E-mail marketing: dotrzyj do swoich klientów

author Zespół Sugester.pl, 2016-06-20
CC0 Pexels.com

Współczesna technologia oferuje wiele możliwości dotarcia do Twoich istniejących i potencjalnych klientów. Możesz reklamować się w wyszukiwarkach i sieciach społecznościowych, emitować filmowe reklamy na YouTube czy publikować teksty sponsorowane w sieci. Mimo to jednym z najskuteczniejszych, a jednocześnie najprostszych sposobów na kontakt z klientami pozostaje kontakt mailowy.

Czytaj całość

Import i eksport danych: bezbolesne wdrożenie systemu CRM

author Zespół Sugester.pl, 2016-03-25
CC0 - finda.photo

Zastanawiasz się nad przejściem na nowy system CRM, ale boisz się wdrożenia? Nic dziwnego - przenoszenie danych z jednego oprogramowania do drugiego potrafi być niezwykle uciążliwe. W Sugesterze uprościliśmy ten proces do maksimum, tworząc prosty system importu i eksportu danych.

Czytaj całość

Zaawansowane wyszukiwanie: jak skutecznie zarządzać informacją w firmie

author Zespół Sugester.pl, 2016-03-18
(c) Uwe Hermann, 2006

W firmie zazwyczaj prawdziwy problem stanowi nie zebranie odpowiednich wiadomości, ale uporządkowanie ich w taki sposób, aby rzeczywiście były przydatne. W tym artykule pokażemy, jak skutecznie zarządzać informację w firmie za pomocą Sugestera.

Czytaj całość

Live chat na Twoją stronę: lepsza komunikacja z klientami

author Zespół Sugester.pl, 2016-03-11

Nikomu nie trzeba przypominać, że dobra i sprawna obsługa klienta to kluczowy element sukcesu w biznesie. Oczekujemy od firm - i powinniśmy oferować naszym kontrahentom - wsparcie za pomocą wszystkich popularnych środków komunikacji: e-maili, telefonu i portali społecznościowych. Ale jak wyróżnić się spośród konkurentów, którzy wykorzystują już wszystkie te kanały?

Czytaj całość

Sprawna obsługa przez e-mail: dynamiczna stopka, szablony wiadomości i automatyczne odpowiedzi

author Zespół Sugester.pl, 2016-02-25
(C) by Jeric Santiago

Jak usprawnić obsługę maili w firmie? Wystarczy, że zaczniesz korzystać z trzech prostych narzędzi: dynamicznych stopek, szablonów wiadomości i automatycznych odpowiedzi.

Czytaj całość

Wyślij i przypomnij: wygodny follow-up

author Zespół Sugester.pl, 2016-02-08

Często zdarza się tak, że chociaż skończyliśmy już rozmowę przez e-mail, to wymaga ona dalszych działań w bliższej lub dalszej przyszłości. Łatwo wyobrazić sobie sytuację, w której umawiamy się z klientem na przykład na kontakt za tydzień. Ale co zrobić, żeby na pewno nie zapomnieć o takim follow-upie?

Czytaj całość