Jest już Nowy Sugester w wersji beta! Chcesz zobaczyć, co się zmieniło? Zobacz
W tym tygodniu pojawiła się w Sugesterze nowa opcja dotycząca folderów w inboxie. Od teraz możesz ustawić, żeby maile z wybranego folderu były automatycznie usuwane, zamykane lub automatycznie był im nadawany określony status. Pozwoli to rozwiązać problem przepełnionych folderów, których nie ma czasu porządkować i jednocześnie zwiększy wydajność Twojego konta.
Więcej
Dodaliśmy do modułu bazy wiedzy plik sitemap.xml, który udostępnia wyszukiwarkom informacje na temat wszystkich adresów URL działających w obrębie bazy wiedzy.
Dzięki sitemap.xml boty wyszukiwarek znacznie lepiej sobie radzą z indeksowaniem poszczególnych elementów strony internetowej, i robią to szybciej. Jeśli chcesz wiedzieć czym jest mapa witryny, jaki ma wpływ na SEO i dlaczego każdy kto chce się pozycjonować powinien ją mieć, przeczytaj nasz artykuł.
Pracując z obsługą klienta za pomocą chatu wiemy, że ważne jest aby łatwo odnaleźć daną rozmowę, szczególnie jeśli pracujemy na wielu chatach jednocześnie. Aby ułatwić proces filtrowania rozmów dodaliśmy trzy nowe filtry. Dzięki nim w łatwy sposób będzie można znaleźć np rozmowy, które wciąż czekają na odpowiedź operatora. Przy pomocy filtrów żadne pytanie klienta nam nie umknie.
Zapraszamy do zapoznania się z nowymi opcjami. Opis nowych filtrów znajduje się w naszej Bazie wiedzy we wpisie Filtrowanie rozmów na czacie.
Więcej
Bezpieczeństwo danych to jedna z głównych rzeczy o których musimy pamiętać pracując z bazą różnego typu danych.
Sugester daje możliwość włączenia przez użytkowników dwustopniowej weryfikacji przez sms. Teraz jednak dodaliśmy opcję, która wymusza aby takie dodatkowe zabezpieczenie mieli włączone wszyscy użytkownicy.
Administrator, może zaznaczyć opcję wymuszenia dla całego konto. Jak to zrobić można przeczytać we wpisie "Wymuszenie dwustopniowej weryfikacji logowania przez SMS".
Chcąc zachować odpowiedni standard obsługi naszych klientów często tworzymy wytyczne komunikacji z klientem. Staramy się, aby nasz klient był jak najlepiej zaopiekowany.
Rozmawiając z klientami chcemy aby byli jak najlepiej zaopiekowani i żeby otrzymali odpowiedź jak najszybciej.
Często zadawane pytania powtarzają się, więc dobrą praktyką jest stworzenie bazy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Tutaj Sugester wychodzi na przeciw, udostępniając opcję "Szablonu odpowiedzi".
Pracując na danym czacie mieliśmy podgląd tylko danej listy szablonów. Teraz dzięki opcji "Edytuj szablony odpowiedzi", możemy przejść do listy odpowiedzi dla wszystkich czatów.
Zarządzanie zadaniami, szczególnie w gdy zespół pracuje w trybie zdalnym wymaga szybkiej weryfikacji statusów, czasów pracy oraz podziału obowiązków. Lista zadań w prosty sposób prezentuje najważniejsze informacje dotyczące prowadzonych działań.
Więcej
Kontakt z klientem to jedna z podstawowych czynności wykonywanych przy sprzedaży zarówno towarów jak i usług. Sugester pomaga w znacznym stopniu w organizacji takiego kontaktu. Jednym z narzędzi, nad którym ostatnio pracowaliśmy jest chat. Od kilku dni w systemie dostępna jest już nowa wersja tego narzędzia - WebChat.
Więcej