Przed każdą firmą, która pragnie świadczyć dobre usługi i utrzymywać profesjonalne relacje z klientem, pojawia się w pewnym momencie problem wyboru systemu CRM. Nie inaczej było w naszym przypadku. Testowaliśmy wiele rozwiązań, tych bezpłatnych jak i płatnych, lecz wiadomo w przypadku Fundacji nie mogliśmy pozwolić sobie na wysokie koszty utrzymania systemu. Tak oto trafiliśmy na Sugester, który łączy wiele modułów, gdzie indziej niedostępnych jako integralna usługa. Dziś wiemy, że był to dobry wybór, choć na codzień korzystamy tylko z połowy możliwości, jakie oferuje. Dlaczego warto wybrać Sugester? To proste, mamy dostęp do w pełni rozbudowanego CRM, czatu, helpdesku i wielu innych usług, które są ze sobą zintegrowane. Dostajemy jeszcze coś, rewelacyjną obsługę klienta. Wiemy, że w każdej chwili możemy się do nich zgłosić, a oni nie tylko pomogą, ale pochylą się nad naszymi sugestiami i potrzebami. Jeszcze nigdy nie mieliśmy okazji być traktowani tak indywidualnie. W imieniu Fundacji Zobaczyć, dziękuję firmie Sugester Sp. z o.o. i jej pracownikom za okazałą pomoc.