Jest już Nowy Sugester w wersji beta! Chcesz zobaczyć, co się zmieniło? Zobacz
Podręcznik z informacjami na temat twojego produktu/usługi.
Zawsze aktualny, zawsze dostępny, zawsze online
Baza wiedzy to idealne sposób na dostarczenie użytkownikom i klientom pomocy na temat produktu. Zawiera uporządkowaną wiedzę na temat produktu. Treści w niej zawarte są łatwo wyszukiwane przez wyszukiwarki. Jeżeli klient nie odnajdzie odpowiedzi, której szuka - Baza Wiedzy to idealne rozwiązanie na zainiciowanie kontaktu z klientem.
Treści do bazy wiedzy możesz wprowadzć ręcznnie bądź wgrać do systemu PDF/plik EXCEL z danymi
Dzięki wtyczce - użytkownicy łatwo znajdą odpowiedzi na pytania odnośnie twojej aplikacji
Możesz skorzystać z jednego z dostępnych szablonów lub dostosować wygląd bazy do twojej strony
Treści zgromadzone w jednym miejscu w Bazie Wiedzy, pozwalają dobrze usystematyzować i pokategoryzować informacje o produkcie. Baza wiedzy ułatwia klientom szybkie znalezienie odpowiedzi lub wysłanie zapytania do działu helpdesku. Wartościowe treści wprowadzone w bazie wiedzy są doskonałym materiałem dla Google do wyższego pozycjonowania innych stron produktowych.
Wtyczka pomocy zawsze dostępna na stronie produktu sprawia, że klienci łatwo znajdują odpowiedzi na pytania. Dymki pomocy zaciągające treść z Bazy Wiedzy wstawione do aplikacji produktu ułatwiają zrozumienie działania dowolnej aplikacji.