Jest już Nowy Sugester w wersji beta! Chcesz zobaczyć, co się zmieniło? Zobacz
Zwiększ produktywność swojego zespołu. Zarządzaj łatwo projektem. Zoptymalizuj proces bez dodatkowych kosztów.
Wypróbuj Projekty w Sugesterze
Projekty w Sugesterze to moduł do kompleksowego zarządzania projektami w firmie. Pozwala efektywnie organizować pracę zespołu, monitorować postępy oraz koordynować zadania związane z realizacją projektów, zarówno w tradycyjny sposób, jak i zgodnie z zasadami metodyki agile, dostosowując się do potrzeb Twojego zespołu. Dzięki niemu możesz tworzyć nowe projekty, przypisywać zadania, określać priorytety i terminy, a także śledzić postęp prac i komunikować się z członkami zespołu w jednym miejscu.
Jeśli koordynujesz projekt, wiesz jak ważne jest zaplanowanie wszystkich działań, jeszcze przed przystąpieniem do jego realizacji. Z Sugesterem możesz dokładnie określić ramy czasowe projektu, dodawać zadania i wybrać osoby do zespołu projektowego. Aby łatwiej było osiągnąć zamierzone cele, możesz też podzielić projekt na mniejsze podprojekty oraz wyznaczyć kamienie milowe.
Oszczędzaj czas na powtarzalnych czynnościach. Co tydzień przygotowujesz raport z postępu prac w projekcie? - stwórz zadanie cykliczne. A jeśli Twoje projekty są do siebie podobne i składają się z podobnych elementów, zamiast za każdym razem tworzyć je od podstaw, użyj opcji kopiowania projektu i stwórz nowy projekt z podpiętymi już zadaniami jednym kliknięciem.
Bądź na bieżąco z postępem prac w projekcie i reaguj kiedy coś nie idzie zgodnie z planem. Obserwuj zmiany na pasku postępu oraz diagramie kołowym i monitoruj czy cel zostanie osiągnięty na czas. Wszystkie zadania w ramach projektu wygodnie sprawdzisz na tablicy kanban i zobaczysz na jakim statusie jest każde z nich. Możesz też analizować jak wygląda postęp prac u każdego z uczestników projektu osobno.
Obsługując projekty w Sugesterze, dostajesz dużo więcej możliwości, w ramach tego samego konta i bez dodatkowych opłat. Możesz łatwo zarządzać bazą klientów, zapisywć historię finansową czy obsługiwać firmowe maile. Korespondencja mailowa, ostatnia płatność, zadania, umowy i załączniki - wszystko to jest dostępne w widoku projektu. Wystarczy kliknąć odpowiedni nagłówek, by przejść do wybranego maila lub profilu klienta, dla którego realizujesz projekt.
Rejestruj czas każdego zadania, by łatwiej się potem rozliczyć z klientem za wykonany projekt. Dzięki wbudowanemu licznikowi czasu i raportowi timesheet jesteś w stanie dokładnie wyliczyć ile czasu poświęciłeś na każde zadanie w ramach projektu. To pozwoli Ci też monitorować budżet w trakcie realizacji projektu.
Efektywnie rozdzielaj obowiązki i unikaj przeciążenia zespołu dzięki funkcji timeline. Na timelinie sprawdzisz ilu pracowników masz do dyspozycji i ile zadań każdy z nich ma do wykonania oraz w jakim czasie. Proporcjonalne rozlożenie sił na podstawie danych z timelinu zapewni Ci płynny przebieg realizacji projektu.
Planując projekt, już na początku możesz dokładnie określić kto należy do zespołu projektowego. Wszyscy uczestnicy projektu mają dostęp do tych samych danych i mogą się ze sobą łatwo komunikować za pomocą zadań. Dzięki temu osiągnięcie wytyczonych celów staje się dużo prostsze.
Realizuj projekty na czas. Usprawnij przepływ pracy. Współpracuj.
Zachowanie danych po okresie testowym Plany abonamentowe już od 25 zł netto miesięcznie po okresie testowym!