Jeśli chcesz zwiększyć swoją sprzedaż, szukasz potencjalnych klientów i nie chcesz tracić dodatkowych leadów, włącz widget Autocall na swoim koncie.
Jeśli podczas rozmowy z klientem, umawiasz się z nim np na wysłanie oferty lub kontakt w innym terminie - zrób zadanie, żeby o niczym nie zapomnieć
Zapisuj w CRMie każdy numer telefonu z jakim rozmawiasz. Przy kolejnym kontakcie zaskoczysz rozmówcę powitaniem go po imieniu lub nawiązaniem do poprzedniej konwersacji
Potrzebujesz szybko sprawdzić liczbę połączeń w danym dniu lub przejrzeć rozmowy wybranego konsultanta? Skorzystaj z prostej wyszukiwarki w module VOIP.
Korzystaj z tagów do rozmów VOIP, by stworzyć listę najczęściej poruszanych tematów przez Twoich klientów. Mając takie informacje w łatwy sposób zbudujesz dla nich bazę wiedzy, gdzie szybko znajdą odpowiedzi na najbardziej nurtujące ich pytania.
Korzystając z modułu VOIP każde połączenie jest zapisane i podpięte do odpowiedniego klienta w CRMie. Dzięki temu zachowujesz całą historię kontaktu w jednym miejscu.