Jest już Nowy Sugester w wersji beta! Chcesz zobaczyć, co się zmieniło? Zobacz
Obsługa telefonii VoIP w Sugesterze to wygoda pracy większa niż kiedykolwiek.
Załóż konto za darmo
Aktywuj moduł VOIP na swoim koncie w Sugesterze i udostępnij nowy kanał kontaktu dla swoich klientów. Odbieraj połączenia, dodawaj notatki i miej całą historię rozmów pod ręką, dostępną w Twoim systemie CRM. Usprawnij obsługę obecnych klientów i zdobądź nowych!
Nie musisz zmieniać numerów telefonów ani tworzyć nowych - Sugester pozwala odbierać rozmowy z istniejących linii. Bez zakupu dodatkowego sprzętu i zbędnych kosztów. Od tej pory wszystkie rozmowy odbierzesz w przeglądarce.
Sugester łączy wysyłkę maili, bazę klientów i telefonię w jednej aplikacji - nie musisz już rozpraszać uwagi na wiele programów i urządzeń. Sugester zapisuje kiedy i jak długo rozmawiałeś z danym klientem oraz pozwala tworzyć notatki z rozmów, widoczne w historii kontaktu w CRM.
Pozwól klientom na łatwy kontakt z Tobą dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują. Dzięki widgetowi callback umieszczonemu na stronie nie tracisz żadnego kontaktu, a potencjalny klient zainteresowany Twoją ofertą sam zdecyduje, kiedy chciałby, żebyś do niego oddzwonił.
Wypróbuj wszystkie funkcje Sugester VOIP za darmo przez 30 dni!
Podnieś poziom obsługi w firmie i zwiększ sprzedaż.
Generuj większy ruch na stronie i zdobywaj nowych klientów.
Zachowanie danych po okresie testowym Plan abonamentowy już od 0 zł!
VOIP to moduł do wyświetlania i obsługi rozmów telefonicznych w Sugesterze. W systemie widoczna jest liczba i długość połączeń, numer telefonu, nazwa klienta, notatka do rozmowy oraz data. Przejrzysta karta rozmów ułatwi obsługę połączeń, prosta wyszukiwarka usprawni znalezienie dowolnego kontaktu, a dzięki automatycznym powiadomieniom o nieodebranym połączeniu szybko oddzwonisz do klienta, nie tracąc szansy na współpracę
Warto dokładnie wiedzieć z kim, kiedy i o czym rozmawiałeś. Sugester nie tylko zapisuje informacje o czasie i długości rozmów, ale też pozwala Ci dodać do nich notatki i podsumowania. Odbierając telefon, możesz skorzystać z karty klienta, która zawiera wszystkie ważne informacje o danym kontrahencie - od imienia i nazwiska, po datę ostatniego zakupu. Wyczerpujące informacje pomogą Ci prowadzić profesjonalne i efektywne rozmowy.
Dzięki telefonii internetowej VOIP wydatki na rachunki telefoniczne w Twojej firmie znacznie się zmniejszą. W usłudze VOIP płacisz za wykonane połączenia zdecydowanie mniej niż u znanych operatorów sieci stacjonarnej. NIe musisz też kupować dodatkowego sprzętu, by korzystać z VOIP, wystarczy dostęp do internetu i laptop lub smartfon.
Biznesowe spotkania, wyjazdy...jesteś często poza biurem? Nie musisz się obawiać, że umknie Ci ważny telefon, na który czekasz. Dzięki telefonii VOIP możesz korzystać z połączeń w dowolnym miejscu. Nie jesteś pewny czy to rozwiązanie dla Ciebie? Telefonia VOIP ma szerokie zastosowanie, dlatego korzystają z niej zarówno wielkie korporacje z rozbudowanym call center, jak i lokalni przedsiębiorcy. Zapewnij sobie profesjonalny kontakt z klientem.
Dodaj do swojej strony www widget Callback i generuj większą sprzedaż Twoich produktów czy usług. Każdy odwiedzający Twoją stronę to potencjalny klient. Nie marnuj szans sprzedażowych! Skontaktuj się z każdym, kto poprosi o rozmowę. Zaproponuj darmowe oddzwonienie w 30 sekund lub w innym, dogodnym dla klienta terminie.
Wypróbuj wszystkie funkcje Sugester VOIP za darmo przez 30 dni!
Podnieś poziom obsługi w firmie i zwiększ sprzedaż.
Generuj większy ruch na stronie i zdobywaj nowych klientów.
Zachowanie danych po okresie testowym Plany abonamentowe już od 0 zł!