Czat kontra telefonia internetowa... Jaki kanał kontaktu z klientem wybrać dla swojej firmy?

author Sylwia, 2018-08-08

Skuteczna komunikacja z klientem zwiększa nie tylko jego zadowolenie, ale też przywiązanie do danej marki oraz sprzedaż. Wśród wielu dostępnych kanałów komunikacji takich jak: poczta elektroniczna, faks, komunikator internetowy (Skype), poczta tradycyjna, kontakt osobisty, livechat czy telefon, te dwa ostatnie są ostatnio chętnie wybieranymi rozwiązaniami. Bo i nietrudno to wdrożyć, i koszty obsługi nie są wygórowane. A zintegrowane z dobrym systemem CRM stają się idealnym uzupełnieniem historii klienta. Pamiętaj jednak, że zanim zdecydujesz się na konkretne rozwiązanie, warto poświęcić chwilę, by poznać wszystkie jego “za” i “przeciw”.

Czytaj całość

Komunikacja z klientem a urlop. Jak zadbać o skuteczną informację?

author Artur Juźwik, 2018-07-25

Urlop pracowników nie oznacza wakacji dla całej firmy. Komunikacja z klientem musi pozostać na niezmiennie wysokim poziomie - niezależnie od pory roku czy zmniejszonej liczebności zespołu. Prawidłowa obsługa w tak newralgicznym okresie jak czas urlopowy możliwa jest przy zachowaniu kilku zasad i wdrożeniu systemów usprawniających informację.

Czytaj całość

Jak zabezpieczyć dane Twojej firmy korzystając z Sugestera cz.II

author Sylwia Cerecka, 2018-06-27

Jeśli przeczytaliście pierwszą część na temat bezpieczeństwa danych w Sugesterze i czujecie niedosyt, macie silną potrzebę zastosować dodatkowe rozwiązania, które zapewnią Wam jeszcze większy spokój, przeczytajcie drugą część naszego poradnikowego wpisu. Serwujemy trzy kolejne wskazówki jak chronić swoje dane w Sugesterze przed ich utratą lub wyciekiem.

Czytaj całość

Jak zabezpieczyć dane Twojej firmy korzystając z Sugestera cz.I

author Sylwia Cerecka, 2018-06-18

Zastanawiasz się czasem, czy dane w Twojej firmie są bezpieczne? Prowadząc swój biznes, codziennie operujesz przecież dużą ilością informacji, które - jeśli trafią w niepowołane ręce - potrafią wyrządzić więcej szkody niż myślisz zarówno Tobie jak i Twoim kontrahentom. Nie mówiąc o stracie zaufania swoich klientów. Zła sława szybko się rozchodzi, a odbudowanie raz straconego zaufania jest trudne. Dlatego by uchronić się przed utratą lub wyciekiem danych, warto zastanowić się nie tylko nad podwójnymi zamkami, ale też nad rozwiązaniem informatycznym, które zapewni bezpieczeństwo Twoim danym.

Czytaj całość

Mój pierwszy CRM... Kilka praktycznych wskazówek

author Zespół Sugester.pl, 2018-06-17

Coraz częściej słyszysz o systemach CRM i korzyściach wynikających z ich stosowania? Zastanawiasz się nad wdrożeniem ich w swojej firmie? Jednak nie wiesz, na co zwrócić uwagę? Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy garść praktycznych informacji.

Czytaj całość

E-mail marketing: dotrzyj do swoich klientów

author Zespół Sugester.pl, 2016-06-20
CC0 Pexels.com

Współczesna technologia oferuje wiele możliwości dotarcia do Twoich istniejących i potencjalnych klientów. Możesz reklamować się w wyszukiwarkach i sieciach społecznościowych, emitować filmowe reklamy na YouTube czy publikować teksty sponsorowane w sieci. Mimo to jednym z najskuteczniejszych, a jednocześnie najprostszych sposobów na kontakt z klientami pozostaje kontakt mailowy.

Czytaj całość