Wymuszenie dwustopniowej weryfikacji logowania przez SMS

author Anna Stefaniak, 2021-11-09

Bezpieczeństwo danych to jedna z głównych rzeczy o których musimy pamiętać pracując z bazą różnego typu danych.

Sugester daje możliwość włączenia przez użytkowników dwustopniowej weryfikacji przez sms. Teraz jednak dodaliśmy opcję, która wymusza aby takie dodatkowe zabezpieczenie mieli włączone wszyscy użytkownicy.

Administrator, może zaznaczyć opcję wymuszenia dla całego konto. Jak to zrobić można przeczytać we wpisie "Wymuszenie dwustopniowej weryfikacji logowania przez SMS".

Czytaj całość

Czat jako skuteczny kanał komunikacji z klientem

author Anna Stefaniak, 2021-11-02
Czat

Prowadząc firmę posługujemy się wieloma kanałami komunikacji z klientami. Chcemy efektywnie przekazywać informacje na temat swojej firmy oraz wspierać konsumentów, którzy korzystają z naszych produktów czy usług. Zależy nam na profesjonalnej obsłudze klienta i budowaniu pozytywnych relacji z klientami.  Prowadząc sklep internetowy, salon piękności, serwis sprzętu AGD czy zajęcia dla dzieci, wszyscy chcemy aby nasza firma rozwijała się a nasza marka stawała się rozpoznawalna. Dlatego wykorzystujemy różne narzędzia, które pomagają nam w osiągnięciu celu.

W dzisiejszych czasach klienci coraz częściej kontaktują się z nami, jako dostawcami produktów i usług, za pomocą czatu, który jest bardzo elastycznym narzędziem do komunikacji. Czat daje możliwość uzyskania szybkiej i dokładnej odpowiedzi na zadane pytanie. Narzędzie to postrzegane jest jako mniej zobowiązująca i bardziej anonimowa forma kontaktu, co daje poczucie komfortu rozmówcy. Klient rozmawiając na czacie, może wykonywać jednocześnie wiele czynności oraz wrócić do rozmowy w dogodnym dla siebie momencie. Doradca, któremu jest zadawane pytanie może w trakcie rozmowy cofnąć się do wcześniejszych ustaleń, zweryfikować czy wiadomość od klienta była wysłana do firmy innym kanałem oraz skonsultować ewentualne pytania ze współpracownikami. 

Czytaj całość

Konfiguracja ról dla pracowników

author Anna Stefaniak, 2021-10-08

Każda organizacja działająca w danej branży i środowisku ma do czynienia z różnego rodzaju danymi, używa różnych narzędzi aby dotrzeć do klienta oraz sprzedać produkt lub usługę. Z czasem jednoosobowe działalności przekształcają się w firmy które zatrudniają coraz więcej pracowników. Każdy założyciel w odpowiednim dla firmy momencie zaczyna dzielić zakres obowiązków a tym samym zaczyna określać dostęp do informacji oraz możliwość ich modyfikowania.

Aby taki podział kompetencyjny był możliwy, Sugester wprowadził narzędzie "roli". Administratorzy kont znają tę funkcję dobrze. Dzięki niej umożliwiają korzystanie z poszczególnych opcji systemu. Określają, którzy pracownicy mają dostęp do modułu CRM, którzy mogą kreować i wysyłać mailingi lub tworzyć bazę wiedzy.

 

Czytaj całość

Aktualizacja czatu - przejście do listy odpowiedzi

author Anna Stefaniak, 2021-09-14

Chcąc zachować odpowiedni standard obsługi naszych klientów często tworzymy wytyczne komunikacji z klientem. Staramy się, aby nasz klient był jak najlepiej zaopiekowany.
Rozmawiając z klientami chcemy aby byli jak najlepiej zaopiekowani i żeby otrzymali odpowiedź jak najszybciej. 

Często zadawane pytania powtarzają się, więc dobrą praktyką jest stworzenie bazy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Tutaj Sugester wychodzi na przeciw, udostępniając opcję "Szablonu odpowiedzi".

Pracując na danym czacie mieliśmy podgląd tylko danej listy szablonów. Teraz dzięki opcji "Edytuj szablony odpowiedzi", możemy przejść do listy odpowiedzi dla wszystkich czatów.

Czytaj całość

Jak wdrożyć nowego pracownika do organizacji?

author Anna Stefaniak, 2021-09-10

Każda nowa osoba w organizacji, to wyzwanie dla zespołu. Wszyscy mają nadzieję, że znajdzie swoje miejsce w zespole i dobrze wykona swoje zadania. Oczywiście sam początek nie jest łatwy. Jest wiele zasad, które funkcjonują w firmie i dobrze by było aby w pierwszych dniach pracy nowa osoba poznała przynajmniej główne informacje dotyczące "życia" w swojej nowej rodzinie.

Informacjami z jakimi powinni zapoznać się nowi członkowie firmy, to na pewno zasady dotyczące otrzymywania i wykonywania zadań. Oznaczania postępów prac i zgłaszania ewentualnych pytań. Te wiadomości często przekazuje przełożony w pierwszym dniu pracy nowego pracownika.

Nasz "świeżak" wie, że dostaje zadania, wie, że musi komentować, zadawać pytania i oznaczać postęp prac, ale jak ma to zrobić? Tutaj z pomocą przychodzi podręcznik dla użytkowników, dzięki któremu nowa osoba nauczy się, jak prawidłowo opisywać i oznaczać swoją pracę.

Czytaj całość

Ostatnie nowości w systemie

author Anna Stefaniak, 2020-09-18

Aktualizacja WebChata, nowe ustawienie dla oznaczania zadań oraz usprawnienie dla numeracji projektów to tylko cześć zmian jakie wprowadziliśmy w ostatnim czasie. Mamy nadzieję, że wykonane aktualizacje będą przydatne. Zapraszam do zapoznania się z ich opisem.

Czytaj całość

Lista zadań

author Anna Stefaniak, 2020-06-09

Zarządzanie zadaniami, szczególnie w gdy zespół pracuje w trybie zdalnym wymaga szybkiej weryfikacji statusów, czasów pracy oraz podziału obowiązków. Lista zadań w prosty sposób prezentuje najważniejsze informacje dotyczące prowadzonych działań.

Czytaj całość

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.