Funkcje Helpdesku

globe
Wspólny inbox »

Koniec z bałaganem - Sugester zbiera informacje z maili, telefonów i innych źródeł w jednym miejscu. »

globe
Zarządzanie zadaniami »

Twórz zadania, grupuj je w projekty, przydzielaj pracownikow i monitoruj postępy. Od dziś każdy wie dokładnie co ma zrobić. »

globe
Śledzenie aktywności »

Bądź zawsze na bieżąco - dzięki Sugesteorowi łatwo sprawdzisz, co dzieje się w twoim przedsiębiorstwie, bo każda aktywność jest rejestrowana. »

globe
Timesheety i monitoring pracy »

Ile czasu zajmuje dane zadanie? Jak rozliczyć dany projekt? Z pomocą Sugestera łatwo policzysz, jak długo trwało wykonanie zleconych czynności. Uzyskane informacje bez problemu przekształcisz w czytelne timesheety i faktury. »

globe
Rejestrowanie i analiza czasu pracy »

Czym zajmuje się twój zespół? Czy cenny czas można zagospodarować bardziej wydajnie? Z pomocą naszych narzędzi do rejestrowania i analizy czasu pracy łatwo zidentyfikujesz problematyczne procesy i ocenisz produktywność pracowników. »

globe
Szablony e-maili »

Nie marnuj czasu odpowiadając na to samo pytanie wiele razy. Sugester pomoże ci stworzyć bazę odpowiedzi na często zadawane pytania i zautomatyzować proces obsługi klienta. »

globe
Ocena odpowiedzi »

Czy twoi klienci są zadowoleni z kontaktu z twoją firmą? Użyj opcji automatycznego proszenia o feedback i podnieś jakość komunikacji z użytkownikami. »




Przetestuj system helpdesk za darmo i bez ograniczeń przez 30 dni.


Zarejestruj się