Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Zespół Sugester.pl, 2016-04-29
Dodaliśmy Sugestera funkcję, o którą pytaliście bardzo często i od bardzo dawna. Nam też bardzo jej brakowało, ale w końcu jest - nie ma już potrzeby ręcznego odświeżania inboxa. Wpadające do Twojej skrzynki nowe maile i zadania pojawią się w niej całkowicie automatycznie, bez potrzeby klikania przycisku "odśwież". Mamy nadzieję, że ta funkcja zwiększy Waszą wygodę korzystania z Sugestera.
Od dłuższego czasu umożliwiamy naszym użytkownikom synchronizację bazy danych klientów między Sugesterem a Fakturownią. Do tej pory działała ona w bardzo ograniczony sposób - dane można było przesyłać tylko w jedną stronę (z Fakturowni do Sugestera). Co więcej, do Sugestera wgrywane były tylko zmiany dokonane po skonfigurowaniu synchronizacji.
W tym tygodniu poprawiliśmy tę funkcjonalność: synchronizacja jest pełna i obustronna. Oznacza to, że zmiany dokonane w Sugesterze są widoczne w Fakturowni i vice versa. Co więcej, po ustawieniu synchronizacji przesyłane są wszystkie dane o klientach, nie tylko te zmienione po wprowadzeniu nowych ustawień.
W nadchodzących miesiącach będziemy dalej pracować nad uproszczeniem procesu synchronizacji - w ostatecznej postaci będzie wystarczyło podanie w formularzu swojego kodu autoryzacyjnego API oraz loginu. Tymczasem osoby zainteresowane synchronizacją zapraszamy do kontaktu pod adresem info@sugester.pl.
Dodaliśmy do modułu formularzy funkcję, o którą wielu z Was pytało - możliwość dodawania załaczników. Dzięki temu oprócz tekstu i adresu e-mail, każdy formularz może też zawierać dowolny rodzaj pliku. Pliki nie mogą być większe niż 10 MB, jednak taka wielkość powinna wystarczyć w ogromnej większości przypadków.
Wzbogaciliśmy moduł VoIP Sugestera o bardzo przydatną funkcję - możliwość nawiązania połączenia wychodzącego bezpośrednio ze strony z listą odebranych rozmów. Po najechaniu na odpowiednią rozmowę zobaczysz ikonkę słuchawki, która odeśle Cię bezpośrednio do zainstalowanego na Twoim komputerze programu do obsługi połączeń telefonicznych.
Aby móc wykonywać połączenia w opisany sposób, musisz skonfigurować na swoim komputerze program do obsługi VoIP. Na komputerach z Windowsem rekomendujemy program ZoIPer, a Macach - X-Lite. Z przykładową konfiguracją możesz zapoznać się w tym artykule.
W module zadań cyklicznych dodaliśmy brakujące pole wyboru godziny zadania cyklicznego.
Blog Zarządzaj klientami Aktualności
System CRM a RODO. Jak Sugester spełnia wymogi bezpieczeństwa i RODO
Sprawdź jak z Sugesterem możesz spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz zabezpieczać dane osobowe klientów, zapewniając sobie pełną zgodność z RODO.
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!