Jest już Nowy Sugester w wersji beta! Chcesz zobaczyć, co się zmieniło? Zobacz
Sugester pomaga ukierunkować aktywność pracowników w zespole
Sprawdź jak to działa
Sugester pozwala zarządzać czasem pracy w wygodny sposób. Dzięki naszym narzędziom zawsze będziesz wiedzieć ile czasu zajął ci dany projekt, jak długo pracowali nad nim konkretni pracownicy, czy ile czasu średnio zajmuje odpowiedź na maila od klienta. Z pomocą Sugestera bezboleśnie zwiększysz wydajność i zmotywujesz pracowników.
Czas pracy może być automatycznie zliczany od momentu, kiedy pracownik zaloguje się w firmowej sieci czy zacznie korzystać z konkretnej aplikacji.
Sugester posiada otwarte API, które umożliwia rejestrowanie aktywności członków zespołu w zewnętrznych aplikacjach - np. nowych commitów na GitHubie.
Z pomocą Sugestera szybko wygenerujesz timesheety dla konkretnych pracowników czy wykazy czasu spędzonego na danym projekcie, które następnie łatwo zamienisz w faktury czy rachunki.
Pracując z Sugesterem nigdy nie zapomnisz wypełnić swojego timesheetu. Nasza aplikacja automatycznie przypomni ci, że powinieneś uzupełnić informacje o przepracowanym czasie.
Jeśli twoja firma świadczy usługi rozliczane na godziny, to Sugester jest dla ciebie idealnym rozwiązaniem. Łatwo przygotujesz wykaz czasu spędzonego na danym zadaniu czy projekcie, a następnie wygenerujesz gotową do wysłania fakturę.
Mierzenie czasu sprawia, że środowisko pracy staje się bardziej transparentne. Twój zespół zyska też dodatkową motywację do terminowego wykonywania zadań.
Nie musisz przystosowywać swojej firmy do Sugestera - to Sugester przystosuje się do ciebie. Oferujemy otwarte API, dzięki któremu łatwo zintegrujesz nasza aplikację z takimi narzędziami jak GitHub czy Slack.