Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Blog Aktualności Obsługa klienta Skuteczny Follow up - 13 wskazówek jak robić to dobrze [+3 szablony mailowe] Niezależnie jak bardzo potencjalny klient jest zainteresowanym Twoim produktem, to - jak my wszyscy - jest w ciągłym biegu i zapamiętuje tylko część informacji, które do niego docierają.
Skuteczny Follow up - 13 wskazówek jak robić to dobrze [+3 szablony mailowe]
Niezależnie jak bardzo potencjalny klient jest zainteresowanym Twoim produktem, to - jak my wszyscy - jest w ciągłym biegu i zapamiętuje tylko część informacji, które do niego docierają.
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Obsługa klienta
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!
Jak prowadzić dobry helpdesk?
Pierwszy krok już za Tobą - ktoś właśnie kupił Twój produkt. To jednak dopiero początek. Aby utrzymać starych klientów i zdobyć nowych musisz zadbać o zadowolenie każdego użytkownika.
Blog Zarządzaj klientami Aktualności
Zapewnij swoim danym bezpieczne wakacje
Wakacje to czas relaksu, ale też okres wzmożonych ataków hakerskich i zagrożenia cybernetycznego. Bądź czujny i nie daj się oszustom.
Poznajcie moduł Formularzy w Nowym Sugesterze!
Powoli widać u nas kolejny moduł - Formularze. Wyglądają bardzo obiecująco :) Oceńcie sami!
Poznaj komentarze do zadań w Nowym Sugesterze
Stworzyliśmy w Nowym Sugesterze coś, czego nie było w obecnej wersji systemu - komentarze do zadań. Komentarze pozwalają nie tylko prowadzić rozmowę na temat wykonywanego zadania, ale też zadawać pytania bezpośrednio członkom zespołu, odsyłać do konkretnego fragmentu dyskusji czy też tworzyć z treści komentarza automatycznie nowe zadanie. Koniecznie sprawdźcie!
Zaawansowane wyszukiwanie: jak skutecznie zarządzać informacją w firmie
W firmie zazwyczaj prawdziwy problem stanowi nie zebranie odpowiednich wiadomości, ale szybkie ich znalezienie. Dlatego w tym artykule odkryjemy tajniki wyszukiwania zaawansowanego w Sugesterze.
Jak “wycisnąć” z interesów w Sugesterze jeszcze więcej? 7 sprawdzonych tipów i trików
Korzystasz z interesów w Sugesterze, ale masz wrażenie, że niewiele o nich wiesz i nie wykorzystujesz wszystkich możliwości? Za chwilę to się zmieni.
Tagi w mailach: oszczędź czas i zwiększ wydajność
Czym są tagi w mailach, po co z nich korzystać i jak dzięki nim zmniejszyć liczbę zapytań napływających do działu obsługi? Koniecznie sprawdź