a_pixel

Funkcje systemu Sugester

Poznaj produkty Sugestera

picture2

Sugester CRM to prosty, ale potężny system to zarządzania relacjami z klientami. Jego centralny element to zaawansowana baza klientów, uzupełniona przez szereg funkcji przydatnych w codziennej pracy: śledzenie interesów, generowanie wykresów lejkowych, cykliczne przypomnienia, segregowanie klientów czy integrację z pocztą e-mail.

Dodanie do Twojej strony live chatu Sugester jest niezwykle proste: wystarczy wkleić do jej źródła krótki fragment kodu. Od tej pory możesz rozmawiać ze swoimi klientami w czasie rzeczywistym, korzystając z takich udogodnień jak śledzenie ich akcji na stronie czy podgląd informacji o rozmówcy.

picture1

Moduł helpdesku zaprojektowaliśmy z myślą o przyspieszeniu odpowiedzi na firmową korespondencję. Z jego pomocą łatwo zapanujesz nad zbiorowymi adresami (takimi jak np. pomoc@firma.pl) i skrócisz czas odpowiedzi na maile od klientów. Takie funkcje jak tworzenie szablonów odpowiedzi czy automatyczne odpisywanie na maile to tylko kilka z wielu udogodnień, które przygotowaliśmy.

picture1

Dobra organizacja pracy to ogromne ułatwienie w codziennym funkcjonowaniu firmy. Dlatego Sugester pozwala w łatwy sposób tworzyć i przypisywać zadania, grupować je w projekty i podprojekty czy mierzyć czas ich wykonania. Każde zadanie może mieć własny deadline, priorytet, przewidywany czas wykonania czy załącznik.

picture3
picture4

Baza wiedzy to proste, ale zaawansowane narzędzie do budowania internetowego FAQ na temat firmy czy produktu. Możesz dowolnie dostosować wygląd swojej bazy wybierając jeden z gotowych szablonów lub tworząc własny kod HTML i CSS. Nowe wpisy utworzysz za pomocą graficznego edytora, który pozwala bezproblemowo korzystać z systemu nawet zupełnie początkującym użytkownikom.

picture4

Firmowe forum to prosty sposób na stworzenie wokół naszego produktu społeczności, którą jesteśmy w stanie w pełni nadzorować. To także dobre rozwiązanie jesli interesuje nas zbieranie problemów, sugestii i pomysłów użytkowników w łatwej do moderowania przestrzeni. Do swojej witryny możesz też dodać zakładkę Sugestera, która pozwoli użytkownikom dodać wpis z dowolnej podstrony.




Karta klienta »

Najważniejsze informacje o kliencie pod ręką

Historia kontaktów »

Rejestr wcześniejszych interakcji z klientem

Historia finansowa »

Ile wydał u ciebie dany klient

Cykliczne przypomnienia »

Dbaj o regularny kontakt z klientami

Segregowanie klientów »

Segreguj klientów na grupy, kategorie i nie tylko

Raportowanie »

Generuj wykresy lejkowe i śledź postęp interesów

Zintegrowana komunikacja »

Mailuj i czatuj bezpośrednio z Sugestera

Automatyczne przydzielanie zgłoszeń »

Problemy klientów zawsze rozwiązane na czas

Statystyki komunikacji »

Częstotliwość i czas trwania interakcji z klientami

Zarządzanie dokumentami »

Przechowuj i udostępniaj dokumenty online

Widget na stronę »

Łatwo i szybko dodaj live chat do swojej strony

Pogdląd strony na żywo »

Obserwuj każdy ruch odwiedzających na Twojej stronie

Powiadomienia o wiadomościach »

Otrzymuj powiadomienia o wiadomościach w przeglądarce i na urządzeniach mobilnych

Pełna personalizacja »

Dostosuj wygląd i działanie live chatu do swoich wymagań

Wiadomości offline »

Odwiedzający mogą zostawić ci wiadomości nawet kiedy jesteś offline

Przeszukiwalne archiwum »

Wszystkie rozmowy na czacie są zapisywane na Twoim koncie

Podgląd informacji o rozmówcy »

Live chat automatycznie wyświetla informacje o Twoim rozmówcy

Trwałe sesje »

Dzięki użyciu ciasteczek zawsze masz dostęp do wcześniejszych rozmów z daną osobą

Wspólny inbox »

Maile, czaty, zadania i nie tylko - w jednym miejscu

Śledzenie aktywności »

Kontroluj co dzieje się w twojej firmie

Rejestrowanie i analiza czasu pracy »

Sprawdź ile czasu pochłaniają poszczególne zadania

Szablony e-mail »

Twórz szablony odpowiedzi na często zadawane pytania

Ocena odpowiedzi »

Sprawdzaj, czy klienci są zadowoleni z twoich odpowiedzi na pytania





Prosty timesheet »

Wygodny sposób na rozliczanie czasu pracy

Mierzenie czasu »

Licznik czasu zawsze pod ręką

Priorytety zadań »

Zadania wreszcie w dobrej kolejności

Przydzielanie zadań »

Wszyscy wiedzą co do nich należy

Uprawnienia członków zespołu »

Pracując w grupie daj odpowiednie uprawnienia jej członkom

Odkładanie zadań »

Każde zadanie w swoim czasie

Projekty »

Zarządzaj nawet skomplikowanymi projektami i śledź ich postępy

Kategorie zadań »

Czytelne sortowanie rzeczy do zrobienia

Rozszerzenia i integracje »

Łatwo rozszerz możliwości Sugestera



Internetowa Baza Wiedzy »

Łatwe w edycji FAQ dla Twoich klientów

Zakładka na Twoją stronę / aplikację »

Pomoc pod ręką bezpośrednio w twojej aplikacji / na stronie

Dymki pomocy »

Podpowiedzi do ważnych elementów w Twojej aplikacji

Personalizacja wyglądu »

Baza Wiedzy w wyglądzie twojej strony / aplikacji

Powiadomienia o aktywnościach »

Reaguj na komentarze klientów

Uprawnienia użytkowników »

Uprawnienia do zarządzania całością lub częścią Bazy Wiedzy

Wiele wersji językowych »

Interfejs bazy wiedzy po angielsku, niemiecku, hiszpańsku, francusku i holendersku

Import i eksport treści »

Twoje dane należą do ciebie

Baza wiedzy w intranecie »

Dostęp do bazy wiedzy tylko w sieci firmowej

Rozszerzenia »

Rozszerz możliwości swojej bazy wiedzy 1 kliknięciem

Forum »

Stwórz społeczność wokół twojego produktu

Zakładka »

Kontakt z twoim zespołem zawsze pod ręką

Personalizacja »

Dostosuj wygląd Sugestera do twojej strony

Powiadomienia »

Bądź na bieżąco z nowymi wpisami

Użytkownicy »

Nadawaj użytkownikom przywileje aby wykorzystać ich potencjał

Języki »

Sugester jest dostępny w wielu wersjach językowych

Beta testy »

Zarządzaj beta testami i zbieraj feedback

Gamifikacja »

Nagradzaj najlepszych użytkowników i pracowników

Głosowanie »

Sprawdź, co jest najważniejsze dla twoich klientów

Facebook »

Korzystaj z integracji z największym portalem społecznościowym

Własne adresy »

Podepnij istniejące adresy do Sugestera i zachowaj ciągłośc komunikacji

Nielimitowane skrzynki »

Obsługuj w Sugesterze dowolną ilość skrzynek pocztowych

Wspólny inbox »

Uprość obsługę ogólnych adresów mailowych typu "pomoc@firma.pl"

Wiele firm/działów »

Obsługuj wiele firm/działów na jednym koncie bez informacyjnego chaosu

Poczta SMTP »

Korzystaj z dowolnego dostawcy usług pocztowych

Stopki HTML »

Dołączaj do maili estetyczne stopki z użyciem grafik i znaczników HTML

Szablony odpowiedzi »

Oszczędzaj czas tworząc gotowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Śledzenie wysyłki »

Monitoruj drogę Twoich maili do odbiorcy

Zaawansowany edytor »

Przeglądaj i analizuj wyniki badań nie wychodząc z przeglądarki

Filtry »

Twórz filtry, które zautomatyzują obieg poczty w Twojej firmie

Mailing grupowy »

Unikaj wpadek z BCC/UDW dzięki funkcji mailingu grupowego

Import archiwum »

Zaimportuj archiwalną korespondencję z dowolnego programu

Wątki »

Konwersacje mailowe automatycznie łączą się w czytelne wątki

Ocena komunikacji »

Zbieraj informacje na temat zadowolenia klientów z obsługi mailowej

Autoresponder »

Wysyłaj automatyczne odpowiedzi i powiadomienia o odebraniu korespondencji

Listy wysyłkowe »

Wysyłaj maile do predefiniowanych grup odbiorców

Licznik czasu (timer) »

Mierz ile czasu zajmują Ci poszczególne czynności bez wychodzenia z Sugestera

Rejestrowanie aktywności »

Sugester automatycznie zapisuje wszystkie akcje wykonywane przez użytkowników

Timesheet - karta pracy »

Timesheet to wygodny sposób na rozliczanie godzin pracy

Priorytety zadań »

Łatwo nadawaj zadaniom priorytety aby określić ich ważność

Przypomnienia o wypełnieniu timesheetu »

Upewnij się, że pracownicy będą pamiętali o wypełnieniu karty pracy

Przewidywany czas wykonania zadania »

Szacowanie czasu potrzebnego do wykonania danego zadania pomaga lepiej zaplanować dzień pracy

Rejestracja obecności w biurze na podstawie IP »

Sprawdzaj czy pracownicy są w biurze na czas na podstawie logowań do Sugestera z wybranego adresu IP

Wygodne raporty »

Generuj czytelne raporty na temat pracy poszczególnych pracowników lub całego zespołu

Graficzny edytor »

Łatwo twórz formularze bez znajomości programowania

Walidacja danych »

Sprawdzaj poprawność adresów e-mail

Zbieranie wyników »

Przeglądaj i analizuj wyniki badań nie wychodząc z przeglądarki

Gotowe badania NPS »

Przygotuj i przeprowadź badanie satysfakcji w ciągu kilku minut

Zintegrowana wysyłka »

Roześlij formularz lub ankietę bezpośrednio z Sugestera

Łatwe udostępnianie »

Wygeneruj publiczny link do Twojej ankiety lub formularza

Osadzanie na stronie »

Pobierz krótki kod, który pozwoli osadzić formularz w Twojej witrynie

Łatwa współpraca »

Zaproś dowolną liczbę współpracowników do swojego konta w Sugesterze

Pełna personalizacja »

Dostosuj formularz do swoich wymagań za pomocą kodu HTML i CSS

Integracja z softphone»

Odbieraj i wykonuj rozmowy z komputera

Historia kontaktów »

Pełna lista rozmów i maili na karcie klienta

Informacje o rozmowach »

Zbieraj dokładne dane na temat każdego telefonu

Notatki z rozmów »

Łatwo dodawaj notatki do każdej rozmowy telefonicznej

Porównanie konsultantów »

Sprawdzaj kto i jak dlugo rozmawiał przez telefon

Informacje o kliencie »

Automatyczny pogląd danych klienta w trakcie rozmowy

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.