Aktualizacja modułu chat

author Anna Stefaniak, 2021-12-08
Filtry w module chat

Pracując z obsługą klienta za pomocą chatu wiemy, że ważne jest aby łatwo odnaleźć daną rozmowę, szczególnie jeśli pracujemy na wielu chatach jednocześnie. Aby ułatwić proces filtrowania rozmów dodaliśmy trzy nowe filtry. Dzięki nim w łatwy sposób będzie można znaleźć  np rozmowy, które wciąż czekają na odpowiedź operatora. Przy pomocy filtrów żadne pytanie klienta nam nie umknie.

Zapraszamy do zapoznania się z nowymi opcjami. Opis nowych filtrów znajduje się w naszej Bazie wiedzy we wpisie Filtry w chacie

Czytaj całość

Wymuszenie dwustopniowej weryfikacji logowania przez SMS

author Anna Stefaniak, 2021-11-09

Bezpieczeństwo danych to jedna z głównych rzeczy o których musimy pamiętać pracując z bazą różnego typu danych.

Sugester daje możliwość włączenia przez użytkowników dwustopniowej weryfikacji przez sms. Teraz jednak dodaliśmy opcję, która wymusza aby takie dodatkowe zabezpieczenie mieli włączone wszyscy użytkownicy.

Administrator, może zaznaczyć opcję wymuszenia dla całego konto. Jak to zrobić można przeczytać we wpisie "Wymuszenie dwustopniowej weryfikacji logowania przez SMS".

Czytaj całość

Aktualizacja czatu - przejście do listy odpowiedzi

author Anna Stefaniak, 2021-09-14

Chcąc zachować odpowiedni standard obsługi naszych klientów często tworzymy wytyczne komunikacji z klientem. Staramy się, aby nasz klient był jak najlepiej zaopiekowany.
Rozmawiając z klientami chcemy aby byli jak najlepiej zaopiekowani i żeby otrzymali odpowiedź jak najszybciej. 

Często zadawane pytania powtarzają się, więc dobrą praktyką jest stworzenie bazy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Tutaj Sugester wychodzi na przeciw, udostępniając opcję "Szablonu odpowiedzi".

Pracując na danym czacie mieliśmy podgląd tylko danej listy szablonów. Teraz dzięki opcji "Edytuj szablony odpowiedzi", możemy przejść do listy odpowiedzi dla wszystkich czatów.

Czytaj całość

Lista zadań

author Anna Stefaniak, 2020-06-09

Zarządzanie zadaniami, szczególnie w gdy zespół pracuje w trybie zdalnym wymaga szybkiej weryfikacji statusów, czasów pracy oraz podziału obowiązków. Lista zadań w prosty sposób prezentuje najważniejsze informacje dotyczące prowadzonych działań.

Czytaj całość

Nowy WebChat

author Anna Stefaniak, 2020-04-30
Sugester Web Chat. Nowy panel operatora.ester WebCzat. Nowy panel operatora.

Kontakt z klientem to jedna z podstawowych czynności wykonywanych przy sprzedaży zarówno towarów jak i usług. Sugester pomaga  w znacznym stopniu w organizacji takiego kontaktu. Jednym z narzędzi, nad którym ostatnio pracowaliśmy jest chat.  Od kilku dni w systemie dostępna jest już nowa wersja tego narzędzia -  WebChat.

Czytaj całość

Łatwiejsze tworzenie efektywnych list mailingowych, personalizacja pól w popupie do tworzenia zadań oraz nowe możliwości przy usuwaniu użytkownika z systemu czyli podsumowanie października 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-11-15

Ubiegły miesiąc to zmiany przede wszystkim w budowaniu i zarządzaniu listami mailingowymi - teraz jest jeszcze łatwiej; pojawiła się też dawno wyczekiwana opcja automatycznego przypisywania wszystkich maili, zadań, klientów itd z jednego użytkownika na drugiego przy usuwaniu pracownika z systemu oraz rewolucja w popupie do tworzenia zadań! - od teraz możecie go dowolnie personalizować wg własnych potrzeb. Zapraszamy na przegląd najważniejszych nowych funkcji, jakie pojawiły się w październiku w Sugesterze.

Czytaj całość

Widget Autocall na Twoją stronę, Eksport timesheetu do xls, tagi do rozmów VOIP i wiele innych czyli podsumowanie września 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-10-05

W zeszłym miesiącu pojawiły się u nas nie tylko funkcje, o które od dawna pytaliście, jak eksport raportu czasu pracy do pliku xls czy możliwość nadawania tagów rozmowom w VOIP. Wrześniowe nowości to przede wszystkim rewolucja dla wszystkich tych, którzy korzystają z naszego modułu VOIP lub się do tego przymierzają. Udostępniliśmy Wam niesamowite narzędzie do zwiększenia sprzedaży w Waszej firmie i generowania większej liczby leadów. Mowa o funkcji autocall, czyli automatycznym oddzwanianiu do klienta w ciągu 30 sekund! Zainteresowani? Przeczytajcie więcej

Czytaj całość

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.