Przechodzimy na zdalny tryb pracy

author Anna, 2020-03-24

Drodzy Użytkownicy w związku z pandemią koronawirusa COVID-19, mając na uwadze dobro naszych pracowników oraz ich rodzin, podjęliśmy decyzję o przejściu w tryb pracy zdalnej. Mimo zaistniałych warunków zespół Sugester.pl nieprzerwanie pracuje nad rozwojem systemu chcąc odpowiadać na Wasze potrzeby.

Jeśli Wasza firma również przeszła na pracę zdalną mamy nadzieję, że narzędzia udostępniane przez Sugester.pl pomagają w okiełznaniu tej nietypowej dla wszystkich sytuacji.

Na stronie https://sugester.pl/praca-zdalna znajdziesz zestawienie opcji, które wspomagają proces pracy zdalnej. Oczywiście jesteśmy otwarci na sugestie związane z funkcjami, które jeszcze lepiej wspomogły organizację zdalnej pracy.

Serdecznie pozdrawiamy

Zespół Sugester.pl

Czytaj całość

Pierwszy kontakt z potencjalnym klientem

author Magda, 2019-03-06

Pierwsze wrażenie ma niebagatelne znaczenie. Odgrywa ono ogromną rolę nie tylko w osobistym kontakcie, ale również… w procesie sprzedaży przez Internet. Co zrobić, aby pierwszy kontakt z potencjalnym klientem nie był tym ostatnim? Jakie narzędzia i techniki wykorzystać, aby uniknąć błędów?

Czytaj całość

Jak przygotować dobry mailing, by nie trafił do spamu?

author Sylwia Cerecka, 2018-12-18

Jak pokazują dane szacunkowe, poczta elektroniczna stanowi główny kanał komunikacji z klientem dla ponad 90% firm. Niestety, nawet 50% maili z ofertami trafia do folderu Spam. Co zrobić, aby uchronić swoje e-maile przed banicją? Jak przygotować dobry mailing? Podpowiadamy.

Czytaj całość

Łatwiejsze tworzenie efektywnych list mailingowych, personalizacja pól w popupie do tworzenia zadań oraz nowe możliwości przy usuwaniu użytkownika z systemu czyli podsumowanie października 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-11-15

Ubiegły miesiąc to zmiany przede wszystkim w budowaniu i zarządzaniu listami mailingowymi - teraz jest jeszcze łatwiej; pojawiła się też dawno wyczekiwana opcja automatycznego przypisywania wszystkich maili, zadań, klientów itd z jednego użytkownika na drugiego przy usuwaniu pracownika z systemu oraz rewolucja w popupie do tworzenia zadań! - od teraz możecie go dowolnie personalizować wg własnych potrzeb. Zapraszamy na przegląd najważniejszych nowych funkcji, jakie pojawiły się w październiku w Sugesterze.

Czytaj całość

Sugester dla e-commerce

author Magda, 2018-11-05

Jesteś właścicielem e-sklepu? A może w najbliższym czasie planujesz nim zostać? Sprawdź, jakie rozwiązania wdrożyć, aby zautomatyzować najważniejsze procesy e-commerce i… sprzedawać więcej.

Czytaj całość

Widget Autocall na Twoją stronę, Eksport timesheetu do xls, tagi do rozmów VOIP i wiele innych czyli podsumowanie września 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-10-05

W zeszłym miesiącu pojawiły się u nas nie tylko funkcje, o które od dawna pytaliście, jak eksport raportu czasu pracy do pliku xls czy możliwość nadawania tagów rozmowom w VOIP. Wrześniowe nowości to przede wszystkim rewolucja dla wszystkich tych, którzy korzystają z naszego modułu VOIP lub się do tego przymierzają. Udostępniliśmy Wam niesamowite narzędzie do zwiększenia sprzedaży w Waszej firmie i generowania większej liczby leadów. Mowa o funkcji autocall, czyli automatycznym oddzwanianiu do klienta w ciągu 30 sekund! Zainteresowani? Przeczytajcie więcej

Czytaj całość

Idealna komunikacja na czacie - jak zadbać o przepływ wiadomości?

author Sylwia Cerecka, 2018-09-05

Czaty internetowe - kiedyś stosowane do prywatnych konwersacji - dziś stają się jednym z podstawowych narzędzi komunikacji w sieci dla firm. Choć kojarzą się ciągle ze swobodą wypowiedzi, używane do kontaktów biznesowych powinny być używane zgodnie z kilkoma zasadami.

Czytaj całość

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.