Sugester Czat to rozmowy, które pomagają rozwijać Twój biznes.
Sprawdź jak to działa
Czat to wygodny i prosty sposób na zaoferowanie klientom pomocy wtedy, kiedy najbardziej jej potrzebują. Nie wszyscy potencjalni kontrahenci zdecydują się zadzwonić czy napisać maila - czat obniża barierę komunikacji, bo jest dostępny cały czas i bez wysiłku. Czat to też wygoda dla Twoich pracowników, ponieważ nie rozprasza uwagi tak bardzo jak odbieranie telefonów czy pisanie maili.
Czat Sugestera nie wymaga skomplikowanej konfiguracji. Wystarczy wkleić na stronę lub do aplikacji kawałek kodu... i gotowe!
Ty i Twoi pracownicy nie musicie marnować czasu na poznawanie nowej technologii - czat Sugestera jest tak prosty w obsłudze jak to możliwe. Wystarczy zacząć pisać!
Transkrypty rozmów na czacie możesz przechowywać w Sugesterze lub z pomocą kilku kliknięć zmienić je np. w zadanie do wykonania. Koniec z zapomnianymi ustaleniami!
Transkrypcje rozmów na czacie mogą przydać się do wielu rzeczy. Może na ich podstawie szkolić pracowników, analizować, co poszło nie tak, lub po prostu trzymać je na wypadek przyszłych nieporozumień. Dlatego Sugester automatycznie zapisuje i przechowuje treści wszystkich rozmów przeprowadzonych na czacie.
Czy wiesz ilu klientów rezygnuje z Twoich usług ponieważ nie mogli na czas znaleźć potrzebnych informacji? Zamiast liczyć, że zadzwonią lub napiszą maila, udostępnij im okienko czatu. W ten sposób zwiększysz prawdopodobieństwo, że skontaktują się z Twoim biurem i w przyszłości kupią Twój produkt.
Rozmowy na czacie to wygodny, nieformalny i bezstresowy sposób na komunikację z klientem. Nie wymagają tyle czasu co pisanie maili, ani tyle doświadczenia, co prowadzenie profesjonalnych rozmów telefonicznych. Szybkie odpowiedzi na czacie dają klientom satysfakcję i budują korzystny obraz Twojej firmy.
Zyskaj nowych klientów i lepiej obsługuj obecnych. Sugester to więcej niż live chat - to internetowe centrum zarządzania Twoją firmą.
Więcej »