Witamy Cię na blogu Sugestera! Sprawdź polecane artykuły lub znajdź temat, który Cię interesuje.
Zespół Sugester.pl, 2015-04-28
Co to jest gamifikacja i dlaczego warto ją stosować?
Gamifikacja (lub grywalizacja) jest wykorzystywaniem elementów gier oraz zasad projektowania gier w rozwiązywaniu problemów, które same w sobie nie są grami. Mechanizmy gamifikacji służą temu, aby zadania które zazwyczaj postrzegamy jako obowiązki nabrały wymiaru zabawy i rywalizacji. Gamifikacja to zatem świetny sposób, aby zmotywować ludzi do wykonywania rozmaitych zadań.
Jednym z najbardziej rozpowszechnionych i najstarszych zastosowań gamifikacji jest przydzielanie użytkownikom forów internetowych klas na podstawie ilości napisanych postów. Dzięki temu ci z nich, którzy aktywnie uczestniczą w życiu społeczności, zyskują dodatkową inicjatywę do tworzenia wartościowych treści. Ten sam mechanizm można jednak zastosować też w innych dziedzinach życia - chociażby w twojej firmie. Poniżej przeczytasz 5 powodów, dla których warto włączyć gamifikację do codziennych działań twojej firmy.
Jak jasno wynika z naszej listy - gamifikacja to świetny sposób na promocję zdrowej rywalizacji w twojej firmie. Na tym jednak nie kończą się jej zastosowania - gamifikować możesz także interakcje na forum użytkowników, dzięki czemu odciążysz chociażby swój zespół obsługi klienta.
Zacznij gamifikować z Sugesterem
Blog Aktualności Obsługa klienta
DMARC - ochrona przed phishingiem i wpadaniem do SPAMU
Czym jest DMARC? W jaki sposób ma Cię uchronić przed podszywaniem się i wpadaniem do spamu? Czy warto go ustawiać i co ma wspólnego z Google? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym artykule
Sylwia Cerecka
Blog Aktualności Co nowego w Nowym Sugesterze?
Poznaj nową kartę klienta w Nowym Sugesterze!
Zastanawiacie się, co się dzieje w Nowym Sugesterze? Otóż zmieniliśmy ostatnio wygląd karty klienta. Zobaczcie sami!