Dzięki karcie klienta zawsze wiesz dokładnie z kim rozmawiasz. Obok okienka chatu, e-maila czy rozmowy telefonicznej widzisz profil zawierający wszystkie najważniejsze informacje: historię wcześniejszych interakcji, status klienta (płatny/niepłatny), staż i wiele więcej.
Sugester posiada wbudowaną funkcjonalność tworzenia rejestru interakcji z danym klientem. Możesz łatwo przejrzeć treść wszystkich e-maili, czatów czy nagrania rozmów telefonicznych - dzięki temu unikniesz nieporozumień i udzielania sprzecznych informacji.
Którzy klienci często potrzebują pomocy? Jak dużo czasu poświęcasz na odbieranie od nich telefonów czy odpisywanie na ich e-maile? Z pomocą wbudowanych w Sugestera narzędzi analitycznych możesz obejrzeć czytelny przegląd statystyk na temat twojej komunikacji z klientami.
Jakie zyski generuje dla twojej firmy dany klient? Jak często dokonuje zakupów? Czy warto zaoferować mu dodatkowy rabat lub specjalny pakiet usług? Dzięki historii finansowej łatwo ocenisz wartość każdego klienta i zmaksymalizujesz jego potencjał.
Regularny kontakt z klientem to klucz do długotrwałych, wartościowych relacji. Sugester umożliwia ci zdefiniowanie cyklicznych przypomnień, dzięki którym żaden klient nie poczuje się zaniedbany.
Pogrupuj klientów według swoich potrzeb. Możesz połączyć ich w dowolnie zdefiniowane kategorie - na przykład według rodzaju (prywatni, firmy) czy znaczenia dla twojego przedsiębiorstwa (ważni, drobni, niepłatni). Dzięki temu łatwiej zaplanujesz i zorganizujesz pracę.
Wbudowane w Sugestera narzędzia do raportowania pozwolą ci łatwo wygenerować przegląd kluczowych informacji dotyczących twojego przedsiębiorstwa. Możesz tworzyć wykresy lejkowe, podsumowania, timesheety i wiele więcej.
Koniec z chaosem informacyjnym. Sugester pozwala ci pisać i odbierać e-maile, rozmawiać na czacie oraz wykonywać i odbierać rozmowy telefoniczne z pomocą jednego, zintegrowanego interfejsu. To nie tylko wygodne rozwiązanie, ale też duża oszczędność czasu.
Sugester może automatycznie przydzielać członków twojego zespołu do e-maili czy pytań zadanych na forum. Przydzielanie może odbywać się na podstawie zdefiniowanych kryteriów lub ręcznie. W wypadku, kiedy dane zadanie pozostanie otwarte przez pewien okres (np. 12 godzin), Sugester przepisze je na innego członka zespołu.
Sugester pozwala ci przechowywać najważniejsze dla twojego biznesu dokumenty w chmurze i segregować je zgodnie z ich znaczeniem. Dzięki temu ważne prezentacje, oferty czy faktury zawsze będą łatwe do odnalezienia.
Przenoszenie firmy do nowego oprogramowania bywa uciążliwe - ale nie musi takie być. Do Sugestera z łatwością zaimportujesz bazę klientów, archiwum korespondencji czy inne dane. W ten sposób zachowasz ciągłość działań między różnymi systemami przy minimalnym wysiłku.
Sugester to centrum zarządzania twoją firmą. Nie musisz opuszczać przeglądarki, aby skontaktować się z istniejącymi oraz potencjalnymi kontrahentami. Wystarczy kilka kliknięć aby, bez opuszczania Sugestera, zadzwonić lub napisać do klienta.
Wykresy lejkowe to świetny sposób aby szybko zorientować się w ilości potencjalnych kontrahentów. Wszystkich potencjalnych klientów wystarczy wprowadzić do bazy i nadać im odpowiedni status (potencjalny, negocjacje, płacący itp.), a ich liczba zostanie automatycznie przedstawiona na czytelnym wykresie.
"Interesy" to sposób na śledzenie postępu każdej transakcji - od pierwszego kontaktu, przez negocajcje i podpisanie umowy, po moment, kiedy otrzymujesz zapłatę za towar lub usługę. To szczególnie wygodne rozwiązanie jeśli zajmujesz się wieloma klientami i interesami jednocześnie - bez pomocy Sugestera łatwo zgubić się w ustaleniach z różnymi osobami.