Łatwiejsze tworzenie efektywnych list mailingowych, personalizacja pól w popupie do tworzenia zadań oraz nowe możliwości przy usuwaniu użytkownika z systemu czyli podsumowanie października 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-11-15

Ubiegły miesiąc to zmiany przede wszystkim w budowaniu i zarządzaniu listami mailingowymi - teraz jest jeszcze łatwiej; pojawiła się też dawno wyczekiwana opcja automatycznego przypisywania wszystkich maili, zadań, klientów itd z jednego użytkownika na drugiego przy usuwaniu pracownika z systemu oraz rewolucja w popupie do tworzenia zadań! - od teraz możecie go dowolnie personalizować wg własnych potrzeb. Zapraszamy na przegląd najważniejszych nowych funkcji, jakie pojawiły się w październiku w Sugesterze.

Czytaj całość

Widget Autocall na Twoją stronę, Eksport timesheetu do xls, tagi do rozmów VOIP i wiele innych czyli podsumowanie września 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-10-05

W zeszłym miesiącu pojawiły się u nas nie tylko funkcje, o które od dawna pytaliście, jak eksport raportu czasu pracy do pliku xls czy możliwość nadawania tagów rozmowom w VOIP. Wrześniowe nowości to przede wszystkim rewolucja dla wszystkich tych, którzy korzystają z naszego modułu VOIP lub się do tego przymierzają. Udostępniliśmy Wam niesamowite narzędzie do zwiększenia sprzedaży w Waszej firmie i generowania większej liczby leadów. Mowa o funkcji autocall, czyli automatycznym oddzwanianiu do klienta w ciągu 30 sekund! Zainteresowani? Przeczytajcie więcej

Czytaj całość

Cofanie wysyłki maila, korzystanie z wielu walut i ustawienia domyślnej waluty dla konta, udogodnienia w sortowaniu plików i wiele innych czyli podsumowanie lipca 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-08-14

Co miesiąc w tym miejscu podsumowujemy nasze działania i przypominamy Wam o najważniejszych funkcjach jakie pojawiły się w systemie w ciągu ostatnich 30 dni. Wszystko po to, żebyście czerpali jeszcze więcej korzyści z naszego produktu i systematycznie wdrażali co raz to nowe funkcje , które ułatwią Wam życie:) Tym razem przypominamy, że w Sugesterze istnieje już możliwość cofnięcia wysłanego maila, możecie też pracować na obcych walutach, a nawet ustawić domyślną walutę dla całego konta oraz zdefiniować rodzaje szablonów maili do komunikacji z klientem.

Czytaj całość

Weryfikacja adresu email użytkownika, automatyczne przesyłanie wiadomości dalej i usprawnienia w eksporcie emaili czyli podsumowanie czerwca 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-07-09

Czerwiec przynosi kolejne nowe funkcje, jedną z nich jak weryfikacja adresu email zalogowanego użytkownika, dzięki której dane są jeszcze bardziej bezpieczne. Pojawia się też możliwość przeniesienia uprawnień właściciela konta na innego użytkownika czy nowa funkcja jeszcze bardziej ułatwiająca zarządzanie pocztą z różnych kont. Są jeszcze drobne, choć niezwykle ułatwiające pracę - zmiany w wyświetlaniu maili, eksporcie wiadomości czy integracji z Fakturownią. Zobaczcie samie!

Czytaj całość

Dwuetapowa weryfikacja przy logowaniu, dostęp do konta tylko z określonego adresu IP, wyszukiwarka w plikach i wiele innych czyli podsumowanie kwietnia 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-05-04

W kwietniu mieliśmy sporo pracy. Wielkimi krokami zbliża się też RODO, dlatego postanowiliśmy wzbogacić nasz system o kilka nowych funkcji, jak dwuetapowa weryfikacja przy logowaniu czy możliwość logowania tylko z podanego IP biura. Wszystko po to, żeby Wasze dane były jeszcze bardziej bezpieczne, Wasza kontrola nad nimi jeszcze pełniejsza, a Wasz system CRM jeszcze bardziej pomagał Wam spełniać wymogi RODO.
Oczywiście w naszym zestawieniu nowości zobaczycie też funkcje, przy których powstawaniu motywacją dla nas nie było RODO, a Wasze potrzeby:) Zobaczcie sami!

Czytaj całość

Tabela dostępności postów w różnych wersjach językowych, tagi w timeshhecie, eksport większej liczby rekordów do eml i wiele innych czyli podsumowanie lutego 2018 w Sugesterze

author Sylwia Cerecka, 2018-03-09

Luty już za nami. Był to jak zwykle dla nas czas intensywnej pracy i nowych pomysłów. Postanowiliśmy ułatwić Wam pracę z tworzeniem wpisów w wielojęzycznej bazie wiedzy dzięki tabeli porównującej istniejące i nieprzetłumaczone posty, dodaliśmy tagi do timesheetu co pozwoli na grupowanie wykonywanych czynności w pracy, dodaliśmy też departamenty do raportu aktywności użytkowników, co pomoże Wam szybciej porównać efektywność pracowników w odniesieniu do innych osób w dziale. Oczywiście jest tego więcej, zobaczcie sami!

Czytaj całość

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.