Jest już Nowy Sugester w wersji beta! Chcesz zobaczyć, co się zmieniło? Zobacz
Obsługa maili, czat, Voip, Crm, formularze oraz firmowa baza wiedzy - wszystko w jednym miejscu, w jednej aplikacji
Sugester pozwala na płynną komunikację zarówno z klientem, jak i wewnątrz zespołu. Przejrzysta karta klienta z historią kontaktu, delegowanie zadań, statusy zgłoszeń oraz automatyczna odpowiedź zwrotna do nadawcy zapewnią sprawny system komunikacji w Twojej firmie.
Sugester umożliwia obsługę maili z dowolnej liczby adresów, w wielu domenach. Wszystkie wiadomości widoczne są w jednym inboxie, z którego łatwo przekierować korespondencję do innego działu, nadać jej priorytet, oznaczyć etykietą lub przenieść do folderu.
Z Sugesterem zadbasz o wiedzę w swojej firmie. Tworząc firmową bazę wiedzy, zapewnisz swoim klientom, a także pracownikom bezpłatny dostęp do ważnych treści na temat Twojego produktu oraz procedur i zasad postępowania w Twoim przedsiębiorstwie.
Jedna skrzynka dla wszystkich wiadomości. Odpisuj na maile, nadawaj statusy, twórz foldery i bądź w stałym kontakcie z klientami dzięki automatycznym przypomnieniom.
ZOBACZ WIĘCEJ
Korzystaj z zadań, by sprawnie rozwiązywać sprawy klientów. Deleguj pracę, nadawaj zadaniom priorytety i mierz czas realizacji zgłoszenia.
ZOBACZ WIĘCEJ
Nie przegap żadnego połączenia. Bądź na bieżąco z tematami od klientów dzięki notatkom do rozmów. Korzystaj z automatycznej identyfikacji klienta i filtrów połączeń.
ZOBACZ WIĘCEJ
Historia komunikacji, dane finansowe, zrealizowane zadania, przydzielone rabaty - wszystko pod ręką, dostępne dla każdego w dowolnym momencie.
ZOBACZ WIĘCEJ
Rozmawiaj na żywo z klientami i załatwiaj ich sprawy od ręki. Szablony odpowiedzi usprawnią obsługę, a czat w trybie offline pomoże zebrać dodatkowe kontakty.
ZOBACZ WIĘCEJ
Formularze na stronie przyspieszą komunikację z klientem, a automatyczne dodawanie nowych kontaktów do CRMu zwiększy szansę na sprzedaż.
ZOBACZ WIĘCEJ