Forum sugestii + zakładka sugestii na twoją stronę/aplikację

Prosty sposób na opinie, uwagi i pomoc do twoich produktów / serwisów

Zalóż swoje Forum Sugestii
Zupełnie za darmo


Tysiące użytkowników korzysta z Sugester Feedback, spróbuj i Ty

  • nazwapl
    pzu
    wosp
    wppl
    polskapresse
    lamillou
  • carrefour
    warszawa
    listonic
    tui
    unizeto
    lenovo
  • onet
    jakdojade
    gratka
    ceneo
    home
    filmaster


Sugester służy do usprawniania produktów oraz aplikacji internetowych. Ma postać małej zakładki za pomocą której użytkownicy mogą przesyłać informacje do właścicieli strony / aplikacji. Jego prostota i przystępna forma ułatwia komunikację między twórcami a odbiorcami produktu. Dzięki Sugesterowi produkt rozwija się i staje się bardziej przystępny dla użytkowników.


Jak działa Forum i zakładka Sugestii

Widget/wtyczka na stronę

Łatwy do wklejenia na każdą stronę, widget pozwalający na prostą komunikację / zgłaszanie sugestii.

Forum sugestii

Strona zbierająca sugestie i integrująca społeczność wokół produktu. Zarządzana przez administratorów.

Panel zarządzania

Moduł zarządzający forum i zakładką posiada mechanizmy notyfikacyjne, analityczne i wiele ułatwień dla adminów.




services1 services2 services3


Co o nas mówią

Sugester jest intuicyjnym i niedrogim narzędziem do szybkiego zbierania opinii na temat Twoich produktów w internecie. Jestem szczególnie pod wrażeniem zaangażowania zespołu w rozwiązywanie problemów, które przedstawiałem. Generalnie polecam to rozwiązanie w biznesie internetowym.
testimonial2
Borys Musielak
Filmaster.pl
Sugester od samego początku towarzyszy Listonic’owi. Obok Sugestera, opinie zbieramy także na naszym forum. Odwiedzając jedno i drugie każdy może się przekonać,z czego ludzie korzystają chętniej. Sugester, jest widoczny, ale nie zaburza widoku strony, jest pod ręką kiedy użytkownik go potrzebuje, czyli dokładnie tak jak powinno być.
testimonial2
Kamil Janiszewski
Listonic.pl


Co zyskam korzystając z Sugestera

Skraca czas oczekiwania na odpowiedź

Ułatwia szybkie znalezienie odpowiedzi na zadane pytanie. W miarę wpisywania pytania - system wyświetla podobne dodane wcześniej przez innych użytkowników pytania i wyświetla odpowiedzi.

Przyśpiesza czas reakcji supportu

Jeżeli użytkownik zdecyduje się zadać pytanie korzystając z formularza sugestii, to informację o tym natychmiast otrzymają osoby odpowiedzialne za obsługę klientów.

Zmniejsza ilość zapytań od klientów

Wartościowa treść z odpowiedzią na pytanie nie jest tworzona jednorazowo i wysyłana tylko do jednego użytkownika, ale staje się publicznie dostępna ograniczając ilość podobnych zapytań w przyszłości.

Generuje darmowe SEO dla porównywarek

Odpowiedzi wpisane na Forum Sugestii tworzą wartościową treść dla wyszukiwarek internetowych sprawiając, że twój produkt wyświetla się wyżej w wynikach wyszukiwania.

Odciąża dział obsługi klienta

Również członkowie społeczności mogą być powiadamiani o nowym pytaniu na forum sugestii i udzielić na nie odpowiedzi. Aktywnych użytkowników możesz w różny sposób nagradzać.

Ułatwia uzyskanie pomocy/zgłoszenia błędu

Zakładka sugestii/pomocy jest zawsze widoczna na stronie i łatwa w użyciu dla użytkowników.

Przetestuj system za darmo i bez ograniczeń przez 30 dni.


Zarejestruj się   lub   ... dowiedz się jeszcze więcej

Chcesz dowiedzieć się jak ożywić społeczność na forum? Przeczytaj o gamifikacji w Sugesterze!