Koniec z bałaganem - Sugester zbiera informacje z maili, telefonów i innych źródeł w jednym miejscu. »
Twórz zadania, grupuj je w projekty, przydzielaj pracownikow i monitoruj postępy. Od dziś każdy wie dokładnie co ma zrobić. »
Ile czasu zajmuje dane zadanie? Jak rozliczyć dany projekt? Z pomocą Sugestera łatwo policzysz, jak długo trwało wykonanie zleconych czynności. Uzyskane informacje bez problemu przekształcisz w czytelne timesheety i faktury. »
Bądź zawsze na bieżąco - dzięki Sugesterowi łatwo sprawdzisz, co dzieje się w Twoim przedsiębiorstwie, bo każda aktywność jest rejestrowana. »
Czym zajmuje się Twój zespół? Czy cenny czas można zagospodarować bardziej wydajnie? Z pomocą naszych narzędzi do rejestrowania i analizy czasu pracy łatwo zidentyfikujesz problematyczne procesy i ocenisz produktywność pracowników. »
Nie marnuj czasu odpowiadając na to samo pytanie wiele razy. Sugester pomoże Ci stworzyć bazę odpowiedzi na często zadawane pytania i zautomatyzować proces obsługi klienta. »
Czy Twoi klienci są zadowoleni z kontaktu z Twoją firmą? Użyj opcji automatycznego zapytania o feedback i podnieś jakość komunikacji z użytkownikami. »
Unikaj nieporozumień i niepotrzebnego stresu z powodu błędnie wysłanych maili. Wysłałeś wiadomość do szefa zamiast kolegi? Mail wyszedł z Twojej prywatnej skrzynki zamiast firmowej? Cofnij jego wysyłkę dzięki odpowiedniej opcji w Sugesterze! »
Chcesz, by więcej funkcji w Sugesterze działało automatycznie, bez Twojej ingerencji? Ustaw odpowiednie filtry i makra, a większość prac system wykona za Ciebie. »
Korzystając z poczty w Sugesterze, wiadomości przychodzące możesz segregować w osobnych folderach. Dzięki temu łatwo uporządkujesz maile firmowe i te od klientów oraz szybciej znajdziesz potrzebną Ci korespondencję. »
Jeśli potrzebujesz, możesz szybko wyeksportować listę maili do formatu .eml. Równie szybko zaimportujesz archiwum wiadomości, jeśli chcesz mieć całą historię komunikacji w Sugesterze. »
Przemyślana organizacja pracy jest kluczem do sukcesu Jeśli odpowiednio ułożysz priorytety zgłoszeń, które masz obsłużyć lub oznaczysz je tagami, łatwiej będzie Ci dotrzymać terminu i wykonać wszystko na czas. »