Dzięki Sugesterowi generowanie timesheetów, rozliczeń lub raportów z prac będzie bezbolesne i przyjemne »
Już nigdy czas poświęcony na jakieś zadanie nie zostanie niepoliczony. Jeżeli nawet nie uruchomisz timera, system odnotuje Twoją aktywność w kontekście tego zadania »
Sugester pozwala na sprawne ustawianie priorytetów zadań. Po prostu złap i przenieś ważne zadanie wyżej »
Przydzielanie zadań w systemie Sugester to tylko 2 kliki. Rozwiń listę, wybierz osobę i ..gotowe! Zadanie pojawi się na jej liście »
Pracując w grupie, daj odpowiednie uprawnienia jej członkom. System daje możliwość nadawania uprawnień zgodnie z rolą, jaką dany użytkownik pełni w firmie. »
Wiadomo, że jest czas na zadania ważne i mniej ważne. Niektóre są istotne, ale może nie w tym tygodniu. Sugester sprawia, że ustawianie priorytetów jest proste »
Twórz projekty, przypisuj do nich określone osoby, ustalaj ich widoczność. »
Jest jasne, że zadania wymagają grupowania. Można grupować zadania wedle klientów lub kategorii. Do każdej wybranej kategorii możesz również zaprosić gościa z zewnątrz »
Zarządzanie zadaniami i projektami jest tylko jednym z modułów systemu Sugester. W miarę rozwoju Twojej firmy, możesz łatwo aktywować dowolne dostępne w systemie moduły Helpdesk, CRM, Emailing, Forum Sugestii, Formularze, VOIP czy Bazę wiedzy»
Użyj Scrum Sprints jeśli chcesz, by Sugester pomógł Ci odpowiednio rozplanować pracę w Twoim zespole i równomiernie rozłożyć siły między pracowników.»
Trudno wyobrazić sobie planowanie pracy bez kalendarza. Dlatego wszystkie zadania i projekty w Sugesterze możesz przeglądać w widoku dziennym, tygodniowym lub miesięcznym. Kalendarze można łatwo udostępniać członkom zespołu lub zachować dla siebie. »
Tablica zadań to rozwiązanie znane z metodologii Agile - dzieli planowane czynności na kolumny w zależności od dowolnie nazwanych statusów. Zadaniami można łatwo manipulować, przesuwając je z dnia na dzień czy z kolumny do kolumny. »