Jest już Nowy Sugester w wersji beta! Chcesz zobaczyć, co się zmieniło? Zobacz
Czy zdarzyło Ci się kiedyś wysłać maila do nie tej osoby co trzeba? Np do szefa zamiast kolegi? A może w Twojej wiadomości zabrakło ważnego załącznika? Pamiętaj, że z każdej sytuacji jest jakieś wyjście. My wiemy jakiego triku użyć, by to wyjście znaleźć i wyjść z twarzą z kłopotliwej sytuacji.
Więcej
Jeśli prowadzisz w swojej firmie posprzedażową obsługę klienta, przyjmujesz zgłoszenia, informacje o usterkach czy uwagi odnośnie udogodnień, jakie przydałoby się wprowadzić w Twoim produkcie, na pewno zależy Ci, by poziom obsługi tych zgłoszeń był na jak najwyższym poziomie.
Wiele firm do obsługi zgłoszeń używa głównie maili, czasem są to też formularze. Niestety takie rozwiązanie nie sprawdzi się w każdym biznesie.
A czy nie lepiej by było dać klientowi narzędzie, w którym mógłby na bieżąco przeglądać swoje maile jakie wymienia tylko z Twoją firmą, a dodatkowo gdzie samodzielnie mógłby dodawać nowe zgłoszenia do rozpatrzenia i śledzić ich postęp?
Więcej
Service desk (lub servicedesk) to ta część firmy, która zajmuje się zapewnianiem użytkownikom odpowiedniej pomocy w dziedzinie IT. Trudno prowadzić dobry service desk bez odpowiedniego oprogramowania. Czytaj dalej, jeśli szukasz programu, który pozwoli ci łatwo zorganizować pracę service desku w Twojej firmie.
Więcej
Czas to coś, czego zawsze nam brakuje. Dlatego właśnie odpowiednie zarządzanie czasem jest tak ważne, szczególnie w życiu zawodowym.
Więcej
Zarządzanie projektami to kluczowy element sukcesu zarówno przedsiębiorstw, NGOsów jak i freelancerów. Skuteczne zarządzanie projektami jest dużo łatwiejsze, jeśli zastosujesz do niego odpowiednie narzędzia.
Więcej