami, TechCrunch Disrupt to też szansa na wypromowanie się w światowych mediach związanych z nowymi technologiami. Dostrzegł nas między innymi popularny w środowisku startupów portal ListHunt.co, który wymienił Sugestera jako jeden z najciekawszych projektów prezentowanych podczas londyńskich targów. Cały tekst znajdziecie pod tym adresem(tekst po angielsku).

Na koniec należy również wspomnieć o towarzyszącym targom konkursie Startup Battlefield, w którym wybrane przez jury przedsiębiorstwa konkurowały o wartą 50 000 dolarów nagrodę główną. Tegoroczny zwycięzcą została firma Jukedeck - zajmuje się sprzedażą w modelu SaaS oprogramowania, które pozwala generować unikatową muzykę według określonych przez użytkownika właściwości, takich jak gatunek, nastrój czy długość.

Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko - dzięki rozmowom z nimi mieliśmy szansę nie tylko zaprezentować nasz produkt, ale też zebrać wiele cennych uwag na temat funkcjonalności, które warto dodać do Sugestera. W podziękowaniu przedłużamy do końca grudnia ważność specjalnego kodu promocyjnego TECHCRUNCH - daje on 50% zniżki na dowolny zakup.

Wypróbuj Sugestera za darmo

Tłum ludzi
Blog Aktualności

Sugester na TechCrunch Disrupt London 2015

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-12-14

W zeszłym tygodniu, w dniach 7. i 8. grudnia w Londynie odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie startupów technologicznych - TechCrunch Disrupt 2015. Na konferencji zorganizowanej na Copper Box Arena, centralnej części byłego miasteczka olimpijskiego, zebrały się najciekawsze młode przedsiębiorstwa z całego świata. Oprócz części wystawienniczej, w której wzięło udział kilkaset startupów pracujących nad innowacyjnym oprogramowaniem i sprzętem, można było wysłuchać rozmów z ważnymi postaciami świata nowoczesnych technologii. Wśród zaproszonych gości znaleźli się między innymi Nicolas Brusson (BlaBlaCar), Tim Armstrong (AOL), Jeff Lawson (Twilio) czy Sebastian Siemiątkowski (Klarna).

Chociaż wiele rozmów w ramach panelowej części konferencji było naprawdę interesujące, to prawdziwym sercem TechCrunch Disrupt są same targi. Każdy uczestnik dostaje do dyspozycji odrobinę miejsca, mały barowy stolik i dostęp do prądu - chodzi o to, żeby nacisk kłaść na osobisty kontakt z wystawcami i wartość przedstawianego produktu, a nie efektowne stoisko i materiały reklamowe. Skorzystaliśmy z tej okazji i, uzbrojeni w firmowy rollup, ulotki i wizytówki, polecieliśmy do Londynu. Rozdaliśmy wszystkie co do jednej, a przy okazji targowych rozmów udało nam się poznać wielu interesujących ludzi - w tym przedstawicieli polskich startupów, którzy, podobnie jak my, wystawiali się na TechCrunch Disrupt. Spotkaliśmy między innymi członków zespołów NeuroOn Mask, Revealo czy Skylable. Więcej przeczytacie o nich w naszym tekście dla Gazeta.pl Pieniądze - dostępny jest tutaj.

Oprócz okazji do nawiązania nowych kontaktów i rozmów z potencjalnymi klientami, TechCrunch Disrupt to też szansa na wypromowanie się w światowych mediach związanych z nowymi technologiami. Dostrzegł nas między innymi popularny w środowisku startupów portal ListHunt.co, który wymienił Sugestera jako jeden z najciekawszych projektów prezentowanych podczas londyńskich targów. Cały tekst znajdziecie pod tym adresem(tekst po angielsku).

Na koniec należy również wspomnieć o towarzyszącym targom konkursie Startup Battlefield, w którym wybrane przez jury przedsiębiorstwa konkurowały o wartą 50 000 dolarów nagrodę główną. Tegoroczny zwycięzcą została firma Jukedeck - zajmuje się sprzedażą w modelu SaaS oprogramowania, które pozwala generować unikatową muzykę według określonych przez użytkownika właściwości, takich jak gatunek, nastrój czy długość.

Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko - dzięki rozmowom z nimi mieliśmy szansę nie tylko zaprezentować nasz produkt, ale też zebrać wiele cennych uwag na temat funkcjonalności, które warto dodać do Sugestera. W podziękowaniu przedłużamy do końca grudnia ważność specjalnego kodu promocyjnego TECHCRUNCH - daje on 50% zniżki na dowolny zakup.

Wypróbuj Sugestera za darmo

Tłum ludzi
Blog Aktualności

Sugester na TechCrunch Disrupt London 2015

Zespół Sugester.pl

Zespół Sugester.pl, 2015-12-14

W zeszłym tygodniu, w dniach 7. i 8. grudnia w Londynie odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie startupów technologicznych - TechCrunch Disrupt 2015. Na konferencji zorganizowanej na Copper Box Arena, centralnej części byłego miasteczka olimpijskiego, zebrały się najciekawsze młode przedsiębiorstwa z całego świata. Oprócz części wystawienniczej, w której wzięło udział kilkaset startupów pracujących nad innowacyjnym oprogramowaniem i sprzętem, można było wysłuchać rozmów z ważnymi postaciami świata nowoczesnych technologii. Wśród zaproszonych gości znaleźli się między innymi Nicolas Brusson (BlaBlaCar), Tim Armstrong (AOL), Jeff Lawson (Twilio) czy Sebastian Siemiątkowski (Klarna).

Chociaż wiele rozmów w ramach panelowej części konferencji było naprawdę interesujące, to prawdziwym sercem TechCrunch Disrupt są same targi. Każdy uczestnik dostaje do dyspozycji odrobinę miejsca, mały barowy stolik i dostęp do prądu - chodzi o to, żeby nacisk kłaść na osobisty kontakt z wystawcami i wartość przedstawianego produktu, a nie efektowne stoisko i materiały reklamowe. Skorzystaliśmy z tej okazji i, uzbrojeni w firmowy rollup, ulotki i wizytówki, polecieliśmy do Londynu. Rozdaliśmy wszystkie co do jednej, a przy okazji targowych rozmów udało nam się poznać wielu interesujących ludzi - w tym przedstawicieli polskich startupów, którzy, podobnie jak my, wystawiali się na TechCrunch Disrupt. Spotkaliśmy między innymi członków zespołów NeuroOn Mask, Revealo czy Skylable. Więcej przeczytacie o nich w naszym tekście dla Gazeta.pl Pieniądze - dostępny jest tutaj.

Oprócz okazji do nawiązania nowych kontaktów i rozmów z potencjalnymi klientami, TechCrunch Disrupt to też szansa na wypromowanie się w światowych mediach związanych z nowymi technologiami. Dostrzegł nas między innymi popularny w środowisku startupów portal ListHunt.co, który wymienił Sugestera jako jeden z najciekawszych projektów prezentowanych podczas londyńskich targów. Cały tekst znajdziecie pod tym adresem(tekst po angielsku).

Na koniec należy również wspomnieć o towarzyszącym targom konkursie Startup Battlefield, w którym wybrane przez jury przedsiębiorstwa konkurowały o wartą 50 000 dolarów nagrodę główną. Tegoroczny zwycięzcą została firma Jukedeck - zajmuje się sprzedażą w modelu SaaS oprogramowania, które pozwala generować unikatową muzykę według określonych przez użytkownika właściwości, takich jak gatunek, nastrój czy długość.

Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko - dzięki rozmowom z nimi mieliśmy szansę nie tylko zaprezentować nasz produkt, ale też zebrać wiele cennych uwag na temat funkcjonalności, które warto dodać do Sugestera. W podziękowaniu przedłużamy do końca grudnia ważność specjalnego kodu promocyjnego TECHCRUNCH - daje on 50% zniżki na dowolny zakup.

Wypróbuj Sugestera za darmo

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.