a_pixel

Co o nas mówią

Bez Sugestera nie byłoby obsługi klienta w Fakturowni. Nie wyobrażam sobie osobno pracować na gmailu, osobno na telefonie, gdzieś indziej mieć czat. Przy tej liczbie zgłoszeń jaką obecnie mamy. Narzędzie jest kompleksowe i mam tu wszystko, czego potrzebuję.
testimonial2
Piotr Wajszczuk, Fakturownia.pl
Sugester to praktyczne narzędzie w Dziale Rezerwacji i w Dziale Obsługi Klienta. Dzięki temu, że poczta wiąże wątki, z łatwością można powrócić do całej korespondencji od momentu zainstalowania systemu. Zespół Sugestera bardzo szybko odpowiada na pytania zadane przez użytkowników. Dodatkowym atutem jest możliwość utworzenia spersonalizowanego formularza, który można linkiem wysłać do współpracowników i do klientów.
testimonial2
Dział obsługi Europcar
Płynna komunikacja oraz szybkość przepływu informacji stanowią fundamenty sukcesu naszej firmy. Dzięki Sugesterowi mogliśmy znacząco przyśpieszyć powyższe procesy, a tym samym jeszcze lepiej wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów. Prostota oraz intuicyjność rozwiązań sprawiły, że CRM został płynnie wdrożony w nasze struktury i stał się niezastąpionym narzędziem w codziennej pracy.
testimonial2
Magdalena Cerecka, Poloniusz.pl
Sugester ma bardzo duże możliwości. Jest nieoceniony zarówno w prowadzeniu procesu sprzedaży, jak i szeroko pojętej obsłudze klienta nie tylko tak na codzień, ale też w perspektywie rozwoju firmy i planów na przyszłość. Dzięki Sugesterowi mogliśmy wymyślić proces i wdrożyć go w firmie, co sprawia, że dostosowanie się do nowych wytycznych czy wdrażanie nowych pracowników nie wymaga od nas ani zbyt dużo czasu, ani wysiłku.
Od samego początku istnienia firmy wiedzieliśmy, że chcemy mieć wszystko uporządkowane. Zainteresowaliśmy się kilkoma rozwiązaniami na rynku, ale naszą uwagę przykuła prostota Sugestera i to że miał wszystkie funkcje, których potrzebujemy - maile, bazy klientów, e-mailing. Ten system od początku był dla nas bardzo intuicyjny. Nie miałem wcześniej doświadczenia z podobnymi narzędziami, dlatego było dla mnie ważne, żebym nie musiał wypełniać żadnych tabelek i żebym od razu wiedział, gdzie co jest.
Sugester jest obecny w Księgowniku od 2016 roku, czyli tak naprawdę od początku istnienia firmy. Zapotrzebowanie na nowe funkcje zmieniało się w Księgowniku wraz z rozwojem firmy. Początkowo Księgownik skupiał się na obsłudze poczty w Sugesterze i budowaniu bazy klientów. Kiedy zespół zaczął się rozrastać, a pracy i klientów przybywać Ewelina postanowiła wykorzystać dodatkowe możliwości systemu takie jak VOIP, czat i formularze na stronę. W pracy z Sugesterem najbardziej ceni sobie automatyczne mailingi i to, że wszystkie dane potrzebne jej do obsługi klienta ma w jednym miejscu.
Sugester pomaga w zarządzaniu projektami w mojej agencji marketingowej. Czytelnie zbiera wszystkie zadania w projekty oraz przypisuje je do poszczególnych klientów. To rozbudowane narzędzie posiada wiele modułów, które usprawniają pracę zarówno działu obsługi klienta jak i sprzedaży. Na Sugestera trafiliśmy szukając CRM i spodziewaliśmy się, że to będzie jedyna funkcjonalność, z której skorzystamy, jednak z biegiem czasu zaczęliśmy włączać coraz więcej modułów. Dzięki Sugesterowi usprawnione zostały rozliczenia godzinowe z pracownikami i klientami. Czytelna rejestracja czasu pracy nad danym zadaniem, projektem czy klientem pomaga również w prosty sposób znaleźć najbardziej oraz najmniej opłacalne projekty.
Wprowadzając dużą zmianę dla naszych klientów w sposobie korzystania z produktu, chcieliśmy umożliwić im szybkie zgłaszanie sugestii, tak abyśmy mogli dokonywać adaptacji i spełniać jak najlepiej ich oczekiwania. Szukaliśmy wsparcia w postaci prostego i intuicyjnego programu, zapewniającego szereg sposobów edycji. Postawiliśmy na Sugester, który spełnił nasze oczekiwania i został zaakceptowany przez klientów. Sugester stał się główną drogą, którą nasi klienci zgłaszali swoje pomysły i sugestie zmian. Po pozytywnych doświadczeniach, wprowadzamy Sugester do naszych kolejnych produktów. Współpraca z zespołem Sugestera przynosi nie tylko widoczne efekty, jest również wielką przyjemnością. Zawszemożemy polegać na zaangażowanych i pełnych inwencji partnerach, w każdej sytuacji służących pomocą i wsparciem.
testimonial2
Alicja Pollesch Dyrektor Strategiczny Wolters Kluwer S.A.
Korzystamy z Sugestera od 2016 i będziemy kontynuować współpracę w najbliższych latach. Świetny zespół i naprawdę dobry kontakt w zakresie wsparcia technicznego zachęca do dalszej współpracy. Korzystamy z modułów zgłoszeń, zadań, CRM, projektów, raportów oraz bazy wiedzy. Korzystanie z Sugester'a wzniosło poziom obsługi klienta na wyższy poziom. System spełnia nasze oczekiwania a zgłoszone pomysły dostosowania zostały zrealizowane profesjonalnie i szybko. Polecam,
testimonial2
Adam Kozłowski
Sugester pomógł nam przenieść kilka różnych usług związanych z obsługą klientów (m. in. skrzynkę mailową, chat, system CRM i VoIP) do jednego wygodnego panelu. Dzięki dedykowanej integracji pozwala nam na swobodny przepływ informacji, co znacznie poprawiło jakość świadczonych przez nas usług. Rzetelna obsługa, elastyczne podejście i rozsądna cena, sprawiły, że zdecydowaliśmy się na długofalową współpracę.
testimonial2
Mateusz Worotyński Co-owner @PushPushGo
Sugester to jednoczesnie prosty w obsłudze i bogaty system, który można wykorzystać nie tylko do zarządzania kontaktami i relacjami z klientami. Dla organizacji pracujacych projektowo to doskonałe narzędzie do przydzielania, grupowania i kontrolowania wykonania poszczególnych zadań oraz poziomu realizacji różnych projektów. Zachęca do systematycznego planowania. Ułatwia nie tylko komunikację zewnętrzną, ale i wewnętrzną. Bogactwo funkcji oraz możliwość dokonania wyboru używanych modułów sprawia, że można go dostosować w znacznym stopniu do własnych potrzeb, bez konieczności zamawiania dedykowanego rozwiązania. Zaletą jest łatwość wdrożenia. podstawowe funcje można wdrożyc niejako od ręki, bez długotrwałych procesów. System umożliwia również m.in. rejestrację czasu pracy pracowników z podziałem na pracę w różnych projektach, zamieniania maili na zadania do wykonania, szacowanie czasu pracy niezbędnego do wykonania danego zadania/projektu. Szukając systemu, który usprawni nam organizację pracy i komunikację zapoznałam się z wieloma, często droższymi rozwiązaniami. Jestem przekonana, że na potrzeby szybko rozwijającej się organizacji pozarządowej nie ma na rynku lepszego rozwiązania.
testimonial2
Anna Kobiela-Kanaan, Dyrektor Banku Żywności w Trójmieście
Jakdojade.pl jest planerem podróży komunikacji miejskiej, korzystającym z danych otrzymywanych od przewoźników/miast. Nieaktualność danych może powodować złe działanie wyszukiwarki, a dzięki rozwiązaniu sugester.pl użytkownicy mogą komunikować się z twórcami w celu zwrócenia uwagi na wykryte błędy i różnego typu niezgodności z rzeczywistym przystankowym rozkładem jazdy. Rozwiązanie sugester.pl w 100% spełnia nasze oczekiwania, gdyż dzięki niemu żadne zgłoszenie nie pozostaje bez odpowiedzi.
testimonial2
Bartosz Burek
Aplikacja umożliwia zgłaszanie sugestii lub błędów przez użytkowników portalu miejskiego, co pomaga doskonalić portal przy wsparciu jego użytkowników. Dzięki aplikacji mogliśmy szybko reagować na błedy lub sugestie zauważone i zgłoszone przez użytkowników portalu miejskiego. Oferowane rozwiązanie ułatwia w znacznym stopniu wymianę informacji między osobami tworzącymi portal a jego użytkownikami. Narzędzie bardzo przydatne szczególnie w pierwszej fazie uruchamianej strony.
testimonial2
Robert Klimek, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
Sugester jest intuicyjnym i niedrogim narzędziem do szybkiego zbierania opinii na temat Twoich produktów w internecie. Jestem szczególnie pod wrażeniem zaangażowania zespołu w rozwiązywanie problemów, które przedstawiałem. Generalnie polecam to rozwiązanie w biznesie internetowym.
testimonial2
Borys Musielak
Sugester od samego początku towarzyszy Listonic’owi. Obok Sugestera, opinie zbieramy także na naszym forum. Odwiedzając jedno i drugie każdy może się przekonać,z czego ludzie korzystają chętniej. Sugester, jest widoczny, ale nie zaburza widoku strony, jest pod ręką kiedy użytkownik go potrzebuje, czyli dokładnie tak jak powinno być.
testimonial2
Kamil Janiszewski
Rozwiązanie oferowane przez Sugester w znacznym stopniu przyczyniło się do wymiany informacji między menadżerami projektu a użytkownikami w wersji testowej serwisu Telemagazyn.
Opinie uzyskiwane przez system Sugestera wzięto pod uwagę przy finalizowaniu produkcyjnej wersji serwisu.
Narzędzie jest mało inwazyjne i proste w użyciu. Z pewnością skorzystamy z niego w kolejnych projektach.
testimonial2
Przemek Trubalski
Dzięki czytelnemu interfejsowi wybrałem Sugester spośród kilku podobnych serwisów.
Duże znaczenie w wyborze miała łatwość dodawania nowej sugestii i głosowania na już istniejące.
Zarządzanie setkami zgłoszeń użytkowników jest proste dzięki przejrzystemu podziałowi sugestii według statusów i kategorii.
Sugester świetnie się sprawdza także jako wewnętrzne narzędzie do kontroli nad błędami i rozwojem własnego serwisu.
testimonial2
Błażej Łyjak
Serwis Ceneo w ostatnim czasie mocno się zmieniał, dlatego cały czas byliśmy w kontakcie z naszymi użytkownikami i słuchaliśmy ich opinii na temat nowości oraz wdrażanych rozwiązań. Sugester okazał się być doskonałym narzędziem umożliwiającym szybką komunikację, stąd część pomysłów naszych użytkowników już dzisiaj funkcjonuje na Ceneo.pl, a inne są realizowane lub analizowane. Możliwość kategoryzacji i grupowania sugestii pozwoliła łatwo przydzielać je do odpowiednich działów w firmie, tak by żadne zgłoszenie nie pozostało bez odpowiedzi. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów współpracy. Sugester całkowicie spełnił nasze oczekiwania.
testimonial2
Joanna Heine




Dodaj swoją opinię o Sugesterze



Lub pobierz listę pytań i odeślij nam mailowo

 

 

Przetestuj system za darmo przez 30 dni.


Zarejestruj się

 

 

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.