Aktualizacja czatu - przejście do listy odpowiedzi

author Anna Stefaniak, 2021-09-14

Chcąc zachować odpowiedni standard obsługi naszych klientów często tworzymy wytyczne komunikacji z klientem. Staramy się, aby nasz klient był jak najlepiej zaopiekowany.
Rozmawiając z klientami chcemy aby byli jak najlepiej zaopiekowani i żeby otrzymali odpowiedź jak najszybciej. 

Często zadawane pytania powtarzają się, więc dobrą praktyką jest stworzenie bazy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Tutaj Sugester wychodzi na przeciw, udostępniając opcję "Szablonu odpowiedzi".

Pracując na danym czacie mieliśmy podgląd tylko danej listy szablonów. Teraz dzięki opcji "Edytuj szablony odpowiedzi", możemy przejść do listy odpowiedzi dla wszystkich czatów.

Czytaj całość

Lista zadań

author Anna Stefaniak, 2020-06-09

Zarządzanie zadaniami, szczególnie w gdy zespół pracuje w trybie zdalnym wymaga szybkiej weryfikacji statusów, czasów pracy oraz podziału obowiązków. Lista zadań w prosty sposób prezentuje najważniejsze informacje dotyczące prowadzonych działań.

Czytaj całość

Nowy WebChat

author Anna Stefaniak, 2020-04-30
Sugester Web Chat. Nowy panel operatora.ester WebCzat. Nowy panel operatora.

Kontakt z klientem to jedna z podstawowych czynności wykonywanych przy sprzedaży zarówno towarów jak i usług. Sugester pomaga  w znacznym stopniu w organizacji takiego kontaktu. Jednym z narzędzi, nad którym ostatnio pracowaliśmy jest chat.  Od kilku dni w systemie dostępna jest już nowa wersja tego narzędzia -  WebChat.

Czytaj całość

Łatwiejsze tworzenie efektywnych list mailingowych, personalizacja pól w popupie do tworzenia zadań oraz nowe możliwości przy usuwaniu użytkownika z systemu czyli podsumowanie października 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-11-15

Ubiegły miesiąc to zmiany przede wszystkim w budowaniu i zarządzaniu listami mailingowymi - teraz jest jeszcze łatwiej; pojawiła się też dawno wyczekiwana opcja automatycznego przypisywania wszystkich maili, zadań, klientów itd z jednego użytkownika na drugiego przy usuwaniu pracownika z systemu oraz rewolucja w popupie do tworzenia zadań! - od teraz możecie go dowolnie personalizować wg własnych potrzeb. Zapraszamy na przegląd najważniejszych nowych funkcji, jakie pojawiły się w październiku w Sugesterze.

Czytaj całość

Widget Autocall na Twoją stronę, Eksport timesheetu do xls, tagi do rozmów VOIP i wiele innych czyli podsumowanie września 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-10-05

W zeszłym miesiącu pojawiły się u nas nie tylko funkcje, o które od dawna pytaliście, jak eksport raportu czasu pracy do pliku xls czy możliwość nadawania tagów rozmowom w VOIP. Wrześniowe nowości to przede wszystkim rewolucja dla wszystkich tych, którzy korzystają z naszego modułu VOIP lub się do tego przymierzają. Udostępniliśmy Wam niesamowite narzędzie do zwiększenia sprzedaży w Waszej firmie i generowania większej liczby leadów. Mowa o funkcji autocall, czyli automatycznym oddzwanianiu do klienta w ciągu 30 sekund! Zainteresowani? Przeczytajcie więcej

Czytaj całość

Cofanie wysyłki maila, korzystanie z wielu walut i ustawienia domyślnej waluty dla konta, udogodnienia w sortowaniu plików i wiele innych czyli podsumowanie lipca 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-08-14

Co miesiąc w tym miejscu podsumowujemy nasze działania i przypominamy Wam o najważniejszych funkcjach jakie pojawiły się w systemie w ciągu ostatnich 30 dni. Wszystko po to, żebyście czerpali jeszcze więcej korzyści z naszego produktu i systematycznie wdrażali co raz to nowe funkcje , które ułatwią Wam życie:) Tym razem przypominamy, że w Sugesterze istnieje już możliwość cofnięcia wysłanego maila, możecie też pracować na obcych walutach, a nawet ustawić domyślną walutę dla całego konta oraz zdefiniować rodzaje szablonów maili do komunikacji z klientem.

Czytaj całość

Weryfikacja adresu email użytkownika, automatyczne przesyłanie wiadomości dalej i usprawnienia w eksporcie emaili czyli podsumowanie czerwca 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-07-09

Czerwiec przynosi kolejne nowe funkcje, jedną z nich jak weryfikacja adresu email zalogowanego użytkownika, dzięki której dane są jeszcze bardziej bezpieczne. Pojawia się też możliwość przeniesienia uprawnień właściciela konta na innego użytkownika czy nowa funkcja jeszcze bardziej ułatwiająca zarządzanie pocztą z różnych kont. Są jeszcze drobne, choć niezwykle ułatwiające pracę - zmiany w wyświetlaniu maili, eksporcie wiadomości czy integracji z Fakturownią. Zobaczcie samie!

Czytaj całość

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.