Sugester to jednoczesnie prosty w obsłudze i bogaty system, który można wykorzystać nie tylko do zarządzania kontaktami i relacjami z klientami. Dla organizacji pracujacych projektowo to doskonałe narzędzie do przydzielania, grupowania i kontrolowania wykonania poszczególnych zadań oraz poziomu realizacji różnych projektów. Zachęca do systematycznego planowania. Ułatwia nie tylko komunikację zewnętrzną, ale i wewnętrzną. Bogactwo funkcji oraz możliwość dokonania wyboru używanych modułów sprawia, że można go dostosować w znacznym stopniu do własnych potrzeb, bez konieczności zamawiania dedykowanego rozwiązania. Zaletą jest łatwość wdrożenia. podstawowe funcje można wdrożyc niejako od ręki, bez długotrwałych procesów. System umożliwia również m.in. rejestrację czasu pracy pracowników z podziałem na pracę w różnych projektach, zamieniania maili na zadania do wykonania, szacowanie czasu pracy niezbędnego do wykonania danego zadania/projektu. Szukając systemu, który usprawni nam organizację pracy i komunikację zapoznałam się z wieloma, często droższymi rozwiązaniami. Jestem przekonana, że na potrzeby szybko rozwijającej się organizacji pozarządowej nie ma na rynku lepszego rozwiązania.