Jest już Nowy Sugester w wersji beta! Chcesz zobaczyć, co się zmieniło? Zobacz
Sugester CRM to prosty, ale potężny system to zarządzania relacjami z klientami. Jego centralny element to zaawansowana baza klientów, uzupełniona przez szereg funkcji przydatnych w codziennej pracy: śledzenie interesów, generowanie wykresów lejkowych, cykliczne przypomnienia, segregowanie klientów czy integrację z pocztą e-mail.
Dodanie do Twojej strony live chatu Sugester jest niezwykle proste: wystarczy wkleić do jej źródła krótki fragment kodu. Od tej pory możesz rozmawiać ze swoimi klientami w czasie rzeczywistym, korzystając z takich udogodnień jak śledzenie ich akcji na stronie czy podgląd informacji o rozmówcy.
Moduł helpdesku zaprojektowaliśmy z myślą o przyspieszeniu odpowiedzi na firmową korespondencję. Z jego pomocą łatwo zapanujesz nad zbiorowymi adresami (takimi jak np. pomoc@firma.pl) i skrócisz czas odpowiedzi na maile od klientów. Takie funkcje jak tworzenie szablonów odpowiedzi czy automatyczne odpisywanie na maile to tylko kilka z wielu udogodnień, które przygotowaliśmy.
Dobra organizacja pracy to ogromne ułatwienie w codziennym funkcjonowaniu firmy. Dlatego Sugester pozwala w łatwy sposób tworzyć i przypisywać zadania, grupować je w projekty i podprojekty czy mierzyć czas ich wykonania. Każde zadanie może mieć własny deadline, priorytet, przewidywany czas wykonania czy załącznik.
Baza wiedzy to proste, ale zaawansowane narzędzie do budowania internetowego FAQ na temat firmy czy produktu. Możesz dowolnie dostosować wygląd swojej bazy wybierając jeden z gotowych szablonów lub tworząc własny kod HTML i CSS. Nowe wpisy utworzysz za pomocą graficznego edytora, który pozwala bezproblemowo korzystać z systemu nawet zupełnie początkującym użytkownikom.
Firmowe forum to prosty sposób na stworzenie wokół naszego produktu społeczności, którą jesteśmy w stanie w pełni nadzorować. To także dobre rozwiązanie jesli interesuje nas zbieranie problemów, sugestii i pomysłów użytkowników w łatwej do moderowania przestrzeni. Do swojej witryny możesz też dodać zakładkę Sugestera, która pozwoli użytkownikom dodać wpis z dowolnej podstrony.
Najważniejsze informacje o kliencie pod ręką
Rejestr wcześniejszych interakcji z klientem
Ile wydał u ciebie dany klient
Dbaj o regularny kontakt z klientami
Segreguj klientów na grupy, kategorie i nie tylko
Generuj wykresy lejkowe i śledź postęp interesów
Mailuj i czatuj bezpośrednio z Sugestera
Problemy klientów zawsze rozwiązane na czas
Częstotliwość i czas trwania interakcji z klientami
Przechowuj i udostępniaj dokumenty online
Łatwo i szybko dodaj live chat do swojej strony
Obserwuj każdy ruch odwiedzających na Twojej stronie
Otrzymuj powiadomienia o wiadomościach w przeglądarce i na urządzeniach mobilnych
Dostosuj wygląd i działanie live chatu do swoich wymagań
Odwiedzający mogą zostawić ci wiadomości nawet kiedy jesteś offline
Wszystkie rozmowy na czacie są zapisywane na Twoim koncie
Live chat automatycznie wyświetla informacje o Twoim rozmówcy
Dzięki użyciu ciasteczek zawsze masz dostęp do wcześniejszych rozmów z daną osobą
Maile, czaty, zadania i nie tylko - w jednym miejscu
Kontroluj co dzieje się w twojej firmie
Sprawdź ile czasu pochłaniają poszczególne zadania
Twórz szablony odpowiedzi na często zadawane pytania
Sprawdzaj, czy klienci są zadowoleni z twoich odpowiedzi na pytania
Wygodny sposób na rozliczanie czasu pracy
Licznik czasu zawsze pod ręką
Zadania wreszcie w dobrej kolejności
Wszyscy wiedzą co do nich należy
Pracując w grupie daj odpowiednie uprawnienia jej członkom
Każde zadanie w swoim czasie
Zarządzaj nawet skomplikowanymi projektami i śledź ich postępy
Czytelne sortowanie rzeczy do zrobienia
Łatwo rozszerz możliwości Sugestera
Łatwe w edycji FAQ dla Twoich klientów
Pomoc pod ręką bezpośrednio w twojej aplikacji / na stronie
Podpowiedzi do ważnych elementów w Twojej aplikacji
Baza Wiedzy w wyglądzie twojej strony / aplikacji
Reaguj na komentarze klientów
Uprawnienia do zarządzania całością lub częścią Bazy Wiedzy
Interfejs bazy wiedzy po angielsku, niemiecku, hiszpańsku, francusku i holendersku
Twoje dane należą do ciebie
Dostęp do bazy wiedzy tylko w sieci firmowej
Rozszerz możliwości swojej bazy wiedzy 1 kliknięciem
Stwórz społeczność wokół twojego produktu
Kontakt z twoim zespołem zawsze pod ręką
Dostosuj wygląd Sugestera do twojej strony
Bądź na bieżąco z nowymi wpisami
Nadawaj użytkownikom przywileje aby wykorzystać ich potencjał
Sugester jest dostępny w wielu wersjach językowych
Zarządzaj beta testami i zbieraj feedback
Nagradzaj najlepszych użytkowników i pracowników
Sprawdź, co jest najważniejsze dla twoich klientów
Korzystaj z integracji z największym portalem społecznościowym
Podepnij istniejące adresy do Sugestera i zachowaj ciągłośc komunikacji
Obsługuj w Sugesterze dowolną ilość skrzynek pocztowych
Uprość obsługę ogólnych adresów mailowych typu "pomoc@firma.pl"
Obsługuj wiele firm/działów na jednym koncie bez informacyjnego chaosu
Korzystaj z dowolnego dostawcy usług pocztowych
Dołączaj do maili estetyczne stopki z użyciem grafik i znaczników HTML
Oszczędzaj czas tworząc gotowe odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Monitoruj drogę Twoich maili do odbiorcy
Przeglądaj i analizuj wyniki badań nie wychodząc z przeglądarki
Twórz filtry, które zautomatyzują obieg poczty w Twojej firmie
Unikaj wpadek z BCC/UDW dzięki funkcji mailingu grupowego
Zaimportuj archiwalną korespondencję z dowolnego programu
Konwersacje mailowe automatycznie łączą się w czytelne wątki
Zbieraj informacje na temat zadowolenia klientów z obsługi mailowej
Wysyłaj automatyczne odpowiedzi i powiadomienia o odebraniu korespondencji
Wysyłaj maile do predefiniowanych grup odbiorców
Mierz ile czasu zajmują Ci poszczególne czynności bez wychodzenia z Sugestera
Sugester automatycznie zapisuje wszystkie akcje wykonywane przez użytkowników
Timesheet to wygodny sposób na rozliczanie godzin pracy
Łatwo nadawaj zadaniom priorytety aby określić ich ważność
Upewnij się, że pracownicy będą pamiętali o wypełnieniu karty pracy
Szacowanie czasu potrzebnego do wykonania danego zadania pomaga lepiej zaplanować dzień pracy
Sprawdzaj czy pracownicy są w biurze na czas na podstawie logowań do Sugestera z wybranego adresu IP
Generuj czytelne raporty na temat pracy poszczególnych pracowników lub całego zespołu
Łatwo twórz formularze bez znajomości programowania
Sprawdzaj poprawność adresów e-mail
Przeglądaj i analizuj wyniki badań nie wychodząc z przeglądarki
Przygotuj i przeprowadź badanie satysfakcji w ciągu kilku minut
Roześlij formularz lub ankietę bezpośrednio z Sugestera
Wygeneruj publiczny link do Twojej ankiety lub formularza
Pobierz krótki kod, który pozwoli osadzić formularz w Twojej witrynie
Zaproś dowolną liczbę współpracowników do swojego konta w Sugesterze
Dostosuj formularz do swoich wymagań za pomocą kodu HTML i CSS
Odbieraj i wykonuj rozmowy z komputera
Pełna lista rozmów i maili na karcie klienta
Zbieraj dokładne dane na temat każdego telefonu
Łatwo dodawaj notatki do każdej rozmowy telefonicznej
Sprawdzaj kto i jak dlugo rozmawiał przez telefon
Automatyczny pogląd danych klienta w trakcie rozmowy