Zachwyć swoich klientów.

Sugester pomoże Ci zapewnić klientom perfekcyjną obsługę -
łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej.

Przetestuj za darmo

Dowiedz się więcej

Te firmy doceniły Sugestera, dołącz do nich

Co wyróżnia Sugester Helpdesk?

Wiele informacji, jeden inbox

Sugester Helpdesk posiada zintegrowaną skrzynkę odbiorczą, która dla twojej wygody zbiera informacje z wielu źródeł w jednym miejscu. Koniec żonglowania mailami, telefonami i rozmowami na chatach - wszystkie potrzebne do pracy informacje znajdziesz na jednej, przejrzystej stronie.

Więcej »


feature1

Planowanie, śledzenie i rozliczanie

Sugester helpdesk posiada wbudowane funkcjonalności zarządzania zadaniami. Korzystając z naszych narzędzi możesz tworzyć nowe zadania, przypisywać je do członków zespołu, łączyć w projekty i mierzyć poświęcony na nie czas. Zebrane w ten sposób informacje łatwo wyeksportujesz w formie timesheetu, faktury lub innego dokumentu.

Więcej »



feature1

Optymalizuj komunikację i oszczędzaj czas

Nie marnuj czasu swojego zespołu wielokrotnie tworząc nowe odpowiedzi na to samo pytanie. Narzędzia Sugester Helpdesk umożliwią ci stworzenie bazy odpowiedzi na często zadawane pytania, z pomocą których obsługa klienta stanie się szybka i spójna. Możesz też poprosić użytkowników o feedback na temat interakcji z twoim zespołem i na tej podstawie opracować optymalny szablon odpowiedzi.

Więcej »




feature1

Poznaj funkcje Sugester Helpdesk
Stworzone dla twojej firmy.

picture2

Sugester Helpdesk posiada zintegrowany wspólny inbox. Koniec z przeszukiwaniem e-maili, telefonów i innych kanałów komunikacji - od tej pory wszystkie potrzebne informacje znajdziesz na jednej, czytelnej stronie.

Dzięki Sugester Helpdesk wszyscy wiedzą co mają robić. Używając naszego systemu łatwo rozdzielisz zadania między członkami zespołu i w dowolnym momencie sprawdzisz postępy w pracy.

picture1


Uniknij zaskoczeń i kontroluj co dzieje się w twojej firmie. Wbudowany w Sugester Helpdesk monitoring aktywności pozwala na bieżąco śledzić produktywność pracowników.

picture1

Uniknij chaosu przy rozliczaniu projektów. Wbudowany w Sugester Helpdesk system monitoringu pracy i generowania dokumentów pozwoli ci łatwo wyliczyć czas poświęcony na poszczególne zadania i przedstawić informacje w formie timesheetów czy faktur.

picture3
picture4

Co tak naprawdę zajmuje ci czas w pracy? Sprawdź, które zadania są najbardziej czasochłonne i usprawnij wewnętrzne procesy korzystając z naszego systemu rejestrowania i analizy czasu pracy.

picture4

Nie lubisz się powtarzać? Sugester Helpdesk pomoże ci stworzyć bazę gotowych odpowiedzi na często zadawane przez klientów pytania. To nie tylko oszczędność czasu - nasze narzędzie sprawi, że twoja komunikacja stanie się bardziej spójna i profesjonalna.

picture4

Zadowolenie klientów to klucz do sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Automatyczne zbieranie feedbacku pozwoli ci sprawdzić, na jakie treści najlepiej reagują twoi klienci.

Przetestuj system helpdesk za darmo i bez ograniczeń przez 30 dni.


Zarejestruj się   lub   ... dowiedz się jeszcze więcej

Nie prowadzisz helpdesku, ale i tak nie możesz zapanować nad firmową korespondencją? Wejdź na podstronę lepszy e-mail i dowiedz się jak odzyskać kontrolę nad swoim inboksem.