Jak zabezpieczyć dane Twojej firmy korzystając z Sugestera

author Sylwia Cerecka, 2018-06-18

Zastanawiasz się czasem, czy dane w Twojej firmie są bezpieczne? Prowadząc swój biznes, codziennie operujesz przecież dużą ilością informacji, które - jeśli trafią w niepowołane ręce - potrafią wyrządzić więcej szkody niż myślisz zarówno Tobie jak i Twoim kontrahentom. Nie mówiąc o stracie zaufania swoich klientów. Zła sława szybko się rozchodzi, a odbudowanie raz straconego zaufania jest trudne. Dlatego by uchronić się przed utratą lub wyciekiem danych, warto zastanowić się nie tylko nad podwójnymi zamkami, ale też nad rozwiązaniem informatycznym, które zapewni bezpieczeństwo Twoim danym.

Czytaj całość

E-mail marketing: dotrzyj do swoich klientów

author Zespół Sugester.pl, 2016-06-20
CC0 Pexels.com

Współczesna technologia oferuje wiele możliwości dotarcia do Twoich istniejących i potencjalnych klientów. Możesz reklamować się w wyszukiwarkach i sieciach społecznościowych, emitować filmowe reklamy na YouTube czy publikować teksty sponsorowane w sieci. Mimo to jednym z najskuteczniejszych, a jednocześnie najprostszych sposobów na kontakt z klientami pozostaje kontakt mailowy.

Czytaj całość

Import i eksport danych: bezbolesne wdrożenie systemu CRM

author Zespół Sugester.pl, 2016-03-25
CC0 - finda.photo

Zastanawiasz się nad przejściem na nowy system CRM, ale boisz się wdrożenia? Nic dziwnego - przenoszenie danych z jednego oprogramowania do drugiego potrafi być niezwykle uciążliwe. W Sugesterze uprościliśmy ten proces do maksimum, tworząc prosty system importu i eksportu danych.

Czytaj całość

Zaawansowane wyszukiwanie: jak skutecznie zarządzać informacją w firmie

author Zespół Sugester.pl, 2016-03-18
(c) Uwe Hermann, 2006

W firmie zazwyczaj prawdziwy problem stanowi nie zebranie odpowiednich wiadomości, ale uporządkowanie ich w taki sposób, aby rzeczywiście były przydatne. W tym artykule pokażemy, jak skutecznie zarządzać informację w firmie za pomocą Sugestera.

Czytaj całość

Live chat na Twoją stronę: lepsza komunikacja z klientami

author Zespół Sugester.pl, 2016-03-11

Nikomu nie trzeba przypominać, że dobra i sprawna obsługa klienta to kluczowy element sukcesu w biznesie. Oczekujemy od firm - i powinniśmy oferować naszym kontrahentom - wsparcie za pomocą wszystkich popularnych środków komunikacji: e-maili, telefonu i portali społecznościowych. Ale jak wyróżnić się spośród konkurentów, którzy wykorzystują już wszystkie te kanały?

Czytaj całość

Sprawna obsługa przez e-mail: dynamiczna stopka, szablony wiadomości i automatyczne odpowiedzi

author Zespół Sugester.pl, 2016-02-25
(C) by Jeric Santiago

Jak usprawnić obsługę maili w firmie? Wystarczy, że zaczniesz korzystać z trzech prostych narzędzi: dynamicznych stopek, szablonów wiadomości i automatycznych odpowiedzi.

Czytaj całość