![clipboard](/pagelayout/sugester/images/circle-icons/full-color/clipboard.png)
Internetowa Baza Wiedzy jest najprostszym sposobem na uzyskanie przez Twoich klientów szybkiej odpowiedzi na pytania odnośnie systemu
![star](/pagelayout/sugester/images/circle-icons/full-color/star.png)
Zakładka na Twoją stronę / aplikację pozwoli użytkownikom usyskać w locie odpowiedź na każde pytanie odnonśnie systemu
![chat](/pagelayout/sugester/images/circle-icons/full-color/chat.png)
Uczyń swoją aplikację przejrzystą dzięki wklejeniu dymkow pomocy z podpowiedziami zaciąganymi z Bazy Wiedzy
![art](/pagelayout/sugester/images/circle-icons/full-color/art.png)
Baza Wiedzy może stać się integralną częścią twojej strony lub aplikacji. Wystarczy kilka klików bądź modyfikacja kodu i nabierze odpowiedniej kolorystyki
![chat](/pagelayout/sugester/images/circle-icons/full-color/mail.png)
Każdy wpis w Bazie Wiedzy może być komentowany i udostępniany w mediach społecznościowych. Informację o nowych komentarzach otrzymają odpowiednie przydzielone do tego osoby w Twojej firmie.
![globe](/pagelayout/sugester/images/circle-icons/full-color/running.png)
Do zarządzania i tworzenia Bazy Wiedzy można dołączyć wielu użytkkowników. Mogą oni posiadać różne uprawnienia do edycji i tworzenia treści.
![globe](/pagelayout/sugester/images/circle-icons/full-color/global.png)
Poza językiem polskim interfejs Bazy Wiedzy może być dostępny po angielsku, francusku i w innych językach.
![globe](/pagelayout/sugester/images/circle-icons/full-color/upload.png)
Zaciągnij do Systemu podręcznik opisujący twoją aplikację. Otrzymasz przystępną, pokategoryzowaną Bazę Wiedzy online. (w każdej chwli będzie możliwość pobrania jej w postaci PDF)
![globe](/pagelayout/sugester/images/circle-icons/full-color/lightbulb.png)
Baza Wiedzy Sugester może zostać idealnie wykorzystana na potrzeby wewnętrznego intranetu firmowego. Treści w niej dostępne mogą być chronione hasłem i dostępne tylko dla pracowników.
![globe](/pagelayout/sugester/images/circle-icons/full-color/rainbow.png)
W miarę rozwoju firmy bądź potrzeb związanych z obsługą Bazy Wiedzy - można roższerzyć jej możliwości o inne moduły systemu Sugester - jak Czat, CRM, Forum Sugestii, zarządzanie zadaniami, e-mail lub Helpdesk