Integracje i rozszerzenia Bazy Wiedzy

Integracje i rozszerzenia

W miarę rozwoju firmy bądź potrzeb związanych z obsługą Bazy Wiedzy - można roższerzyć jej możliwości o inne moduły systemu Sugester - jak Czat, CRM, Forum Sugestii, zarządzanie zadaniami, e-mail lub Helpdesk.

Integracje i rozszerzenia




...najwięcej o produkcie dowiesz się podczas korzystania z niego


Załóż swoją bazę wiedzy


credit-card Moduł analityczny dla najważniejszych treści

Sugester posiada analitykę najczęściej wpisywanych słów w polu wyszukiwania lub postów/kategorii odwiedzanych przez klientów . Daje on wiedzę które treści są najistotniejsze dla klientów i które należy rozbudowywać.

globe Możliwość wklejenia na stronę widzetu samego pola wyszukiwania

Odpowiedzi na pojedyncze maile można umieszczać w bazie wiedzy, aby użytkownicy chcąc zadać podobne pytanie w przyszłości szybko otrzymali na nie odpowiedź.

credit-card Kompleksowa główna strona pomocy

Baza wiedzy posiada również kreator głównej strony pomocy do produltu. Może ona zawierać takie elementy jak: wyszukiwarka teści, lista kategorii, faq, informację na temat godzin i zakresu dostępności supportu, informację na temat dostępności Twojej aplikacji (status page), wtyczkę z odpowiedniego wallu twittera / facebooka, Formularz do umawiania się na rozmowę telefoniczną, przycisk feedbacku, dane kontaktowe do supportu