Firmowa baza wiedzy - konieczność czy zbędny szczegół?

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-08-02

Statystyki mówią, że klienci lubią się edukować i samodzielnie rozwiązywać problemy, a przywiązanie do marki wzrasta, gdy mają łatwy dostęp do wiedzy.

Zanim klient chwyci za słuchawkę jego głównym źródłem wiedzy jest firmowa strona www. Nie zawsze jednak na stronie uda się zawrzeć informacje, które zaspokoją głód wiedzy klienta. Dlatego oprócz standardowej strony internetowej warto pomyśleć o zbudowaniu firmowej bazy wiedzy. Dlaczego? Bo nie tylko odciąży dział obsługi klienta i pozwoli zmniejszyć koszty, ale też pozytywnie wpłynie na doświadczenie klienta z naszą marką.

Więcej

Jak z sukcesem wdrożyć Sugestera. #5 Customizacja systemu

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-07-28

Czy wiesz jaka jest różnica między korzystaniem z systemu CRM a korzystaniem z Twojego systemu CRM? Znacząca! System dostosowany idealnie do potrzeb firmy kompleksowo wspiera biznes oraz dba o poziom satysfakcji zarówno klientów jak i zaangażowanie pracowników. Nie ma w nim zbędnych elementów, są tylko funkcje, które efektywnie wspierają pracę zespołów.

Więcej

Jak z sukcesem wdrożyć Sugestera. #4 Zadbaj o ochronę swoich danych

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-07-21

To czwarty z kolei artykuł z cyklu "Jak z sukcesem wdrożyć Sugestera". Tym razem podpowiadamy nowym użytkownikom, jakie funkcje aktywować w systemie, by maksymalnie zabezpieczyć przechowywane w nim dane. Podwójna weryfikacja przy logowaniu, dostęp do konta z określonego IP, uprawnienia dla pracowników, weryfikacja adresów email i inne - to wszystko możesz aktywować w Sugesterze. Sprawdź jak to zrobić!

Więcej

Jak z sukcesem wdrożyć Sugestera. #3 Czas na kolejne moduły

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-06-28

To kolejny, trzeci z cyklu artykuł "Jak z Sukcesem wdrożyć Sugestera". Kontynuujemy aktywowanie kolejnych modułów. Tym razem skupiamy się głównie na module zadań i formularzy, ale podpowiadamy też kiedy mogą się przydać pozostałe moduły. Dajemy wskazówki jakich funkcji w zadaniach i formularzach używać od razu, a które mogą poczekać. 

Więcej

4 przydatne funkcje podczas okresu urlopowego w firmie

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-06-28

Jak przygotować zespół na okres urlopowy? Co zrobić, żeby nie tracić czasu na przeglądanie poczty po powrocie? Jak ustawić zastępstwo? oraz Jak powiadomić klientów o nieobecności?

Odpowiedzi na wszystkie te pytania znajdziesz w naszym artykule. 

Przełącz się na tryb wakacyjny i zobacz jak z Sugesterem przygotować się do okresu urlopowego w Twojej firmie.

Więcej

Jak z sukcesem wdrożyć Sugestera. #2 Zacznij od funkcji, których naprawdę potrzebujesz

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-06-22

W kolejnym, drugim już artykule z cyklu "Jak z sukcesem wdrożyć Sugestera" dajemy konkretne wskazówki, które moduły aktywować na początku i dlaczego. Zaczynamy od modułu CRM oraz poczty, bo to trzon systemu. Znajdziecie tu najważniejsze funkcje, od których warto zacząć, by wdrażanie nowego systemu nie było chaotyczne i odbywało się według określonego planu.

Więcej

3 sposoby jak zwiększyć z Sugesterem liczbę klientów, nie wydając dodatkowo ani złotówki

Sylwia Cerecka Sylwia Cerecka 2022-06-14

Pewnie zastanawiasz się czy to w ogóle możliwe, a jeśli tak to w jaki sposób - zwiększyć sprzedaż i to bez dodatkowych nakładów gotówki?

W tym artykule pokażemy Ci, jak bez dodatkowych kosztów, aktywując jedynie dodatkowe moduły na swoim koncie w Sugesterze, masz szansę zwiększyć sprzedaż.

Więcej

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.