Jest już Nowy Sugester w wersji beta! Chcesz zobaczyć, co się zmieniło? Zobacz
Zapanuj nad firmową korespondencją.
To błyskawiczny sposób na poprawę obsługi klienta.
E-mail to podstawowy kanał komunikacji biznesowej. W wielu firmach dużą część dnia pochłania właśnie odpisywanie na maile. Dlatego warto zainwestować w narzędzia, które usprawnią ten proces. W tej roli idealnie sprawdzi się Sugester - proste oprogramowanie, które usprawni zarządzanie e-mailami.
Nie musisz tworzyć nowych skrzynek e-mailowych - przekierowanie poczty do Sugestera zajmie najwyżej kilka minut. Bez problemu możesz też odpowiadać na maile z istniejących adresów.
Sugester powstał z myślą o przedsiębiorcach. Funkcje takie jak szablony odpowiedzi, ocena jakości komunikacji czy zarządzanie czasem usprawnią pracę w Twojej firmie.
E-maile to nie wszystko. Dlatego Sugester to też zarządzanie zadaniami, prosty CRM, email marketing, udostępnianie plików, forum produktowe i wiele więcej - wszystko, czego potrzebujesz zebrane w jednym miejscu.
Przenoszenie firmy na nowe oprogramowanie nie musi być trudne ani czasochłonne. Skonfigurowanie przekierowań, wysyłki z własnych adresów czy zaimportowanie archiwum poczty to kwestia kilku minut. Nie znasz się na technologii? Nie ma problemu - chętnie pomożemy.
Koniec z przeoczonymi mailami. Korespondencja nie skierowana do konkretnych osób trafia w Sugesterze do wspólnego inboxu, który pozwala nadać jej adekwatny priorytet i przydzielić ją do odpowiedniej osoby. Wbudowana w Sugestera obsługa wielu działów pozwala zarządząć zarówno dużym przedsiębiorstwem, jak i kilkoma mniejszymi firmami lub markami.
Im szybciej odpowiesz na pytania klientów, tym bardziej będą zadowoleni. Zamiast za każdym razem pisać nowy tekst, po prostu utwórz szablony maili odpowiadających na najczęściej zadawane pytania. W ten sposób nie tylko oszczędzisz czas, ale też poprawisz wizerunek swojego przedsiębiorstwa.