Sugester - prosty program do sprzedaży

Usprawnij sprzedaż w Twojej firmie za pomocą Sugester CRM.

Wypróbuj nasz CRM za darmo

Poznaj funkcje Sugester CRM

Szukasz programu do sprzedaży? Wypróbuj Sugester CRM! Nasze rozwiązanie pozwoli ci uporządkować pracę handlowców, uprości kontakt z klientami i pozwoli skupić się na tym, co w biznesie najważniejsze - zarabianiu pieniędzy.


Sugester ma wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania sprzedażą

Baza danych klientów

Sugester pozwala przechowywać dowolną liczbę danych o klientach. Łatwo zaimportujesz też dane z Excela czy innnych CRM-ów.

Zintegrowana komunikacja

Sugester pozwala wysyłać maile (w tym grupowe i na podstawie szablonów) oraz automatycznie rejestrować rozmowy telefoniczne. Dzięki temu zawsze masz pełną historię kontaktu z danym klientem.

Raporty i zarządzanie zespołem

Do Sugestera w prosty sposób możesz zaprosić współpracowników. W wygodny sposób nadasz im uprawnienia i przeanalizuejsz wyniki ich pracy.

Zarządzaj sprzedażą z Sugester CRM

Uporządkowana baza klientów

Sugester CRM pozwala w wygodny sposób przechowywać ogromną ilość informacji o klientach. Karta klienta zawiera nie tylko dane teleadresowe, ale także historię kontaktów i notatki; można też do niej dodać własne pola. Sugester ma też wbudowaną opcję importu danych z Excela i innych programów (formaty XLS i CSV).

Wbudowana komunikacja

Sugester CRM ma wbudowanego klienta e-mail, dzięki czemu nie musisz opuszczać naszej aplikacji aby skontaktować się z klientami. Pracę ułatwią Ci takie funkcje jak szablony e-maili, automatyczne odpowiedzi, grupowa wysyłka czy przypominanie o potrzebie kontaktu.

Wygodna praca w zespole

Sugester CRM pozwala zaprosić dowolną liczbę osób do Twojego konta - bez dodatkowych opłat. Każdemu użytkownikowi nadasz odpowiednie uprawnienia, dzięki czemu żadne dane nie trafią w niepowołane ręce. W Sugesterze możesz też przydzielać współpracownikom zadania, mierzyć efekty ich pracy i generować okresowe raporty.

Najciekawsze funkcje Sugestera
Zobacz, jak możemy ułatwić Twoją pracę

Szablony odpowiedzi

W kontakcie z klientami często zdarza się, że wielokrotnie musimy odpisywać na to samo pytanie. Zamiast marnować czas na wypisywanie tej samej odpowiedzi, lepiej raz zdefiniować szablon i korzystać z niego kiedy dane pytanie się powtórzy. Dzięki temu zyskasz czas, który możesz spożytkować na ważniejsze i ciekawsze zajęcia.

Dowiedz się więcej »

Klienci nie znoszą niepewności i długiego oczekiwania na zadane pytanie. Chociaż odradzamy pełną automatyzację komunikacji z kontrahentami, to warto wysyłać im automatyczne powiadomienia o otrzymaniu korespondencji czy przyjęciu zgłoszenia. Dzięki temu Twoi klienci będą bardziej zadowoleni i chętniej będą kontynuować współpracę z Twoją firmą.

Dowiedz się więcej »
picture1

Follow-up to kluczowy element komunikacji z klientami, którzy na pewno nie kupią Twojego produktu jeśli o Tobie zapomną. Dlatego pisząc e-maile w Sugesterze możesz użyć funkcji "Wyślij i przypomnij" - maile, które pozostały bez odpowiedzi, wrócą na szczyt Twojej skrzynki odbiorczej po wybranym czasie.

Dowiedz się więcej »
picture1

Wykresy lejkowe to świetny sposób wizualizacji procesu sprzedażowego. Sugester automatycznie generuje lejki sprzedażowe na podstawie statusów, które nadasz swoim klientom. Nie musisz korzystać z predefiniowanych statusów - nasz CRM pozwala na utworznie dowolnej liczby własnych.

Dowiedz się więcej »
picture3
picture4

Fakturownia.pl to jeden z najlepszych i najbardziej popularnych programów do fakturowania i zarządzania magazynami w Polsce. Dzięki Fakturowni możesz łatwo generować faktury, wysyłać ja mailem, przyjmować platności online - i wiele więcej. Integracja z Sugesterem pozwala na automatyczną synchronizację bazy klientów i innych danych między Twoimi kontami.

Dowiedz się więcej »
picture4

Bez systemu CRM trudno zbadać do kogo, po co i kiedy dzwonią nasi współpracownicy. Sugester automatycznie zapisze najważniejsze informacje o rozmowie (datę i godzinę, długość, numery telefoniczne), automatycznie przypisze ją do klienta i pozwoli dodać notatkę z przebiegu rozmowy. Dzięki temu historia kontaktu z daną osobą jest widoczna jak na dłoni, a wielu pracowników może profesjonalnie obsłużyć klienta, z którym nie mieli wcześniej do czynienia.

Dowiedz się więcej »

 

 

 

Przetestuj system Sugester CRM za darmo i bez ograniczeń przez 30 dni.

Podstawowy abonament kosztuje tylko 25 zł netto miesięcznie!


Zarejestruj się   lub   ... dowiedz się jeszcze więcej