Funkcje Bazy Wiedzy

clipboard
Nowoczesny sposób uzyskania odpowiedzi »

Internetowa Baza Wiedzy jest najprostszym sposobem na uzyskanie przez Twoich klientów szybkiej odpowiedzi na pytania odnośnie systemu Baza wiedzy to idealne rozwiązanie do publikacji informacji i pomocy na temat produktów, usług itp. Wprowadzone treści mogą być prezentowane w postaci przystępnej listy postów z odpowiedziami do nich lub w posaci pytań i odpowiedzi. Każdy wpis może być opatrzony grafikami, powiązanymi tematami, przyciskami do publikacji na serwisach społecznościowych. Wpis może być również komentowany przez odwiedzających.

star
Pomoc pod ręką bezpośrednio w twojej aplikacji / na stronie »

Zakładka na Twoją stronę / aplikację pozwoli użytkownikom usyskać w locie odpowiedź na każde pytanie odnonśnie systemu

chat
Podpowiedzi do ważnych elementów w Twojej aplikacji »

Uczyń swoją aplikację przejrzystą dzięki wklejeniu dymkow pomocy z podpowiedziami zaciąganymi z Bazy Wiedzy

art
Baza Wiedzy w wyglądzie twojej strony / aplikacji »

Baza Wiedzy może stać się integralną częścią twojej strony lub aplikacji. Wystarczy kilka klików bądź modyfikacja kodu i nabierze odpowiedniej kolorystyki

chat
Reaguj na komentarze klientów »

Każdy wpis w Bazie Wiedzy może być komentowany i udostępniany w mediach społecznościowych. Informację o nowych komentarzach otrzymają odpowiednie przydzielone do tego osoby w Twojej firmie.

globe
Uprawnienia do zarządzania całością lub częścią Bazy Wiedzy »

Do zarządzania i tworzenia Bazy Wiedzy można dołączyć wielu użytkkowników. Mogą oni posiadać różne uprawnienia do edycji i tworzenia treści.

globe
Interfejs bazy wiedzy w wielu językach »

Poza językiem polskim interfejs Bazy Wiedzy może być dostępny po angielsku, francusku i w innych językach.

globe
Zamień papierowy podręcznik na Bazę Wiedzy »

Zaciągnij do Systemu podręcznik opisujący twoją aplikację. Otrzymasz przystępną, pokategoryzowaną Bazę Wiedzy online. (w każdej chwli będzie możliwość pobrania jej w postaci PDF)

globe
Intranetowa Baza Wiedzy »

Baza Wiedzy Sugester może zostać idealnie wykorzystana na potrzeby wewnętrznego intranetu firmowego. Treści w niej dostępne mogą być chronione chasłem i dostępne tylko dla pracowników.

globe
Rozszerz możliwości Bazy Wiedzy 1 klikiem »

W miarę rozwoju firmy bądź potrzeb związanych z obsługą Bazy Wiedzy - można roższerzyć jej możliwości o inne moduły systemu Sugester - jak Czat, CRM, Forum Sugestii, zarządzanie zadaniami, e-mail lub Helpdesk



...najwięcej o produkcie dowiesz się podczas korzystania z niego


Załóż swoją bazę wiedzy