Idealna komunikacja na czacie - jak zadbać o przepływ wiadomości?

author Sylwia Cerecka, 2018-09-05

Czaty internetowe - kiedyś stosowane do prywatnych konwersacji - dziś stają się jednym z podstawowych narzędzi komunikacji w sieci dla firm. Choć kojarzą się ciągle ze swobodą wypowiedzi, używane do kontaktów biznesowych powinny być używane zgodnie z kilkoma zasadami.

Czytaj całość

Cofanie wysyłki maila, korzystanie z wielu walut i ustawienia domyślnej waluty dla konta, udogodnienia w sortowaniu plików i wiele innych czyli podsumowanie lipca 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-08-14

Co miesiąc w tym miejscu podsumowujemy nasze działania i przypominamy Wam o najważniejszych funkcjach jakie pojawiły się w systemie w ciągu ostatnich 30 dni. Wszystko po to, żebyście czerpali jeszcze więcej korzyści z naszego produktu i systematycznie wdrażali co raz to nowe funkcje , które ułatwią Wam życie:) Tym razem przypominamy, że w Sugesterze istnieje już możliwość cofnięcia wysłanego maila, możecie też pracować na obcych walutach, a nawet ustawić domyślną walutę dla całego konta oraz zdefiniować rodzaje szablonów maili do komunikacji z klientem.

Czytaj całość

Czat kontra telefonia internetowa... Jaki kanał kontaktu z klientem wybrać dla swojej firmy?

author Sylwia, 2018-08-08

Skuteczna komunikacja z klientem zwiększa nie tylko jego zadowolenie, ale też przywiązanie do danej marki oraz sprzedaż. Wśród wielu dostępnych kanałów komunikacji takich jak: poczta elektroniczna, faks, komunikator internetowy (Skype), poczta tradycyjna, kontakt osobisty, livechat czy telefon, te dwa ostatnie są ostatnio chętnie wybieranymi rozwiązaniami. Bo i nietrudno to wdrożyć, i koszty obsługi nie są wygórowane. A zintegrowane z dobrym systemem CRM stają się idealnym uzupełnieniem historii klienta. Pamiętaj jednak, że zanim zdecydujesz się na konkretne rozwiązanie, warto poświęcić chwilę, by poznać wszystkie jego “za” i “przeciw”.

Czytaj całość

Komunikacja z klientem a urlop. Jak zadbać o skuteczną informację?

author Artur Juźwik, 2018-07-25

Urlop pracowników nie oznacza wakacji dla całej firmy. Komunikacja z klientem musi pozostać na niezmiennie wysokim poziomie - niezależnie od pory roku czy zmniejszonej liczebności zespołu. Prawidłowa obsługa w tak newralgicznym okresie jak czas urlopowy możliwa jest przy zachowaniu kilku zasad i wdrożeniu systemów usprawniających informację.

Czytaj całość

Weryfikacja adresu email użytkownika, automatyczne przesyłanie wiadomości dalej i usprawnienia w eksporcie emaili czyli podsumowanie czerwca 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-07-09

Czerwiec przynosi kolejne nowe funkcje, jedną z nich jak weryfikacja adresu email zalogowanego użytkownika, dzięki której dane są jeszcze bardziej bezpieczne. Pojawia się też możliwość przeniesienia uprawnień właściciela konta na innego użytkownika czy nowa funkcja jeszcze bardziej ułatwiająca zarządzanie pocztą z różnych kont. Są jeszcze drobne, choć niezwykle ułatwiające pracę - zmiany w wyświetlaniu maili, eksporcie wiadomości czy integracji z Fakturownią. Zobaczcie samie!

Czytaj całość

Jak zabezpieczyć dane Twojej firmy korzystając z Sugestera cz.II

author Sylwia Cerecka, 2018-06-27

Jeśli przeczytaliście pierwszą część na temat bezpieczeństwa danych w Sugesterze i czujecie niedosyt, macie silną potrzebę zastosować dodatkowe rozwiązania, które zapewnią Wam jeszcze większy spokój, przeczytajcie drugą część naszego poradnikowego wpisu. Serwujemy trzy kolejne wskazówki jak chronić swoje dane w Sugesterze przed ich utratą lub wyciekiem.

Czytaj całość

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.