fb_pixel



Sugester VoIP - CRM zintegrowany z telefonem

Obsługa telefonii VoIP w Sugesterze to wygoda pracy większa niż kiedykolwiek.

Załóż konto za darmo

Poznaj funkcje Sugester VoIP



Obsługuj połączenia telefoniczne i generuj nowe rozmowy sprzedażowe dzięki Sugester VOIP



Aktywuj moduł VOIP na swoim koncie w Sugesterze i udostępnij nowy kanał kontaktu dla swoich klientów. Odbieraj połączenia, dodawaj notatki i miej całą historię rozmów pod ręką, dostępną w Twoim systemie CRM. Usprawnij obsługę obecnych klientów i zdobądź nowych!


Poznaj zalety telefonii internetowej VoIP w Sugesterze

ikona - śrubokręt i klucz

Łatwa instalacja

Nie musisz zmieniać numerów telefonów ani tworzyć nowych - Sugester pozwala odbierać rozmowy z istniejących linii. Bez zakupu dodatkowego sprzętu i zbędnych kosztów. Od tej pory wszystkie rozmowy odbierzesz w przeglądarce.

ikona - 4 puzzle

Integracja z CRM

Sugester łączy wysyłkę maili, bazę klientów i telefonię w jednej aplikacji - nie musisz już rozpraszać uwagi na wiele programów i urządzeń. Sugester zapisuje kiedy i jak długo rozmawiałeś z danym klientem oraz pozwala tworzyć notatki z rozmów, widoczne w historii kontaktu w CRM.

ikona - słuchawka ze strzałką

Widget Callback

Pozwól klientom na łatwy kontakt z Tobą dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebują. Dzięki widgetowi callback umieszczonemu na stronie nie tracisz żadnego kontaktu, a potencjalny klient zainteresowany Twoją ofertą sam zdecyduje, kiedy chciałby, żebyś do niego oddzwonił.

Wypróbuj wszystkie funkcje Sugester VOIP za darmo przez 30 dni!

Podnieś poziom obsługi w firmie i zwiększ sprzedaż. 

Generuj większy ruch na stronie i zdobywaj nowych klientów.

 

Wypróbuj za darmo

Zachowanie danych po okresie testowym Plan abonamentowy już od 0 zł!


Czym jest moduł VOIP w Sugesterze?



VOIP to moduł do wyświetlania i obsługi rozmów telefonicznych w Sugesterze. W systemie widoczna jest liczba i długość połączeń, numer telefonu, nazwa klienta, notatka do rozmowy oraz data. Przejrzysta karta rozmów ułatwi obsługę połączeń, prosta wyszukiwarka usprawni znalezienie dowolnego kontaktu, a dzięki automatycznym powiadomieniom o nieodebranym połączeniu szybko oddzwonisz do klienta, nie tracąc szansy na współpracę

Tekst alternatywny

Sugester VOIP - efektywny, oszczędny, mobilny

Obsługa połączeń na najwyższym poziomie

Warto dokładnie wiedzieć z kim, kiedy i o czym rozmawiałeś. Sugester nie tylko zapisuje informacje o czasie i długości rozmów, ale też pozwala Ci dodać do nich notatki i podsumowania. Odbierając telefon, możesz skorzystać z karty klienta, która zawiera wszystkie ważne informacje o danym kontrahencie - od imienia i nazwiska, po datę ostatniego zakupu. Wyczerpujące informacje pomogą Ci prowadzić profesjonalne i efektywne rozmowy.


Karta klienta z CRM zawiera dane teleadresowe klienta, historię kontaktu i zakupu, notatki oraz aktywności dla tego klienta.


Optymalizacja kosztów w firmie

Dzięki telefonii internetowej VOIP wydatki na rachunki telefoniczne w Twojej firmie znacznie się zmniejszą. W usłudze VOIP płacisz za wykonane połączenia zdecydowanie mniej niż u znanych operatorów sieci stacjonarnej. NIe musisz też kupować dodatkowego sprzętu, by korzystać z VOIP, wystarczy dostęp do internetu i laptop lub smartfon.


Okno do tworzenia nowego maila z listą dostępnych szablonów email w prawym górnym rogu.


Elastyczność i mobilność

Biznesowe spotkania, wyjazdy...jesteś często poza biurem? Nie musisz się obawiać, że umknie Ci ważny telefon, na który czekasz. Dzięki telefonii VOIP możesz korzystać z połączeń w dowolnym miejscu. Nie jesteś pewny czy to rozwiązanie dla Ciebie? Telefonia VOIP ma szerokie zastosowanie, dlatego korzystają z niej zarówno wielkie korporacje z rozbudowanym call center, jak i lokalni przedsiębiorcy. Zapewnij sobie profesjonalny kontakt z klientem.


Formularz kontaktowy umieszczony w zakładce “Kontakt” na firmowej stronie www.


Więcej rozmów sprzedażowych

Dodaj do swojej strony www widget Callback i generuj większą sprzedaż Twoich produktów czy usług. Każdy odwiedzający Twoją stronę to potencjalny klient. Nie marnuj szans sprzedażowych! Skontaktuj się z każdym, kto poprosi o rozmowę. Zaproponuj darmowe oddzwonienie w 30 sekund lub w innym, dogodnym dla klienta terminie.


Tabela interesów w CRM z 4 kolumnami, gdzie nagłówki kolumn mają nazwy jak statusy interesów i opisują etapy sprzedaży.


Wypróbuj wszystkie funkcje Sugester VOIP za darmo przez 30 dni!

Podnieś poziom obsługi w firmie i zwiększ sprzedaż. 

Generuj większy ruch na stronie i zdobywaj nowych klientów.

 

Wypróbuj za darmo

Zachowanie danych po okresie testowym Plany abonamentowe już od 0 zł!


Moduł VOIP w Sugesterze to więcej niż obsługa połączeń w Twojej firmie. To także:

ikonka z ludźmi w kółku

Integracja z CRM

Integracja modułu VOIP z bazą klientów w Sugesterze
Identyfikacja numeru dzwoniącego
Dodawanie notatek i zadań podczas rozmowy
Historia kontaktu w jednym miejscu
Widok historii zakupowej klienta
ikonka baza zadania

Widget Callback na stronę

Funkcja darmowego oddzwaniania do klienta w 30 sekund
Łatwe dodanie widgetu do strony
Połączenia widoczne w zakładce VOIP
Oddzwanianie w 30 sekund lub w wybranym dniu
pole z lupką do wyszukiwania

Wyszukiwanie połączeń

Łatwy sposób na monitorowanie ruchu na linii
Szybkie wyszukiwanie klienta lub numeru telefonu
Sprawdzanie liczby połączeń w danym dniu
Sortowanie połączeń
Monitorowanie tematów rozmów
lista z checkboxami

Dodawanie zadań z poziomu VOIP

Szybkie tworzenie zadań już podczas rozmowy z klientem
Dodawanie zadania za pomocą jednego kliknięcia
Automatyczne przypisanie zadania do klienta, z którym prowadzisz rozmowę
Zadanie widoczne na karcie klienta
karta z punktami

Tagowanie rozmów

Kontrola często powtarzających się tematów rozmów
Dodawanie wielu tagów do rozmowy
Wyszukiwanie rozmów po tagach
Sortowanie rozmów po tagach
trzy ludziki

Dodawanie klienta

Szybkie tworzenie nowego klienta podczas rozmowy
Tworzenie klienta z numeru telefonu za pomocą jednego kliknięcia
Łatwa identyfikacja klienta przy kolejnym kontakcie
Dodawanie nowego kontaktu do profilu klienta

Mamy integrację VOIP z tymi operatorami

Sprawdź możliwości Sugestera z aktywnym modułem VOIP

 

 

Sprawdź integrację

 

Najczęściej zadawane pytania:

Aby móc korzystać z VOIP, konieczna jest integracja z operatorem VOIP - Telecube. Wszelkie ustawienia dotyczące numerów telefonów, IVR, kolejek odbywają się na koncie w Telecube.
Wystarczy stałe i stabilne łącze internetowe.
Aby usługa VOIP działała poprawnie należy pamiętać o zainstalowaniu i konfiguracji oprogramowania do obsługi połączeń na swoim komputerze lub telefonie. Polecamy rozwiązania x-Lite, Zoiper lub Bria. Jak poprawnie skonfigurować np. program xlite, aby móc korzystać z VOIP znajdziesz tutaj.
Nie, możesz przenieść swój numer firmowy od obecnego operatora do Telecube. Sprawdź stawki obowiązujące za połączenia w Telecube.
Tak, w trakcie 30-dniowego okresu testowego możesz bezpłatnie przetestować wszystkie moduły w Sugesterze, także moduł VOIP. Telecube również posiada okres testowy. O szczegóły zapytaj obsługę klienta Telecube.
Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.