Najefektywniejszy sposób na szybką komunikację z Twoimi klientami

Sugester Czat to rozmowy, które pomagają rozwijać Twój biznes.

Sprawdź jak to działa
Zupełnie za darmo


Dowiedz się więcej
 

Czat to wygodny i prosty sposób na zaoferowanie klientom pomocy wtedy, kiedy najbardziej jej potrzebują. Nie wszyscy potencjalni kontrahenci zdecydują się zadzwonić czy napisać maila - czat obniża barierę komunikacji, bo jest dostępny cały czas i bez wysiłku. Czat to też wygoda dla Twoich pracowników, ponieważ nie rozprasza uwagi tak bardzo jak odbieranie telefonów czy pisanie maili.


Zobacz, jak łatwo możesz poprawić swoją obsługę klienta z Sugesterem!

Gotowy do użycia

Czat Sugestera nie wymaga skomplikowanej konfiguracji. Wystarczy wkleić na stronę lub do aplikacji kawałek kodu... i gotowe!

Znajomy interfejs

Ty i Twoi pracownicy nie musicie marnować czasu na poznawanie nowej technologii - czat Sugestera jest tak prosty w obsłudze jak to możliwe. Wystarczy zacząć pisać!

Koniec z zapominaniem

Transkrypty rozmów na czacie możesz przechowywać w Sugesterze lub z pomocą kilku kliknięć zmienić je np. w zadanie do wykonania. Koniec z zapomnianymi ustaleniami!



 
services1 services2 services3
 

Poznaj zalety korzystania z czatu Sugestera

Szczegółowe archiwum

Transkrypcje rozmów na czacie mogą przydać się do wielu rzeczy. Może na ich podstawie szkolić pracowników, analizować, co poszło nie tak, lub po prostu trzymać je na wypadek przyszłych nieporozumień. Dlatego Sugester automatycznie zapisuje i przechowuje treści wszystkich rozmów przeprowadzonych na czacie.


transkrypcje czatu
 

Dostępność i wygoda

Czy wiesz ilu klientów rezygnuje z Twoich usług ponieważ nie mogli na czas znaleźć potrzebnych informacji? Zamiast liczyć, że zadzwonią lub napiszą maila, udostępnij im okienko czatu. W ten sposób zwiększysz prawdopodobieństwo, że skontaktują się z Twoim biurem i w przyszłości kupią Twój produkt.



czat widget okienko
 

Łatwe i bezstresowe

Rozmowy na czacie to wygodny, nieformalny i bezstresowy sposób na komunikację z klientem. Nie wymagają tyle czasu co pisanie maili, ani tyle doświadczenia, co prowadzenie profesjonalnych rozmów telefonicznych. Szybkie odpowiedzi na czacie dają klientom satysfakcję i budują korzystny obraz Twojej firmy.




panel operatora
 

Live chat dla e-commerce i sklepów internetowych

Zyskaj nowych klientów i lepiej obsługuj obecnych. Sugester to więcej niż live chat - to internetowe centrum zarządzania Twoją firmą.
Więcej »

Integracje

 

Przetestuj nasz czat za darmo i bez ograniczeń przez 30 dni.


Zarejestruj się   lub   ... dowiedz się jeszcze więcej