a_pixel

Prosty system dla działu obsługi klienta



Obsługa maili, czat, Voip, Crm, formularze oraz firmowa baza wiedzy - wszystko w jednym miejscu, w jednej aplikacji

Załóż darmowe konto testowe
Poznaj funkcje dla działu obsługi
Niezależnie czy dopiero rozkręcasz swój biznes - jesteś doradcą, księgowym i marketingowcem w jednej osobie, czy zarządzasz dużym zespołem specjalistów, potrzebujesz narzędzia do zadań specjalnych, które wyniesie jakość obsługi w Twojej firmie na wyższy poziom.


Wypróbuj możliwości systemu Sugester

baza klientow

SPRAWNY PRZEPŁYW INFORMACJI

Sugester pozwala na płynną komunikację zarówno z klientem, jak i wewnątrz zespołu. Przejrzysta karta klienta z historią kontaktu, delegowanie zadań, statusy zgłoszeń oraz automatyczna odpowiedź zwrotna do nadawcy zapewnią sprawny system komunikacji w Twojej firmie.

koperta-email

Uporządkowana skrzynka email

Sugester umożliwia obsługę maili z dowolnej liczby adresów, w wielu domenach. Wszystkie wiadomości widoczne są w jednym inboxie, z którego łatwo przekierować korespondencję do innego działu, nadać jej priorytet, oznaczyć etykietą lub przenieść do folderu.

książka

Zarządzanie wiedzą w firmie

Z Sugesterem zadbasz o wiedzę w swojej firmie. Tworząc firmową bazę wiedzy, zapewnisz swoim klientom, a także pracownikom bezpłatny dostęp do ważnych treści na temat Twojego produktu oraz procedur i zasad postępowania w Twoim przedsiębiorstwie.


Sugester ma wszystko czego potrzebuje Twój dział obsługi

ikonka z kopertą

Poczta email

Jedna skrzynka dla wszystkich wiadomości. Odpisuj na maile, nadawaj statusy, twórz foldery i bądź w stałym kontakcie z klientami dzięki automatycznym przypomnieniom.
ZOBACZ WIĘCEJ

ikonka baza zadania

System ticketowy

Korzystaj z zadań, by sprawnie rozwiązywać sprawy klientów. Deleguj pracę, nadawaj zadaniom priorytety i mierz czas realizacji zgłoszenia.
ZOBACZ WIĘCEJ

ikonka słuchawki

Połączenia Voip

Nie przegap żadnego połączenia. Bądź na bieżąco z tematami od klientów dzięki notatkom do rozmów. Korzystaj z automatycznej identyfikacji klienta i filtrów połączeń.
ZOBACZ WIĘCEJ

ikonka baza klientow

Crm

Historia komunikacji, dane finansowe, zrealizowane zadania, przydzielone rabaty - wszystko pod ręką, dostępne dla każdego w dowolnym momencie.
ZOBACZ WIĘCEJ

ikonka czatu

Czat online

Rozmawiaj na żywo z klientami i załatwiaj ich sprawy od ręki. Szablony odpowiedzi usprawnią obsługę, a czat w trybie offline pomoże zebrać dodatkowe kontakty.
ZOBACZ WIĘCEJ

ikonka formularz

Formularze

Formularze na stronie przyspieszą komunikację z klientem, a automatyczne dodawanie nowych kontaktów do CRMu zwiększy szansę na sprzedaż.
ZOBACZ WIĘCEJ

Przetestuj system do obsługi klienta Sugester za darmo i bez ograniczeń przez 30 dni.

Podstawowy abonament kosztuje tylko 19 zł netto miesięcznie!


Załóż darmowe konto

Dlaczego Sugester to najlepszy program do wsparcia Twojego działu obsługi?

Skrócisz czas obsługi zapytań i obniżysz koszty


Dzięki firmowej bazie wiedzy z dostępem do opisów procedur i najczęściej zadawanych pytań, szablonom maili, automatycznej wysyłce wiadomości oraz rozdzielaniu korespondencji za pomocą spersonalizowanych filtrów, skrócisz czas obsługi pojedynczego zgłoszenia, zredukujesz koszty i zmniejszysz pracę ręczną w Twoim zespole.

    Firmowa baza wiedzy
    Szablony maili
    Automatyczne odpowiedzi do klientów
    Automatyczne filtrowanie maili przychodzących
    Wszystko w jednym miejscu


Widok inboxu z mailami, zadaniami, folderami, priorytetami, statusami.


Lepiej zrozumiesz klienta w oparciu o zdobytą o nim wiedzę

Każdego nowego klienta dodasz jednym kliknięciem, nawet podczas rozmowy telefonicznej. Ułatwi to identyfikację klienta przy kolejnym kontakcie oraz szybkie zapoznanie się ze sprawą, nawet jeśli wcześniej ktoś inny prowadził rozmowę. Dodane do profilu klienta notatki zwiększą jego satysfakcję z jakości obsługi i pozwolą na indywidualne podejście.

    Automatyczna identyfikację klienta podczas kontaktu
    Łatwe tworzenie nowego klienta
    Karta klienta z historią komunikacji
    Notatki i aktywności


Karta klienta z widoczną sekcją maili, zadań, notatek i dodatkowych informacji o kliencie.


Dowiesz się jak pracują Twoi pracownicy

Raporty ułatwią weryfikację, które zgłoszenia są bardziej czasochłonne, a które są załatwiane od ręki. Sprawdzisz ile czasu pracownicy poświęcają na wykonanie zadania lub odpisanie na maila. Dzięki temu ustalisz priorytety i realne cele oraz ułatwiasz działowi HR rozliczenie. Natomiast ocena komunikacji dołączona do wiadomości pomoże Ci dowiedzieć się jak klienci oceniają kontakt z Twoją firmą.

    Raport czasu pracy (timesheet)
    Rejestruj czas
    Dodatkowe raporty
    Ocena komunikacji z klientem


Karta raportu czasu pracy pracownika za dany okres z sumą godzin i rozbiciem zadań na poszczególnych klientów i projekty


Skuteczniej zorganizujesz pracę w Twoim zespole

Tworząc zadania, usprawnisz podział obowiązków i odpowiedzialności w zespole. Zmniejszysz tym samym liczbę porzuconych spraw i ułatwisz zachowanie porządku w rozwiązywaniu przychodzących zapytań. Statusy ułatwią sprawdzenie, na jakim etapie jest dane zadanie i jaki ma termin realizacji. Dzięki temu zachowasz porządek rozpatrywania zgłoszeń i dotrzymasz terminów, co pozytywnie wpłynie na satysfakcję Twoich klientów.

    Delegowanie zadań
    Statusty zadań
    Tagowanie zgłoszeń
    Licznik czasu


Lista zadań z kolumnami: tytuł, priorytet, status, termin wykonania, osoba odpowiedzialna, czas.


Przetestuj system do obsługi klienta Sugester za darmo i bez ograniczeń przez 30 dni.

Podstawowy abonament kosztuje tylko 19 zł netto miesięcznie!


Załóż darmowe konto
Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.