Jest już Nowy Sugester w wersji beta! Chcesz zobaczyć, co się zmieniło? Zobacz
Stolica Polski od ponad roku korzysta z Sugestera. Dzięki uwagom użytkowników strona miasta
rozwija się, staje się nowocześniejsza i bardziej przystępna dla użytkowników.
Korzystając z forum sugestii internauci przesyłają jednak nie tylko uwagi do samej strony. Na forum są zgłaszane
inne problemy i uwagi dotyczące samego miasta Warszawa.
Home.pl na bazie Sugestera stworzyło platformę do rozwoju swojego serwisu "Rozwijaj z nami home.pl".
Na stronie Home.pl nie umieszczono zakładki sugestii, jednak do forum sugestii prowadzi banner na dole strony głównej serwisu.
Sieć hipermarketów i supermarketów Carrefour używa Sugestera do wprowadzenia zmian na swojej stronie. Dzięki uwagom internautów strona sieci staje się bardziej przejrzysta i dostępna dla użytkowników.
Forum sugestii Carrefour jest zamknięte. Oznacza to, że użytkownicy mogą zgłaszać sugestie, które trafiają bezpośrednio do twórców serwisu, nie ma możliwości głosowania na nie. Jednak w przypadku wpisania adresu e-mail w podczas dodawania sugestii - administratorzy indywidualnie kontaktują się ze zgłaszającym.
Intuicyjna lista zakupów Listonic.pl korzysta z angielskiej i polskiej wersji sugestera. Poza zakładką sugestii, linki do forum sugestii zostały umieszczone w kilku miejscach na stronie (jako przycisk w dziale kontakt oraz część menu w stopce strony)
Redro to sklep online z efektownymi i inspirującymi grafikami. Klienci mogą wybierać spośród milionów wzorów, oraz samodzielnie określić kształt, rozmiar i materiał, z jakich zostanie wykonany wydruk. Redro korzysta z helpdesku Sugester obsługując swoich klientów.