Jest już Nowy Sugester w wersji beta! Chcesz zobaczyć, co się zmieniło? Zobacz
Sugester posiada analitykę najczęściej wpisywanych słów w polu wyszukiwania lub postów/kategorii odwiedzanych przez klientów . Daje on wiedzę które treści są najistotniejsze dla klientów i które należy rozbudowywać.
Odpowiedzi na pojedyncze maile można umieszczać w bazie wiedzy, aby użytkownicy chcąc zadać podobne pytanie w przyszłości szybko otrzymali na nie odpowiedź.
Baza wiedzy posiada również kreator głównej strony pomocy do produltu. Może ona zawierać takie elementy jak: wyszukiwarka teści, lista kategorii, faq, informację na temat godzin i zakresu dostępności supportu, informację na temat dostępności Twojej aplikacji (status page), wtyczkę z odpowiedniego wallu twittera / facebooka, Formularz do umawiania się na rozmowę telefoniczną, przycisk feedbacku, dane kontaktowe do supportu