Zarządzanie zadaniami, szczególnie w gdy zespół pracuje w trybie zdalnym wymaga szybkiej weryfikacji statusów, czasów pracy oraz podziału obowiązków. Lista zadań w prosty sposób prezentuje najważniejsze informacje dotyczące prowadzonych działań.
Czytaj całośćKontakt z klientem to jedna z podstawowych czynności wykonywanych przy sprzedaży zarówno towarów jak i usług. Sugester pomaga w znacznym stopniu w organizacji takiego kontaktu. Jednym z narzędzi, nad którym ostatnio pracowaliśmy jest chat. Od kilku dni w systemie dostępna jest już nowa wersja tego narzędzia - WebChat.
Czytaj całośćUbiegły miesiąc to zmiany przede wszystkim w budowaniu i zarządzaniu listami mailingowymi - teraz jest jeszcze łatwiej; pojawiła się też dawno wyczekiwana opcja automatycznego przypisywania wszystkich maili, zadań, klientów itd z jednego użytkownika na drugiego przy usuwaniu pracownika z systemu oraz rewolucja w popupie do tworzenia zadań! - od teraz możecie go dowolnie personalizować wg własnych potrzeb. Zapraszamy na przegląd najważniejszych nowych funkcji, jakie pojawiły się w październiku w Sugesterze.
Czytaj całośćW zeszłym miesiącu pojawiły się u nas nie tylko funkcje, o które od dawna pytaliście, jak eksport raportu czasu pracy do pliku xls czy możliwość nadawania tagów rozmowom w VOIP. Wrześniowe nowości to przede wszystkim rewolucja dla wszystkich tych, którzy korzystają z naszego modułu VOIP lub się do tego przymierzają. Udostępniliśmy Wam niesamowite narzędzie do zwiększenia sprzedaży w Waszej firmie i generowania większej liczby leadów. Mowa o funkcji autocall, czyli automatycznym oddzwanianiu do klienta w ciągu 30 sekund! Zainteresowani? Przeczytajcie więcej
Czytaj całośćCo miesiąc w tym miejscu podsumowujemy nasze działania i przypominamy Wam o najważniejszych funkcjach jakie pojawiły się w systemie w ciągu ostatnich 30 dni. Wszystko po to, żebyście czerpali jeszcze więcej korzyści z naszego produktu i systematycznie wdrażali co raz to nowe funkcje , które ułatwią Wam życie:) Tym razem przypominamy, że w Sugesterze istnieje już możliwość cofnięcia wysłanego maila, możecie też pracować na obcych walutach, a nawet ustawić domyślną walutę dla całego konta oraz zdefiniować rodzaje szablonów maili do komunikacji z klientem.
Czytaj całośćCzerwiec przynosi kolejne nowe funkcje, jedną z nich jak weryfikacja adresu email zalogowanego użytkownika, dzięki której dane są jeszcze bardziej bezpieczne. Pojawia się też możliwość przeniesienia uprawnień właściciela konta na innego użytkownika czy nowa funkcja jeszcze bardziej ułatwiająca zarządzanie pocztą z różnych kont. Są jeszcze drobne, choć niezwykle ułatwiające pracę - zmiany w wyświetlaniu maili, eksporcie wiadomości czy integracji z Fakturownią. Zobaczcie samie!
Czytaj całośćW kwietniu mieliśmy sporo pracy. Wielkimi krokami zbliża się też RODO, dlatego postanowiliśmy wzbogacić nasz system o kilka nowych funkcji, jak dwuetapowa weryfikacja przy logowaniu czy możliwość logowania tylko z podanego IP biura. Wszystko po to, żeby Wasze dane były jeszcze bardziej bezpieczne, Wasza kontrola nad nimi jeszcze pełniejsza, a Wasz system CRM jeszcze bardziej pomagał Wam spełniać wymogi RODO.
Oczywiście w naszym zestawieniu nowości zobaczycie też funkcje, przy których powstawaniu motywacją dla nas nie było RODO, a Wasze potrzeby:) Zobaczcie sami!