Sugester to jednoczesnie prosty w obsłudze i bogaty system, który można wykorzystać nie tylko do zarządzania
kontaktami i relacjami z klientami. Dla organizacji pracujacych projektowo to doskonałe narzędzie do
przydzielania, grupowania i kontrolowania wykonania poszczególnych zadań oraz poziomu realizacji różnych
projektów. Zachęca do systematycznego planowania. Ułatwia nie tylko komunikację zewnętrzną, ale i wewnętrzną.
Bogactwo funkcji oraz możliwość dokonania wyboru używanych modułów sprawia, że można go dostosować w znacznym
stopniu do własnych potrzeb, bez konieczności zamawiania dedykowanego rozwiązania. Zaletą jest łatwość
wdrożenia. podstawowe funcje można wdrożyc niejako od ręki, bez długotrwałych procesów. System umożliwia
również
m.in. rejestrację czasu pracy pracowników z podziałem na pracę w różnych projektach, zamieniania maili na
zadania do wykonania, szacowanie czasu pracy niezbędnego do wykonania danego zadania/projektu. Szukając
systemu,
który usprawni nam organizację pracy i komunikację zapoznałam się z wieloma, często droższymi rozwiązaniami.
Jestem przekonana, że na potrzeby szybko rozwijającej się organizacji pozarządowej nie ma na rynku lepszego
rozwiązania.