fb_pixel

Jak budować identyfikację wizualną marki za pomocą Sugestera?

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-11-21

Zamknij oczy i pomyśl o wszystkich reklamach marek, jakie dziś widziałeś. Znana sieć fastfoodów, księgarnia, producent kawy. Co sprawia, że kojarzysz te firmy? Że widząc ich logo doskonale wiesz, czego się spodziewać?

Więcej

Nowa funkcja dla folderów - automatyczne zamykanie/usuwanie/zmiana statusu maila

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-11-04
Mężczyzna z pucharem

W tym tygodniu pojawiła się w Sugesterze nowa opcja dotycząca folderów w inboxie. Od teraz możesz ustawić, żeby maile z wybranego folderu były automatycznie usuwane, zamykane lub automatycznie był im nadawany określony status. Pozwoli to rozwiązać problem przepełnionych folderów, których nie ma czasu porządkować i jednocześnie zwiększy wydajność Twojego konta.

Więcej

6 kroków do profesjonalnej stopki email

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-11-03
Pracownica siedząca przed komputerem

Ludzie listy piszą, a w zasadzie maile. Statystyki mówią, że w 2021 roku na świecie wysyłano i odbierano 319 bilionów maili dziennie. Całkiem sporo prawda? A będzie jeszcze więcej. Te same statystyki szacują, że do 2025 roku mamy osiągnąć liczbę 376 bilionów maili dziennie. 

Więcej

Jak z sukcesem wdrożyć Sugestera. #8 Analiza i raportowanie w Sugesterze

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-10-20
Mężczyzna analizujący dane

Po modułach, customizacji, automatyzacji i integracjach przyszedł czas na ostatni temat, jaki chcemy poruszyć w naszym cyklu “Jak z sukcesem wdrożyć Sugestera”. Tym razem pokażemy Wam jak w Sugesterze prowadzić statystyki, generować raporty i analizować dane. Czy wiesz, że Sugester to nie tylko wbudowane raporty, ale też dynamiczne tabele oraz możliwość tworzenia własnych raportów HTML?

Więcej

Jak z sukcesem wdrożyć Sugestera. #7 Integracja CRM z zewnętrznymi aplikacjami

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-09-15
Programista siedzący przy komputerze

Już jest! Kolejny artykuł dla nowych userów z cyklu "Jak z sukcesem wdrożyć Sugestera", a w nim garść przydatnych informacji na temat tego, z jakimi zewnętrznymi aplikacjami możesz zintegrować swoje konto w Sugesterze, jak to zrobić i jakie Ci to daje możliwości. Chcesz odbierać połączenia w Sugesterze, wysyłać smsy albo wystawiać faktury? Przeczytaj ten wpis!

Więcej

Jak z sukcesem wdrożyć Sugestera. # 6 Automatyzacja procesów

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-08-25

Chcesz powiadomić klienta o przyjęciu zgłoszenia i przewidywanym terminie realizacji? Chcesz wiedzieć kto i kiedy zakupił Twój produkt? A może chcesz informować pracownika smsem, że w Sugesterze czeka na niego nowe zadanie? To i wiele innych możesz uzyskać za pomocą automatyzacji w Sugesterze.

Więcej

Firmowa baza wiedzy - konieczność czy zbędny szczegół?

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-08-02

Statystyki mówią, że klienci lubią się edukować i samodzielnie rozwiązywać problemy, a przywiązanie do marki wzrasta, gdy mają łatwy dostęp do wiedzy.

Zanim klient chwyci za słuchawkę jego głównym źródłem wiedzy jest firmowa strona www. Nie zawsze jednak na stronie uda się zawrzeć informacje, które zaspokoją głód wiedzy klienta. Dlatego oprócz standardowej strony internetowej warto pomyśleć o zbudowaniu firmowej bazy wiedzy. Dlaczego? Bo nie tylko odciąży dział obsługi klienta i pozwoli zmniejszyć koszty, ale też pozytywnie wpłynie na doświadczenie klienta z naszą marką.

Więcej

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.