Zarządzanie czasem

author Zespół Sugester.pl , 2015-05-07

Czas to coś, czego zawsze nam brakuje. Dlatego właśnie odpowiednie zarządzanie czasem jest tak ważne, szczególnie w życiu zawodowym. Kiedy w ciągu ośmiogodzinnego dnia pracy musimy wykonać dużą liczbę zadań, często "zacinamy się" na etapie planowania: rzeczy do zrobienia jest tak dużo, że nie wiemy od czego zacząć. Dlatego warto planować swój czas: dzień zaczynamy nie od chaotycznej masy rzeczy do zrobienia, ale z klarowną listą kolejnych czynności. Zarządzanie czasem pozwala nie tylko obniżyć poziom stresu, ale też zwiększyć naszą produktywność.

Jeśli pracujesz jako freelancer, to zarządzanie czasem może bardzo ułatwić Ci życie. Zamiast cały dzień poświęcać na powolną pracę nad zleceniem, dzięki jasnemu planowi łatwo znajdziesz motywację do działania i skończysz zaplanowane zadania w krótszym czasie. Przyda ci się narzędzie do zarządzania czasem, które na bieżąco będzie śledzić ile zajęły ci dane czynności, a następnie pozwoli wyeksportować je w formie faktury gotowej do przesłania zleceniodawcy.

Przestań marnować czas i wypróbuj Sugestera za darmo