Pierwszy kontakt z potencjalnym klientem

author Magda, 2019-03-06

Pierwsze wrażenie ma niebagatelne znaczenie. Odgrywa ono ogromną rolę nie tylko w osobistym kontakcie, ale również… w procesie sprzedaży przez Internet. Co zrobić, aby pierwszy kontakt z potencjalnym klientem nie był tym ostatnim? Jakie narzędzia i techniki wykorzystać, aby uniknąć błędów?

Czytaj całość

Sugester dla e-commerce

author Magda, 2018-11-05

Jesteś właścicielem e-sklepu? A może w najbliższym czasie planujesz nim zostać? Sprawdź, jakie rozwiązania wdrożyć, aby zautomatyzować najważniejsze procesy e-commerce i… sprzedawać więcej.

Czytaj całość

Idealna komunikacja na czacie - jak zadbać o przepływ wiadomości?

author Sylwia Cerecka, 2018-09-05

Czaty internetowe - kiedyś stosowane do prywatnych konwersacji - dziś stają się jednym z podstawowych narzędzi komunikacji w sieci dla firm. Choć kojarzą się ciągle ze swobodą wypowiedzi, używane do kontaktów biznesowych powinny być używane zgodnie z kilkoma zasadami.

Czytaj całość

Czat kontra telefonia internetowa... Jaki kanał kontaktu z klientem wybrać dla swojej firmy?

author Sylwia, 2018-08-08

Skuteczna komunikacja z klientem zwiększa nie tylko jego zadowolenie, ale też przywiązanie do danej marki oraz sprzedaż. Wśród wielu dostępnych kanałów komunikacji takich jak: poczta elektroniczna, faks, komunikator internetowy (Skype), poczta tradycyjna, kontakt osobisty, livechat czy telefon, te dwa ostatnie są ostatnio chętnie wybieranymi rozwiązaniami. Bo i nietrudno to wdrożyć, i koszty obsługi nie są wygórowane. A zintegrowane z dobrym systemem CRM stają się idealnym uzupełnieniem historii klienta. Pamiętaj jednak, że zanim zdecydujesz się na konkretne rozwiązanie, warto poświęcić chwilę, by poznać wszystkie jego “za” i “przeciw”.

Czytaj całość

Komunikacja z klientem a urlop. Jak zadbać o skuteczną informację?

author Artur Juźwik, 2018-07-25

Urlop pracowników nie oznacza wakacji dla całej firmy. Komunikacja z klientem musi pozostać na niezmiennie wysokim poziomie - niezależnie od pory roku czy zmniejszonej liczebności zespołu. Prawidłowa obsługa w tak newralgicznym okresie jak czas urlopowy możliwa jest przy zachowaniu kilku zasad i wdrożeniu systemów usprawniających informację.

Czytaj całość

Jak zabezpieczyć dane Twojej firmy korzystając z Sugestera cz.II

author Sylwia Cerecka, 2018-06-27

Jeśli przeczytaliście pierwszą część na temat bezpieczeństwa danych w Sugesterze i czujecie niedosyt, macie silną potrzebę zastosować dodatkowe rozwiązania, które zapewnią Wam jeszcze większy spokój, przeczytajcie drugą część naszego poradnikowego wpisu. Serwujemy trzy kolejne wskazówki jak chronić swoje dane w Sugesterze przed ich utratą lub wyciekiem.

Czytaj całość

Masz pytania? Kliknij - oddzwonimy
do Ciebie w 30 sekund.